Η διαφήμιση στο facebook “κινείται”. Ζούμε στην εποχή των video, μία εποχή όπου οι κινούμενες εικόνες βρίσκονται στην καρδιά όλων των εφαρμογών και των υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα το Facebook κατέγραψε αύξηση στην κατανάλωση των video του κατά 800% από το 2018 ως το 2019, πηγαίνοντας από 1,5 δισεκατομμύρια views σε 8,9 δισεκατομμύρια views σε έναν μόλις χρόνο.

Από την τηλεόραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι διαφημίσεις video στο Facebook είναι διαφορετικές από αυτές της τηλεόρασης και οδηγούν σε διαφορετικές συμπεριφορές από την πλευρά των καταναλωτών. Όσον αφορά το mobile marketing, οι χρήστες κινητών μέσων, για παράδειγμα, έχουν λιγότερο χρονικό εύρος προσοχής, κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές τακτικές όταν δημιουργείτε ένα video για διαφήμιση στο facebook.

Εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εκμεταλλευτείτε εσείς και η επιχείρησή σας στο έπακρο την καινούργια τάση προς τα video στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

1. Προσελκύστε γρήγορα το ενδιαφέρον

Κάνετε το brand σας το κύριο θέμα του video και δημιουργήστε ένα απλό και ξεκάθαρο μήνυμα από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα. Με αυτόν το τρόπο το κοινό θα ξέρει αμέσως τι πραγματεύεται το video, και εάν είναι για ένα θέμα για το οποίο ενδιαφέρονται και το οποίο τους ελκύει, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό να το παρακολουθήσουν.

2. Σχεδιάστε το video σας ώστε να μπορεί κάποιος να το δει χωρίς ήχο

Σύμφωνα με το Facebook, το 80% των video παρακολουθείται χωρίς ήχο, καθώς οι άνθρωποι ξεκλέβουν λίγα λεπτά για να τα δουν ακόμα και στην εργασία τους. Το ποσοστό αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτή την τάση όταν δημιουργήσετε το δικό σας video.

Αντί λοιπόν να αναγκάσετε το κοινό να ανοίξει τον ήχο, γιατί δεν ενσωματώνετε υπότιτλους ή ένα κείμενο με τα βασικά στοιχεία;

3. Πλαισιώστε την ιστορία που αφηγήστε

Κόψτε και ενσωματώστε στοιχεία από άλλες online διαφημίσεις σας ώστε να ενισχύσετε το μήνυμά σας. Διαλέξτε τα κατάλληλα πλαίσια και πειραματιστείτε για να βρείτε την κατάλληλη μορφοποίηση που θα τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών του Facebook.

4. Παίξτε περισσότερο

Η πιο σημαντική συμβουλή ίσως είναι να πειραματίζεστε με τη διαφήμιση στο Facebook. Τι θα λέγατε για παράδειγμα να αρχίσετε το video σας με μία ερώτηση που θα κάνει αυτούς που το βλέπουν περίεργους να δουν την απάντηση;

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.