Σχετικά με την πραγματική βελτιστοποίηση που μπορείτε να επιτύχετε, σε αυτό το άρθρο σας δίνουμε τέσσερις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube:

Λέξεις – κλειδιά

Η δυνατότητα εύρεσης των ιδανικών keywords (λέξεων-κλειδιών) σε βίντεο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι θέλετε να περιέχει το βίντεό σας καθώς και να μάθετε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε αυτό το βίντεο. Με άλλα λόγια, αυτό είναι ένα υποχρεωτικό πρώτο βήμα.

Το YouTube Keyword Tool είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να δοκιμάσετε μερικές διαφορετικές λέξεις-κλειδιά ώστε να μπορείτε να εκτιμήσετε και να δείτε πού δεν υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά υπάρχει ανάγκη για ένα βίντεο.

Ως δευτερεύουσα σημείωση, μπορείτε επίσης να εστιάσετε στις λέξεις-κλειδιά σε βίντεο και να χρησιμοποιήσετε βίντεο πλούσια σε snippets για να βοηθήσετε τα βίντεό σας να ταξινομηθούν σε ένα Google SERP. Κάποιες φορές τα βίντεο θα ξεπεράσουν τα υπόλοιπα αποτελέσματα μόνο και μόνο επειδή είναι βίντεο, οπότε είναι καλή ιδέα να πάρετε μερικούς από αυτούς τους όρους και να τους βάλετε στο Google καθώς και στο YouTube για να δείτε τον ανταγωνισμό.

Τίτλος

Ο τίτλος του βίντεό σας πρέπει να είναι σύντομος και να προσελκύει την προσοχή του αναγνώστη. Έχετε 120 χαρακτήρες για να δείξετε με τι σχετίζεται το βίντεο και να κάνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ. Από την άποψη του SEO, θέλετε επίσης να προσθέσετε μια ή δύο δικές σας λέξεις-κλειδιά στον τίτλο, αλλά φυσικά χωρίς να το παρακάνετε. Πρέπει να φαίνεται φυσικός.

Βοηθά επίσης να τοποθετήσετε τη φράση λέξεων-κλειδιά στην αρχή του τίτλου σας, εφόσον αυτό είναι δυνατό. Για παράδειγμα, αν προσπαθείτε να ταξινομήσετε για “ποδηλασία”, τότε ο τίτλος σας θα θέλετε να λέει κάτι όπως “Ποδηλασία: Μάθετε πώς σε 10 εύκολα βήματα” σε αντίθεση με “10 εύκολα βήματα για να μάθετε να οδηγείτε Ποδήλατο.”

Περιγραφή

Όταν τα bots του YouTube ανιχνεύουν την ιστοσελίδα σας με το βίντεό σας, πρέπει να θυμάστε ότι δεν μπορούν πραγματικά να παρακολουθήσουν το βίντεο και να ακούσουν τις λέξεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η περιγραφή σας είναι τόσο σημαντική. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι συμπεριλαμβάνονται οι λέξεις-κλειδιά σας (αλλά πάλι, όχι υπερβολικά) καθώς και μερικές άλλες παρόμοιες λέξεις για να βοηθήσετε στη σημασιολογική αναζήτηση. Αυτό όχι μόνο βοηθά το YouTube να ταξινομεί σωστά τη βιντεοθήκη σας, αλλά δίνει στους θεατές περισσότερες πληροφορίες.

Είναι επίσης καλή ιδέα να τοποθετήσετε τον σύνδεσμό σας στην κορυφή του βίντεο, επειδή οι περιγραφές αποκόπτονται (εμφανίζονται συνήθως μόνο οι πρώτοι 55-70 χαρακτήρες ή περίπου 22 λέξεις). Πολλές εταιρείες επιλέγουν επίσης να προσθέσουν ένα αντίγραφο ολόκληρου του βίντεο αν αυτό δεν είναι πολύ μεγάλο.

Ετικέτες

Οι ετικέτες απλώς σας επιτρέπουν να τοποθετήσετε μερικές λέξεις-κλειδιά που θα βοηθήσουν το YouTube να μάθει για το βίντεό σας. Μπορείτε συνήθως να έχετε όσες ετικέτες θέλετε, για αυτό προσπαθήστε να είστε πιο εξειδικευμένοι και προσθέστε την τοποθεσία, τις κατηγορίες, τα ονόματα των ατόμων στο βίντεο κλπ. Συνήθως προτείνουμε μέχρι και 10 ετικέτες, είναι καλά.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.