Το Facebook ζει και βασιλεύει και εμείς θα ασχοληθούμε σήμερα με το εξής θέμα, 7 απλοί τρόποι να μειώσεις το CPC στα Facebook ads.
Γνώριζες ότι οι καμπάνιες cost per click στο Facebook δίνουν στην επιχείρησή σου τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα κοινό 2,11 δισεκατομμυρίων; Αυτό το είδος διαφήμισης αποτελεί εδώ και καιρό μια αξιόπιστη στρατηγική ανάπτυξης, όταν συνδυάζεται με οργανικό περιεχόμενο.
Τι είναι το CPC;
Είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που βασίζεται στο ότι οι επιχειρήσεις υποβάλλουν προσφορές για την προβολή των διαφημίσεών τους σε ένα προκαθορισμένο κοινό. Έτσι, τους επιτρέπει να αποκτήσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και είναι ιδανικό για τις new entry επιχειρήσεις. Ωστόσο, όταν γίνεται χρήση του CPC θα πληρώνεις μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.
Πρέπει να έχεις στο νου μυαλό σου τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων για την επιχείρηση σου. Η μείωση του κόστους ανά κλικ στο Facebook είναι ένας τρόπος. Προκειμένου να το πετύχεις συνέχισε να διαβάζεις τις συμβουλές που θα μοιραστούμε μαζί σου!
● Βρες το στόχο της καμπάνιας
Η δημιουργία ενός στόχου είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας διαφήμισης. Ο στόχος της καμπάνιας εστιάζει στο στόχο που θέλεις να πετύχεις. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ταιριάξεις τον προσωπικό στόχο με εκείνους που προσφέρονται στο Facebook. Μπορείς να κάνεις δοκιμές και να καταλήξεις σε εκείνους που φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
● Αξιοποίησε τις επιλογές στόχευσης του Facebook
Σου επιτρέπουν να καθορίσεις ποιος θα βλέπει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Το trick είναι να εξειδικεύσεις το κοινό-στόχο, χάρη σε αυτό θα μειώσεις το CPC και θα αυξήσεις το relevance του ad. Βεβαιώσου ότι οι επιλογές γίνονται με σύνεση και επέλεξε το κοινό που ταιριάζει καλύτερα στην καμπάνια.
● Σκέψου το retargeting
Η επαναστόχευση είναι μια τεχνική που εμφανίζει διαφημίσεις σε άτομα που ήδη έχουν αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπο ή τη σελίδα. Μπορείς να δημιουργήσεις προσαρμοσμένα κοινά από εκείνους που έχουν κάνει interaction με τη σελίδα. Πέρα από αυτό, είναι γενικά φθηνότερες από τις κανονικές κάτι που σε συμφέρει και οικονομικά.
● Δοκίμασε διαφορετικές μορφές διαφημίσεων
Το Facebook προσφέρει διάφορες μορφές διαφήμισης που έχεις τη δυνατότητα να κάνεις χρήση. Κάθε μία έχει τα δικά της μοναδικά οφέλη και κόστη. Γίνε δημιουργικός, μην διστάζεις να δοκιμάζεις ώστε να δεις τι λειτουργεί καλύτερα για το brand.
● Πειραματίσου με διαφορετικές bidding στρατηγικές
Εκτός από το CPC υπάρχει και το CTR (click-through rate). Μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να το αυξήσεις είναι:
1. Η χρήση διαφημίσεων σε desktop newsfeeds
2. Τα κατάλληλα κουμπιά CTA, όπως για παράδειγμα το ‘’Μάθε περισσότερα’’ αντί για ‘’Αγόρασε τώρα’’.
3. Τα κείμενα να είναι απλά και κατανοητά, που μπαίνουν κατευθείαν στο θέμα
4. Κράτα τη συχνότητα της διαφήμισης όσο το δυνατόν χαμηλότερα
7 απλοί τρόποι να μειώσεις το CPC στα Facebook ads
● Τα landing pages έχουν σημαντικό ρόλο
Η σελίδα προορισμού είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στη διαφήμιση. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να έχει μια σαφή πρόσκληση προς δράση αλλά και να είναι mobile friendly. Τις περισσότερες φορές οι χρήστες βρίσκονται στα κινητά τους, οπότε είναι αναγκαίο να προσαρμόζεται σε τέτοια οθόνη.
● Επεξεργάσου τα δεδομένα
Είναι απαραίτητα όταν πρόκειται για τη διεξαγωγή επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών στο Facebook. Ανάλυσε τα τακτικά για να προσδιορίσετε ποιες καμπάνιες αποδίδουν καλά και ποιες χρειάζονται βελτίωση. Θα σε βοηθήσουν να προσαρμόσεις τους στόχους, τις στρατηγικές υποβολής προσφορών και τις μορφές διαφήμισης.
Ακολουθώντας αυτές τις επτά συμβουλές, μπορείς να μειώσεις το CPC στο Facebook και να μεγιστοποιήσεις τις δυνατότητες των διαφημιστικών καμπανιών. Μην ξεχνάς να πειραματίζεσαι και να βρίσκεις τους τύπους που ταιριάζουν στη θέση και τον προυπολογισμό σου. Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και χρειάζεται άλλου τύπου προσέγγιση.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.