Υπάρχει θέμα για το πως η Google λαμβάνει υπόψιν τις αξιολογήσεις όσο αφορά την κατάταξη ιστοσελίδας.

Γνωρίζουμε ότι οι Κατευθυντήριες Γραμμές Ποιότητας αναφέρουν ότι η Εμπιστοσύνη (και το Κύρος και η Εξειδίκευση) είναι σημαντικά στοιχεία.

Μπορούμε να μαντέψουμε ότι οι αξιολογήσεις είναι ένας τρόπος καθορισμού αυτής της εμπιστοσύνης.

Κατά τη γνώμη μου, η Google πρέπει να αισθάνεται ότι μπορεί να σας εμπιστευτεί.
Επομένως, αν δεν έχετε μοναδικές κριτικές στις πλατφόρμες σας – αν κάθε κριτική αντιγράφεται σε κάθε ιστοσελίδα αξιολογήσεων – τότε αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως ένας ισχυρός δείκτης δυσπιστίας.

Ωστόσο, αυτό είναι απλώς μια άποψη, και δεν υπάρχει τίποτα που να έχει αναφερθεί από κάποιον υπάλληλο της Google στο οποίο να μπορώ να σας παραπέμψω.

Όσον αφορά την αντιγραφή αυτών των αξιολογήσεων στο website σας (καθώς και σε άλλες ιστοσελίδες), δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα με αυτό καθώς το περιεχόμενο προέκυψε από τον πελάτη σας.

Είναι επίσης απίθανο αυτό να επηρεάσει σημαντικά την κατάταξή σας, καθώς το περιεχόμενο δεν είναι πρωτότυπο.
Τελικά, οι λέξεις-κλειδιά τύπου αξιολόγησης (όπως οι λέξεις “καλύτερο” ή “κορυφαίο”) ανταμείβουν τους συγκεντρωτικούς ιστότοπους και όχι τους μεμονωμένους.

Είναι πολύ διαφορετικό, για παράδειγμα, το να λέτε ότι έχετε κριτικές 5 αστέρων σε αντίθεση με το να το λέει το Google My Business.

Προστατευτείτε Νομικά.

Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε σχετικά με τις αξιολογήσεις, είναι ότι αυτές γίνονται ολοένα και πιο αμφισβητούμενες.
Έχουμε δει πολλές περιπτώσεις στο νομικό σύστημα έως τώρα που αφορούν ψεύτικες κριτικές. Ή σχόλια που γράφτηκαν επι πληρωμή και είναι πολύ πιθανό να δούμε ακόμη περισσότερες.

Έτσι, οτιδήποτε και αν αποφασίσετε να κάνετε, μιλήστε με τη νομική σας ομάδα για να βεβαιωθείτε. Ότι συμφωνείτε με τις κατευθυντήριες γραμμές της FTC (Federal Trade Commission), τους νόμους της διαφήμισης. Καθώς και με άλλους τομείς που η νομική σας ομάδα θεωρεί απαραίτητο.

Ποιος είναι ο στόχος σας με τις κριτικές;

Μια τελευταία ανάλυση για αυτά τα είδη λέξεων-κλειδιά είναι ότι συχνά η Google περιορίζει τα αποτελέσματα του αλγόριθμου με βάση τους ιστότοπους που έχουν συνολική βαθμολογία 4.0 και άνω.

Εν τέλει, πρέπει να αποφασίσετε ποιος είναι ο στόχος σας σχετικά με τις αξιολογήσεις.
Εάν θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε για να δείξετε στους υποψήφιους πελάτες ότι προσφέρετε εξαιρετικές υπηρεσίες, αυτό είναι κάτι το ιδανικό.

Εάν ο στόχος σας με τις αξιολογήσεις είναι αυτές να σας βοηθήσουν να έχετε μια καλύτερη κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης της Google, τότε το Google My Business είναι αυτή τη στιγμή ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε.
Ωστόσο, ποτέ δεν ήμουν οπαδός του να βάζω όλα μου αυγά σε ένα καλάθι.

Για αυτό πάντοτε συμβουλεύω τους πελάτες να λαμβάνουν νόμιμες αξιολογήσεις σε όσες περισσότερες δημοφιλείς ιστοσελίδες αξιολογήσεων είναι δυνατόν, ειδικά σε εκείνες που σχετίζονται με την επιχείρησή τους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.