Πώς να ιεραρχήσετε τις SEO εργασίες σας.
Αν ήταν εύκολο δεν θα ήταν SEO, ούτε θα ήταν η κορυφαία υπηρεσία Digital marketing. Πολύ περισσότερο, τα αποτελέσματα του δε θα αποτελούσαν κριτήριο για να επιλέξει κάποιος το πιο αξιόπιστο digital agency, όπως συμβαίνει σήμερα. Παρόλα αυτά όμως, με οργάνωση και σωστή ιεράρχηση, κάτι μπορείτε να καταφέρετε και μόνοι σας.
#1 Ξεκινήστε με το τέλος στο μυαλό σας
Ποιος είναι ο τελικός σας στόχος; Μπορείτε να έχετε πολλαπλούς στόχους (μακροπρόθεσμους και κοντινούς), αλλά ο καθορισμός ενός συγκεκριμένου κύριου τελικού στόχου είναι κρίσιμος.
Ο μόνος τρόπος για να αποφασίσετε για έναν τελικό στόχο είναι να έχετε μια ισχυρή κατανόηση της επιχείρησής σας, των δυνατοτήτων της και των δυνατοτήτων σας. Προσοχή: Μην υπερεκτιμήσετε τις δυνατότητες σας σε μεγάλο βαθμό. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο συντονισμένες στρατηγικές προσπάθειες, αλλά δείχνει επίσης ότι σας ενδιαφέρει αυτό που κάνετε.
Συμβουλές ρύθμισης στόχου: Να είναι μετρήσιμος
Φαίνεται προφανές, αλλά είναι σημαντικό να μην χάσετε την πορεία σας και να θέσετε δείκτες αναφοράς καθώς προχωράτε.
Να είστε συγκεκριμένοι
Μην αφήσετε την αόριστη φρασεολογία marketing & digital marketing να βρει το δρόμο της στους στόχους σας. Να είστε συγκεκριμένοι.
Μοιραστείτε τους στόχους σας
Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τον καθηγητή ψυχολογίας Dr. Gail Matthews έδειξε ότι η γραφή και ο διαμοιρασμός των στόχων σας ενισχύει τις πιθανότητές σας να τις επιτύχετε.
Να έχετε έναν άπιαστο στόχο
Η “υπόσχεση και υπερπαραγωγή” είναι ένας σημαντικός κανόνας για τους πελάτες, αλλά ο καθορισμός ιδιωτικών άπιαστων στόχων (σχεδόν αδύνατο να επιτευχθούν) μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να επιτύχετε περισσότερα. Η έρευνα διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι έθεσαν συγκεκριμένους, προκλητικούς στόχους, οδήγησαν σε υψηλότερες επιδόσεις το 90% των περιπτώσεων.
#2 Ταυτοποιήστε σημαντικές σελίδες για τις μετατροπές
Η Ροή Συμπεριφοράς είναι μια ωραία απεικόνιση για κοινές διαδρομές σελίδας που αξίζουν την προσοχή σας, αλλά δεν εμφανίζει πολύ καλά συγκεκριμένες διαδρομές μετατροπής. Οι Αντιστρεπτές διαδρομές Στόχων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε ποιες διοχετεύσεις σελίδας είναι οι πιο επιτυχημένες για μετατροπές και ποιες θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
Πώς να ιεραρχήσετε τις SEO εργασίες σας
#3 Ελέγξτε τον ιστότοπό σας για προβλήματα
Ενώ πολλοί από εμάς ελέγχουμε τα τμήματα μιας ιστοσελίδας χειροκίνητα, σχεδόν όλοι βασιζόμαστε σε εργαλεία ανίχνευσης ιστοσελίδων για να αποκαλύψουμε ύπουλα τεχνικά ζητήματα.
Μερικά από τα αγαπημένα μου:
- Seomator
- Moz Pro
- DeepCrawl
- Raven
#4 Κατασκευάστε έναν πίνακα διαχείρισης χρόνου
Η επίλυση μικρών, επειγόντων προώθησης SEO προβλημάτων μπορεί να δείχνει αποτελεσματική βραχυπρόθεσμα, αλλά συχνά θα πέσετε σε αντι-παραγωγικές παγίδες. Μην παραμελείτε τα μη επείγοντα σημαντικά στοιχεία!
Ορίστε προτεραιότητες και ρυθμίστε το χρόνο για τις μη επείγουσες αλλά σημαντικές εργασίες, όπως η σύνταξη σύντομων, χρήσιμων, μοναδικών ετικετών τίτλων για όλες τις κύριες σελίδες.
#5 Αναφορά και επικοινωνία
Η συνεχής αναφορά των προσπαθειών σας για την αύξηση των δεικτών που πρέπει να είναι θετικοί, είναι κρίσιμη για τη διατήρηση των πελατών σας. Αναπτύξτε ένα προσαρμοσμένο σύστημα αναφοράς SEO που να ευθυγραμμίζεται με την πραγματικότητα και τα αναγκαία ζητούμενα για κάθε στάδιο της καμπάνιας σας. Μια βασική προσαρμοσμένη αναφορά Google Analytics θα σας βοηθήσει απίστευτα σε αυτήν την κατεύθυνση.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.