5 απλοί τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας.
Ας εξετάσουμε 5 απλούς αλλά αποτελεσματικούς τρόπους βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός της αύξησης των μετατροπών, δηλαδή των επισκεπτών σε πωλήσεις.
1. Προσθέστε φόρμες στις σελίδες που έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
Είναι σημαντικό να συγκρίνετε την τρέχουσα κατάσταση παραγωγής μετατροπών προτού ξεκινήσετε. Ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία σας και να καθορίσετε τις περιοχές όπου χρειάζεστε τις καλύτερες βελτιώσεις. Μερικές από τις σελίδες σας μπορεί να λειτουργούν ως εξαιρετικές γεννήτριες μετατροπών χωρίς να το έχετε καν συνειδητοποιήσει. Για να ξεκινήσετε, ελέγξτε από πού προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος της διαδικτυακής επισκεψιμότητας και της προσέγγισής σας.
5 απλοί τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας
Εδώ είναι μερικές υπηρεσίες μέσω των οποίων μια επιχείρηση μπορεί να προσελκύει επισκέπτες:
• E mail marketing: Η επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από χρήστες που κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας από ένα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
• Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από χρήστες που συμμετέχουν σε μια καμπάνια μέσω ενός προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Live chat: Η κυκλοφορία μπορεί να προκύψει με τη μορφή χρηστών που φτάνουν στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω ενός παράθυρου ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας.
• Δημοσιεύσεις Blog: Η επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από τις αναρτήσεις blog σας με τις υψηλότερες επιδόσεις. Μόλις εντοπίσετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες σας, θα θελήσετε να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες στις οποίες προσγειώνονται κάνουν ό,τι μπορούν για να προωθήσουν το ενδιαφέρον τους.
2. Ξεκινήστε με ένα βασικό CTA στην αρχική σας σελίδα
Εάν ο σχεδιασμός της αρχικής σελίδας σας είναι αυτό που προσελκύει την προσοχή ενός ατόμου, το CTA είναι αυτό που την διατηρεί. Ωστόσο, μην βομβαρδίζετε τους επισκέπτες σας με μια πρόσκληση για να δουν το εκτενέστερο ή πιο περίπλοκο περιεχόμενο που έχετε. Η αρχική σας σελίδα βρίσκεται στην κορυφή της διοχέτευσης του μάρκετινγκ. Και, ως εκ τούτου, πρέπει να προσφέρει είτε μια δωρεάν δοκιμή είτε μια συνδρομή σε μια επαναλαμβανόμενη καμπάνια, όπως ένα ενημερωτικό δελτίο. Σκεφτείτε το να συμπεριλάβετε ένα από τα παρακάτω CTA στο μπροστινό μέρος της ιστοσελίδας σας:
‘Εγγραφείτε στις Ενημερώσεις’
‘Δοκιμάστε Μας Δωρεάν’
5 απλοί τρόποι βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας
3. Εξατομικεύστε τις προσκλήσεις για δράση
Το δυναμικό περιεχόμενο σάς επιτρέπει να διαμορφώνετε την εμπειρία της επίσκεψης του ιστοτόπου σας για κάθε μοναδικό επισκέπτη. Τα άτομα που προσγειώνονται στον ιστότοπό σας θα βλέπουν εικόνες, κουμπιά και επιλογές προϊόντων που είναι ειδικά προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντά τους, στις σελίδες που έχουν δει ή στα αντικείμενα που έχουν αγοράσει στο παρελθόν. Ακόμα καλύτερα, οι εξατομικευμένες προσκλήσεις για δράση μετατρέπουν κατά 42% περισσότερους επισκέπτες σε σχέση με τις βασικές προσκλήσεις για δράση. Με άλλα λόγια, το δυναμικό περιεχόμενο και η εξατομίκευση εντός σελίδας σας βοηθά να δημιουργήσετε περισσότερες μετατροπές.
4. Τεστ, τεστ, τεστ
Δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά αυτό το μέρος της διαδικασίας. Οι δοκιμές A/B μπορούν να κάνουν θαύματα όσο αφορά τον αριθμό προβολών.
5. Φροντίστε τους επισκέπτες σας
Να θυμάστε: Κανένας επισκέπτης δεν θα μετατραπεί μαγικά σε έναν πελάτη. Ο αριθμός των πελατών θα είναι αντίστοιχος με τις προσπάθειές σας. Τοποθετήστε τους επισκέπτες σε μια ροή εργασίας μόλις συμπληρώσουν μια φόρμα στη σελίδα προορισμού, ώστε να μην σας ξεχάσουν και με σκοπό να τους παραδώσετε πολύτιμο περιεχόμενο που να ταιριάζει με το ενδιαφέρον τους. Η δημιουργία πελατών πρέπει να ξεκινήσει με e -mail marketing που να περιλαμβάνει εξαιρετικό περιεχόμενο. Καθώς τους δημιουργείτε, μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για αυτούς – και στη συνέχεια προσαρμόστε τις μελλοντικές κινήσεις αντίστοιχα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.