Πως θα βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Όσον αφορά την βελτιστοποίηση των εφαρμογών, ήδη γνωρίζετε τους μεγαλύτερους παίκτες: AdWords Graders, SEMrushes και Google Keyword Planners.

Αυτά τα εργαλεία είναι τέλεια για να διαχειρίζεστε την καμπάνια σας, αλλά υπάρχουν πολλά άλλα επίσης που μάλλον δεν σας έχουν περάσει ποτέ από το μυαλό.

Πως θα βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες

1. Αποφύγετε τα Λάθη με το Grammarly

Το να γράφετε περιεχόμενο για εφαρμογές είναι πολύ δύσκολο, καθώς χρειάζεται ένα μείγμα γνώσεων για τον κλάδο, την ψυχολογία των καταναλωτών και τους κανόνες συγγραφής.

Σκέφτεστε να προσλάβετε κάποιον να κάνει αυτή τη δουλειά; Πολύ καλή ιδέα, αλλά δεν θα σας παρέχει κανείς δωρεάν αυτήν την καταπληκτική και απαραίτητη υπηρεσία. Οι επαγγελματίες του digital marketing θα σας παρέχουν ποιοτικό περιεχόμενο, με χρέωση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι από τις πρώτες σε ενδιαφέρον και πωλήσεις όσον αφορά την εταιρεία μας VNGroup Digital Marketing. Παρόλα αυτά, ίσως συνεχίζετε να προτιμάτε το δωρεάν..

Τι μπορεί να βοηθήσει; Το Grammarly.

Τα περισσότερα εργαλεία που κάνουν ορθογραφικό έλεγχο δεν μπορούν να καταλάβουν το πλαίσιο στο οποίο γράφετε. Για καλή σας τύχη, το Grammarly καταλαβαίνει αυτό και πολλά περισσότερα.

2. Συνδέστε διαφορετικές πλατφόρμες με το Zapier

Το Zapier συνδέει εφαρμογές που συνήθως δεν συνδέονται

Το Zapier δεν συνδέει μόνο εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούσατε εσωτερικά για να επιλύσετε το κενό γνώσης, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι σας βοηθάει να αυτοματοποιήσετε τις λειτουργίες της επιχείρησής σας.

3. Γίνετε πιο έξυπνοι σχετικά με τα leads με το Leadin

Οι περισσότερες επιχειρήσεις γνωρίζουν πόσες μετατροπές ή leads παράγουν οι καμπάνιες στο AdWords, αλλά λίγοι γνωρίζουν πόσους πελάτες που όντως πληρώνουν παράγουν οι καμπάνιες τους. Σχεδόν κανένας δεν γνωρίζει ότι η Μαρία Παπαδοπούλου ξόδεψε 300 ευρώ επειδή ενημερώθηκε από την καμπάνια σας σχετικά με τα είδη για κατοικίδια.

Το να εγκαταστήσετε ένα λογισμικό εντοπισμού κλήσεων θα σας φέρει πιο κοντά σε αυτές τις πληροφορίες. Αλλά σε κάποιο σημείο θα χρειαστεί να περάσετε όλα αυτά τα δεδομένα σε ένα CRM (λογισμικό διαχείρησης πελατειακών σχέσεων).

Ένας δωρεάν τρόπος να το κάνετε αυτό ονομάζεται Leadin. Είναι σαν ένα ελαφρύ CRM που μπορείτε να εγκαταστήσετε σε μία σελίδα WordPress και αυτό θα επιλέξει αυτόματα νέες υποβολές από φόρμες επικοινωνίας από άλλες κοινές εφαρμογές όπως το Gravity Forms.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.