Ποιοι είναι οι μετρήσιμοι στόχοι του SEO;

Το Search Engine Optimization προσφέρει μια ορατή και αποτελεσματική παρουσία της ιστοσελίδας κατά τις σχετικές αναζητήσεις σε όλες τις μηχανές αναζήτησης, οδηγώντας σε ανάπτυξη.
Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα στον κόσμο του SEO που μπορούμε πραγματικά να μετρήσουμε άμεσα. Οι μετρήσιμοι στόχοι μπορεί να είναι πράγματα όπως…

1. Κατάταξη

Την κατάταξη μπορούμε να μετρήσουμε με τρεις τρόπους. Μπορούμε να την μετρήσουμε σε παγκόσμιο, εθνικό ή τοπικό επίπεδο. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς τη ρύθμιση.

2. Οργανικές επισκέψεις αναζήτησης

Δηλαδή η ακατέργαστη κίνηση που λαμβάνεται από την οργανική αναζήτηση.

3. Διαχωρισμός σε επώνυμες αναζητήσεις έναντι μη επώνυμων 

Αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο από ό,τι με τις επι πληρωμή, επειδή δεν έχουμε δεδομένα για τις λέξεις-κλειδιά. Έτσι, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ένα υποθετικό ή σχετικό μοντέλο, όπου ουσιαστικά λέμε: “Αυτές οι σελίδες είναι πιθανό να λαμβάνουν επισκεψιμότητα από επώνυμη αναζήτηση, έναντι αυτών των σελίδων που πιθανόν να λαμβάνουν επισκεψιμότητα αναζήτησης χωρίς επωνυμία”.

Ποιοι είναι οι μετρήσιμοι στόχοι του SEO;

4. Ιδιοκτησία SERP

Οι ιδέες γύρω από τη φήμη σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έτσι, αυτό ουσιαστικά σημαίνει να εξετάσετε τις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης που εμφανίζεται για ένα συγκεκριμένο ερώτημα και να δείτε ποια αποτελέσματα υπάρχουν εκεί. Μπορεί να υπάρχουν πράγματα που δεν σας αρέσουν και που δεν θέλετε, αλλά και πράγματα που πραγματικά επιθυμείτε, και η επιτυχία και η αποτυχία μπορούν να μετρηθούν άμεσα μέσα από τις κατατάξεις στο SERP.

5. Όγκος αναζήτησης

Έτσι, για τους ανθρώπους που προσπαθούν να βελτιώσουν τη σχετικότητα και τη φήμη του εμπορικού σήματος τους στο διαδίκτυο και προσπαθούν να αυξήσουν την ποσότητα των επώνυμων αναζητήσεων, η οποία είναι μια καλή μέτρηση, μπορούν να ελέγξουν το Google Trends ή να τρέξουν μια καμπάνια Google AdWords.

6. Σύνδεσμοι και μετρήσεις συνδέσμων

Θα μπορούσατε να κοιτάξετε την ανάπτυξη ή τη συρρίκνωση των συνδέσεων με την πάροδο του χρόνου. Μπορείτε να το μετρήσετε αυτό από τον αριθμό των domain σε σύνδεση ή τον συνολικό αριθμό συνδέσμων. Επίσης μπορείτε να ελέγξετε την εξουσία ή μετρήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και το πώς αυτά διανέμονται.

7. Κυκλοφορία παραπομπής

Και τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, οι περισσότερες καμπάνιες SEO, ειδικά εκείνες που επικεντρώνονται σε συνδέσμους ή στη βελτίωση των ταξινομήσεων, πρόκειται επίσης να στείλουν κυκλοφορία παραπομπής από τους συνδέσμους που έχουν δημιουργηθεί. Έτσι, μπορείτε να παρακολουθήσετε την κυκλοφορία παραπομπής και ποιες είναι αυτές οι παραπομπές και αν ήρθαν από σελίδες στις οποίες δημιουργήσατε συνδέσμους με SEO πρόθεση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.