Ποια είναι τα 3 βασικά εμπόδια στις μετατροπές SaaS. Ας τα αναλύσουμε.
Θέλετε περισσότερες μετατροπές των επισκεπτών της σελίδας σας σε πωλήσεις; Και βέβαια, ποιος δεν θέλει θα μου πείτε; Το θέμα βέβαια τελικά είναι πόσοι ξέρουν και θέλουν να το κάνουν και πόσοι απλά λένε ότι το θέλουν. Άλλωστε είναι γνωστόν πως ιδιαίτερα στο internet οι στόχοι είναι για να πιάνονται κι όχι μόνο για να τους… κυνηγάς.
Παρ’ όλα αυτά, το πρώτο βήμα είναι να συνειδητοποιήσετε ότι οι μετατροπές είναι ουσιαστικά άνθρωποι, και αυτοί οι άνθρωποι επιζητούν την καλύτερη πελατειακή εμπειρία που μπορείτε να τους προσφέρετε.
Ποια είναι τα 3 βασικά εμπόδια στις μετατροπές SaaS
Πως να κερδίσετε περισσότερες πωλήσεις και να αποφύγετε τα τρία εμπόδια που εμποδίζουν τις μετατροπές SaaS:
Υπερβολικά πολλά βήματα για εγγραφή
Πόσα κλικ απαιτούνται για να μετατραπεί ένας πελάτης;
Οι άνθρωποι δεν απολαμβάνουν να κάνουν πράγματα που απαιτούν πολύ χρόνο. Και εάν είναι έτοιμοι να αγοράσουν κάτι, το πιο πιθανό είναι να μην θέλουν να ξοδέψουν τα επόμενα 15 λεπτά κάνοντας κλικ σε όλα τα βήματα που έχετε εντάξει στην διαδικασία. Το να ζητάτε πολλές πληροφορίες από τους πελάτες σας χωρίς καν να έχουν εγγραφεί μπορεί να σας βλάψει. Πολλοί γίνονται άπληστοι στο κυνήγι των πληροφοριών και όσες περισσότερες πληροφορίες ζητάνε τόσο πιο πιθανό είναι να αναγκάσουν τους πελάτες να εγκαταλείψουν τις αγορές τους και την κατά τα άλλα υπέροχα σχεδιασμένη ιστοσελίδα σας. Οπότε, περιορίστε τα βήματα που χρειάζονται κατά την εγγραφή ενός εν δυνάμει πελάτη σας στην υπηρεσία σας.
Το να αντιμετωπίζετε κάθε εν δυνάμει πελάτη το ίδιο
Οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και δεν σκέφτονται όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι πελάτες αγοράζουν τα προϊόντα σας για διαφορετικούς λόγους. Κάποιοι μπορεί να θέλουν όλες τις υπηρεσίες σε μία πλατφόρμα ενώ άλλοι να προτιμούν την 24ωρη υποστήριξη με email.
Χρησιμοποιήστε την διαφοροποίηση των πελατών σας προς όφελός σας και αρχίστε να τους διαχωρίζετε. Ρωτήστε την ομάδα πωλήσεών σας να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες με τους οποίους έχουν συχνή επαφή. Σ’ αυτή την κατεύθυνση θα σας βοηθήσουν απίστευτα τα εξαιρετικά εργαλεία του digital marketing.
Χρησιμοποιήστε έπειτα αυτές τις πληροφορίες και φτιάξτε διαφορετικές στρατηγικές οι οποίες θα αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες του κοινού σας.
Ξανασχεδιάστε την σελίδα πωλήσεών σας
Η Adobe αναφέρει ότι το 38% των ανθρώπων σταματάει να ασχολείται με μία ιστοσελίδα εάν δεν την βρίσκει ελκυστική. Οι πελάτες επιζητούν κάτι που θα τους τραβήξει την προσοχή και εάν δεν το βρουν το πιο πιθανό είναι να φύγουν. Για να έχετε καταπληκτικά αποτελέσματα στο internet marketing θα πρέπει να τηρείτε πάντοτε τις προδιαγραφές και να μένετε πάντοτε ενημερωμένος για το κάθε πότε αυτές αλλάζουν ώστε να τις υιοθετείτε άμεσα.
Για το λόγο αυτό η σελίδα πωλήσεών σας πρέπει να εξηγεί με σαφήνεια το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και να προσπαθεί να λύσει τις πιθανές απορίες και ανησυχίες των εν δυνάμει πελατών.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.