Η αναζήτηση είναι το πιο συχνό εργαλείο αγορών από κινητά.
Μία έρευνα δείχνει ότι το 90% των καταναλωτών που ψωνίζουν μέσω κινητών μέσων στρέφονται πρώτα στην αναζήτηση.
Τα τελευταία χρόνια η Google έχει κάνει κατά γενική ομολογία μία πολύ επιτυχημένη στροφή προς τα κινητά μέσα. Και το mobile marketing γενικότερα. Και ενώ περισσότερες αναζητήσεις γίνονται πλέον μέσω κινητών, για καιρό υπήρχε ένα ερώτημα. Το ερώτημα του εάν η αναζήτηση παίζει τον ίδιο σημαντικό ρόλο για τους χρήστες κινητών. Όσο παίζει για τους χρήστες υπολογιστών desktop.
Η αναζήτηση είναι το πιο συχνό εργαλείο αγορών από κινητά.
Στις αρχές του μήνα, η Google δημοσίευσε μία μελέτη η οποία επιβεβαιώνει ότι η αναζήτηση πραγματικά αποτελεί το πιο συχνό εργαλείο αγορών για ιδιοκτήτες smartphone.
Συγκεκριμένα, η Google έκανε μία δημοσκόπηση στην οποία συμμετείχαν 1,000 χρήστες smartphone. Κλήθηκαν να απαντήσουν τις ερωτήσεις που τους έθεσε η εταιρεία “πολλές φορές την ημέρα για μία εβδομάδα”. Ο στόχος ήταν να μπορέσουν να βγουν αντιπροσωπευτικά συμπεράσματα για το τι κάνει και πώς συμπεριφέρεται όταν χρησιμοποιεί το κινητό του ο μέσος άνθρωπος. Η Google αναφέρει ότι συγκέντρωσε 14,000 απαντήσεις κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Τι δείχνουν τα ευρήματα;
“Η αναζήτηση δεν είναι μόνο το πιο κοινό στοιχείο που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στα κινητά τους, αλλά είναι επίσης και αυτό στο οποίο στρέφονται πρώτα.”
Σύμφωνα με την έρευνα, το 70% των αγοραστών που επισκέπτονται ένα μαγαζί συμπεριφέρονται ως εξής. Κάνουν πρώτα αναζήτηση μέσω των κινητών τους πριν προβούν στην οποιαδήποτε αγορά. Συγκεκριμένα, από ότι φαίνεται, η αναζήτηση στο κινητό οδήγησε σε συναλλαγές “92% όσων έκαναν αναζήτηση στο κινητό τους, προχώρησαν σε σχετική αγορά”.
Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, οι ενέργειες που πιο συχνά προηγούνταν μίας αγοράς ήταν η “χρήση μίας μηχανής αναζήτησης” και η “επίσκεψη στην φυσική τοποθεσία ενός μαγαζιού”.
Από ότι φαίνεται, σύμφωνα με την μελέτη, η κοινή πεποίθηση ότι τα κινητά μέσα είναι κυρίως για χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Και ότι η αναζήτηση είναι δευτερεύον εργαλείο (τουλάχιστον όσον αφορά τις αγορές) μπορεί στο κοντινό μέλλον να αλλάξει ριζικά.
Μήπως είναι πλέον η ώρα να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης και για τα κινητά μέσα;
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.