Τι θα σε βοηθήσει στο Social media marketing. Έχουμε για εσάς τα πιο χρήσιμα εργαλεία.

Μια από τις πιο σημαντικές πηγές για την αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας και την άντληση νέων πελατών και πωλήσεων, αναμφισβήτητα είναι τα Social Media. Η σωστή όμως χρήση τους και μια επαγγελματική παρουσία της επιχείρησης σας σε αυτά συνεπάγεται χρόνο και χρήμα δεδομένου ότι σε πολλά σημεία χρειάζεται επέμβαση από επαγγελματία του Digital Marketing. Αποδεδειγμένα, όσοι επιχείρησαν μόνοι τους να αναπτύξουν και να συντηρήσουν το Social Media Marketing της επιχείρησης, δεν τα κατάφεραν όσον αφορά το αποτέλεσμα, όμως σε κάθε περίπτωση ο πειραματισμός ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.

Τι θα σε βοηθήσει στο Social media marketing
Παρακάτω θα βρείτε τα πιο γνωστά εργαλεία για να πειραματιστείτε στο Social Media Marketing:

Discoverly – βρείτε καινούργιους followers

Δεν μπορείτε να έχετε απήχηση εάν δεν έχετε αρκετούς followers. Χρειάζεστε ανθρώπους που θα μοιραστούν και θα αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Για αυτό το λόγο και η υπηρεσία της αύξησης των Likes στο Facebook και η αύξηση των followers σε όλα τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, είναι η κορυφαία σε ζήτηση σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του digital marketing.

Για κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης χρειάζεστε:

  • Ένα ολοκληρωμένο και ενδιαφέρον προφίλ
  • Links για να μπορούν οι άλλοι να βρίσκουν εύκολα τα προφίλ σας
  • Υπέροχο περιεχόμενο
  • Υπέροχους ανθρώπους με τους οποίους μπορείτε να αλληλεπιδράτε

Το Discoverly θα σας βοηθήσει με το τελευταίο. Όταν βλέπετε το προφίλ κάποιου ανθρώπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο email τους, θα σας δείξει και τους άλλους λογαριασμούς τους. Χρησιμοποιήστε αυτή την υπηρεσία για να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες σας.

BuzzSumo – μοιραστείτε υπέροχο περιεχόμενο

Το BuzzSumo είναι ένα απλό εργαλείο που σας επιτρέπει να κάνετε αναζητήσεις στον κλάδο σας. Ψάξτε για λέξεις κλειδιά και θα βρείτε μία λίστα με το πιο δημοφιλές περιεχόμενο της ημέρας, της εβδομάδας, του μήνα κτλ.
Μοιραστείτε και σχολιάστε σε αυτά τα post ώστε να αλληλεπιδράσετε με άλλους και καθιερωθείτε ως ειδικοί στον κλάδο σας.

Rafflecopter – οργανώστε έναν διαγωνισμό

Οι διαγωνισμοί ελκύουν τους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και είναι απίστευτα απλοί. Αυτά που χρειάζονται είναι:

  • Ξεκάθαροι στόχοι
  • Το σωστό format
  • Καλά καθορισμένοι κανόνες
  • Όριο χρόνου και έπαθλα
  • Ωραία εμφάνιση

Το Rafflecopter αυτοαποκαλείται ο ευκολότερος τρόπος να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό. Σε τρία λεπτά, μπορείτε να κάνετε τον διαγωνισμό σας να τρέχει σε διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Little Bird – βρείτε influencers

Για να κάνετε το μήνυμα σας να ακουστεί, πρέπει να βρείτε τους ανθρώπους με τις πιο δυνατές φωνές.

Οι influencers είναι χρήστες κοινωνικών μέσων δικτύωσης οι οποίοι έχουν πολλούς followers που ακούνε τις συμβουλές τους. Μπορεί να βοηθήσουν το brand σας να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του και να κατευθύνουν πελάτες στην επιχείρησή σας.

Το Little Bird είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο που σας παρέχει λίστες με influencers ανά θέμα. Βάζετε κάποιες λέξεις κλειδιά και σας προτείνει τους ισχυρούς ανθρώπους που πρέπει να προσεγγίσετε.

Hootsuite – ακρόαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εφόσον γίνετε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είστε σε θέση να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Με το εργαλείο αυτό θα είστε σε θέση να γνωρίζετε τι λέγεται για εσάς, είτε είναι καλό είτε όχι. Επιπλέον θα γνωρίζετε το κατά πόσο οι καμπάνιες σας έχουν απήχηση.

Το Hootsuite συνδέεται με περισσότερες από 35 πλατφόρμες, οπότε μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα μέσα που χρησιμοποιείτε από ένα μέρος. Επίσης είναι σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται από ομάδες. Μπορείτε δηλαδή να μοιράζεστε τους κωδικούς σας και να παρέχετε με αυτόν τον τρόπο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.