Σίγουρα το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Η σημασία του περιεχομένου για την κατάταξη της ιστοσελίδας σας είναι τεράστια. Το να έχετε απλά περιεχόμενο δεν αρκεί όσο αφορά την κατάταξη του ιστότοπού σας για τους όρους που στοχεύει.
Σύμφωνα με μια μελέτη, το 91% του περιεχομένου στο διαδίκτυο δεν δημιουργεί κίνηση από την Google. Τι επιβραβεύουν λοιπόν οι μηχανές αναζήτησης όσο αφορά τη δημιουργία περιεχομένου;

Περιεχόμενο σχετικό με την πρόθεση του χρήστη.

Η κατανόηση της πρόθεσης χρήστη είναι το μέλλον της ανάπτυξης των μηχανών αναζήτησης.
Στην πραγματικότητα, μεγάλο μέρος των αλλαγών της κατάταξης του Google το προηγούμενο έτος αποδόθηκε σε πειραματικές αλλαγές αλγορίθμου, συμπεριλαμβανομένων των νέων δυνατοτήτων αντιστοίχισης των νευρώνων και της έναρξης των νευρικών ενσωματώσεων.
Χωρίς να μπούμε σε πολλές λεπτομέρειες, οι αλγόριθμοι της Google εργάζονται ακούραστα για την καλύτερη κατανόηση της σύνταξης και της σημασιολογίας των αναζητήσεων των χρηστών.
Έχουμε ήδη δει κάποια από τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει μια μορφή κουτιών απαντήσεων, πάνελ γνώσεων και ένα διαφοροποιημένο αποτέλεσμα αναζήτησης για ευρείες ερωτήσεις.
Στην πραγματικότητα, η σχέση του περιεχομένου με την πρόθεση του χρήστη μπορεί να υποστηριχθεί ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης, διότι εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι σχετικό με μια αναζήτηση, αυτό θα υποτιμηθεί.

Πώς να βελτιστοποιήσετε.

• Κατανοήστε την πρόθεση των λέξεων-κλειδιών σας (ενημερωτική, πώληση, πλοήγηση).
• Αναλύστε το SERP αυτών των λέξεων-κλειδιών και δείτε για τι είδους περιεχόμενο κατατάσσονται.
• Αναζητήστε σημασιολογικές ομοιότητες με κάθε λέξη-κλειδί και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο γύρω από αυτούς τους όρους.

Βαθύ περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο βαθιάς ή εκτενούς φόρμας αντιμετωπίζει όσο το δυνατόν περισσότερες ανησυχίες των χρηστών, παρέχοντας παράλληλα νέες προοπτικές σε ένα θέμα. Ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται να προτιμούν το εκτενές περιεχόμενο για πολλές ενημερωτικές αναζητήσεις χρηστών.
Μια μελέτη HubSpot διαπίστωσε ότι περιεχόμενο μεταξύ 2.250 και 2.500 λέξεων τείνει να λαμβάνει την πιο οργανική κίνηση. Αυτό φαίνεται να είναι το σωστό μέγεθος για το SEO, αν και η δημιουργία σελίδων με περισσότερες από 2.500 λέξεις, όταν αυτό είναι απαραίτητο, μπορεί επίσης να είναι επωφελής.
Το να γίνετε κύριος του αντικειμένου σας δεν είναι απλώς επωφελές για το SEO, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να γίνετε ένας ηγέτης της βιομηχανίας σας και να δημιουργήσετε επιπλέον επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Πώς να βελτιστοποιήσετε

• Ερευνήστε σελίδες κορυφαίας κατάταξης για μια λέξη-στόχο και αναλύστε το περιεχόμενό τους.
• Προσθέστε σημασιολογικά σχετικές λέξεις-κλειδιά για τη συμπλήρωση του περιεχομένου με πρόσθετα δευτερεύοντα θέματα.
• Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις που ενδέχεται να έχουν οι χρήστες σχετικά με ένα θέμα.

Οργανωμένο περιεχόμενο.

Οι ετικέτες SEO εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία περιεχομένου, παρά την άνοδο της σημασιολογικής ανάλυσης.
Η βελτιστοποίηση ετικετών τίτλων και ετικετών υποκεφαλίδας μπορεί να σας βοηθήσει με:
Την επικοινωνία της πρόθεσης και της σύνταξης του εγγράφου της ιστοσελίδας σας.
Την οργάνωση του εγγράφου σας για να διευκολυνθεί η ανάγνωση από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
Να κάνετε τις σελίδες πιο εύκολα σαρωτές.
Το να περάσει η σελίδα σας τον κανόνα των 5 δευτερολέπτων.

Πώς να βελτιστοποιήσετε
• Εισαγάγετε εστιασμένες λέξεις-κλειδιά σε ετικέτες τίτλων, URL slug και σε τίτλους σελίδας.
• Δημιουργήστε υποενότητες (H2, H3, H4s) χρησιμοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.