Τι είναι το Inbound marketing;
Με λίγα λόγια, το inbound marketing μπορεί να οριστεί ως μια στρατηγική marketing στο διαδίκτυο για την άντληση πελατών. Πελάτες, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας μέσω πρωτότυπου περιεχομένου website, κοινωνικών μέσων και βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.
Διαφέρει από τις παραδοσιακές τεχνικές marketing. Κυρίως στο γεγονός ότι εστιάζει στην προσέλκυση πελατών μέσω περιεχομένου και αλληλεπιδράσεων που είναι σχετικές και χρήσιμες στους δυνητικούς πελάτες. Και όχι ενοχλητικές.
Οι πιθανοί πελάτες σας βρίσκουν μέσω καναλιών όπως blogs, μηχανές αναζήτησης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σας εντοπίζουν χάρη στο περιεχόμενο. Σε αυτό που έχετε σχεδιάσει για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα, τις ανάγκες και τα σημεία δυσκολίας του στοχευμένου σας κοινού. Ακολουθεί την inbound μεθοδολογία της “Προσέλκυσης, μετατροπής, κλείσιμο και απόλαυση”. Εκεί όπου ξένοι γίνονται επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Οι οποίοι στη συνέχεια μετατρέπονται σε πελάτες με τελικό στόχο τη μετατροπή τους σε υποστηρικτές της μάρκας σας.
Τι είναι το marketing automation;
Ενώ το inbound marketing αναφέρεται σε μια στρατηγική digital marketing ως σύνολο, το marketing automation αναφέρεται στις πλατφόρμες λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για τμήματα marketing και οργανισμούς και που αντικαθιστούν επαναλαμβανόμενες χειρωνακτικές διαδικασίες με αυτοματοποιημένες λύσεις, όπως την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον προγραμματισμό δημοσιεύσεων στα Social Media, τις ροές εργασίας και πολλά άλλα. Είναι λογισμικό που θα χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε, να οργανώσετε, να βελτιστοποιήσετε, να εκτελέσετε & να αναλύσετε το εισερχόμενο πρόγραμμα marketing.
Έτσι, πιστεύουμε ότι θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση marketing automation αλλά και inbound marketing. Φυσικά, εάν δεν έχετε ήδη κάνει αυτά τα βήματα. Ελπίζουμε αυτό το άρθρο να σας βοήθησε να ξεκαθαρίσετε οποιαδήποτε σύγχυση υπήρχε μεταξύ των δύο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση. Αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.