Τι δεν πρέπει να κάνετε στο email marketing. Αυτό είναι το θέμα του σημερινού μας άρθρου.

Το Email marketing συγκαταλέγεται στα κορυφαία εργαλεία του digital marketing και μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στο online marketing, φτάνει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές.

Παρακάτω θα βρείτε τα βασικότερα λάθη που γίνονται και πρέπει να αποφεύγονται:

Το να στέλνετε emails με θέμα χαμηλής ποιότητας

Όλοι γνωρίζουν ότι το θέμα στα email σας πρέπει να είναι ελκυστικό στους καταναλωτές ώστε να τους κάνει να κάνουν κλικ και να διαβάσουν την προσφορά σας. Παρ’ όλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις ακόμα κάνουν το λάθος να στέλνουν email με βαρετό, μη αποτελεσματικό θέμα.

Το βαρετό θέμα οδηγεί σε μειωμένη επισκεψιμότητα, μειωμένους δείκτες click-through και μετατροπές. Οπότε, δημιουργήστε ένα θέμα που θα είναι σχεδιασμένο ώστε να κάνει το κοινό σας να κάνει κλικ. Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα, το θέμα που εμπεριέχει ερωτήσεις αποδίδει καλύτερα.

Τα emails σας να είναι βελτιστοποιημένα μόνο για μία πλατφόρμα

Στις ημέρες μας, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα κινητά τους και τα tablets τους για να κάνουν τις δουλειές που κανονικά θα έκαναν σε ένα laptop. Αυτό συμπεριλαμβάνει να βλέπουν τα email τους. Σύμφωνα με έρευνες, τα δύο τρίτα όλων των email το πρώτο τετράμηνο του 2015 ανοίχτηκαν από κινητές συσκευές. Οπότε είναι σημαντικό τα email που στέλνετε στους πελάτες σας να υποστηρίζονται από όλες τις πλατφόρμες. Ιδιαίτερα τώρα που το αποτελεσματικό mobile marketing είναι σε μια διαρκή άνοδο.

Τι δεν πρέπει να κάνετε στο email marketing

Να μην συμπεριλαμβάνετε κάλεσμα σε πράξη και links

Τα emails είναι σχεδιασμένα ώστε να σας βοηθήσουν να κάνετε τους εν δυνάμει πελάτες σας να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Οπότε είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνουν links και κάλεσμα σε δράση (CTAs) που να τους κατευθύνουν σε πόρους στην εταιρική ιστοσελίδα σας. Απλά σιγουρευτείτε ότι είναι σχετικά με τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Με απλά λόγια, ανεξάρτητα από το που βρίσκεται ο αναγνώστης στην διαδικασία αγοράς, αυτά τα link και τα CTAs θα τους δώσουν τις λεπτομέρειες που χρειάζονται καθώς και έναν λόγο να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

Το να διαλέγετε τις πωλήσεις και όχι τους πελάτες σας

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότερες εταιρείες στην κατά τα άλλα καλοσχεδιασμένη καμπάνια email marketing τους είναι να επικεντρώνονται υπερβολικά στην επιχείρησή τους και όχι στους πελάτες. Ναι, φυσικά και θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας, αλλά οι καταναλωτές δεν πρόκειται να σας επιλέξουν εάν νιώθουν ότι δεν δίνετε προσοχή στις ανάγκες τους.
Επιλέξτε email που δεν πιέζουν τον αναγνώστη να επικοινωνήσει ή να επισκεφτεί το μαγαζί σας. Αντίθετα, δώστε τους πληροφορίες μέσω link και καθιερωθείτε στα μάτια τους ως η καλύτερη επιλογή. Χωρίς όμως να γίνεστε πιεστικοί ή να καυχιέστε υπερβολικά. Με αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσετε κοινό στην επιχείρηση σας. Και ακόμα και εάν δεν είναι έτοιμοι να προβούν σε αγορά αμέσως, θα κρατήσουν τις πληροφορίες που τους έχετε δώσει, αλλά και εσάς τους ίδιους στο μυαλό τους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.