Άμεση επισκεψιμότητα και Google Analytics. Σήμερα θα μιλήσουμε για το πως συνδέονται.

Τα Google Analytics υποτίθεται ότι είναι πολύ χρήσιμα. Υποτίθεται ότι σας προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες για το τι δουλεύει καλά και τι θα πρέπει να διορθώσετε.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τις πηγές που σας στέλνουν επισκεψιμότητα. Κατά πάσα πιθανότητα το μεγαλύτερο ποσοστό προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης (τόσο όσον αφορά την επί πληρωμή όσο και την οργανική επισκεψιμότητα). Τέλεια – μπορείτε να βρείτε τις σελίδες που δέχονται τους περισσότερους επισκέπτες και με αντίστροφη μηχανική, μπορείτε να βρείτε τρόπους να βελτιωθείτε.

Άλλο ένα ποσοστό προέρχεται από τις ιστοσελίδες που παραπέμπουν σε σας. Υπέροχα – μπορείτε να καταλάβετε γιατί παραπέμπουν σε εσάς και να βρείτε τρόπους να τις κάνετε να παραπέμπουν περισσότερο ή να ανακαλύψετε καινούργιες ιστοσελίδες που είναι πρόθυμες να κάνουν το ίδιο.

Μετά είναι η άμεση επισκεψιμότητα – το άλλο 20-40% της επισκεψιμότητάς σας. Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.

Άμεση επισκεψιμότητα και Google Analytics

Προβλήματα Καναλιών

Η άμεση επισκεψιμότητα είναι απλά όλοι οι άνθρωποι που πληκτρολογούν το URL της ιστοσελίδας σας στην μηχανή αναζήτησής τους…σωστά;

Δυστυχώς, δεν είναι τόσο απλό.

Η άμεση επισκεψιμότητα είναι περισσότερο σαν το ντουλάπι στο σπίτι σας που βάζετε μέσα ότι βρεθεί στα χέρια σας. Σίγουρα, υπάρχουν κάποια χρήσιμα πράγματα που ανήκουν εκεί. Αλλά πολύ συχνά, τα περισσότερα πράγματα εκεί μέσα θα έπρεπε να είναι οργανωμένα κάπου αλλού.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι στέλνετε ένα tweet ή μία καινούργια καμπάνια email με ένα link. Αυτό το περιεχόμενο θα το δουν με πολλούς τρόπους και μέσω πολλών εφαρμογών.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά κυρίως τους πελάτες σας που χρησιμοποιούν desktop, αφού συχνά αφαιρούν τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζονται τα πακέτα analytics σας ώστε να βρουν από που προήλθε η επίσκεψη.

Οπότε, επισκέψεις από το Tweetdeck και το Outlook θα πεταχτούν στην ομάδα Άμεση Επισκεψιμότητα (αντί για επισκεψιμότητα που προέρχεται από μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή email).

Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα είναι η μεγάλη μετανάστευση προς τα HTTPS. Η ασφαλής αναζήτηση είναι σίγουρα κάτι καλό, καθώς προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας όπως η κρυπτογράφηση και ενδυναμώνει την ασφάλεια γενικά. Παρ’ όλα αυτά, δημιουργεί συχνά τα ίδια προβλήματα, όταν χάνονται τα δεδομένα από της παραπομπές σας και υπερεκτιμάται η άμεση επισκεψιμότητά σας ενώ αυτή που προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από τα email υποβαθμίζεται.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.