3 είδη CTA που πρέπει να χρησιμοποιείτε στο YouTube.

Αν διαθέτετε ένα κανάλι YouTube μπορείτε να δημιουργήσετε επικαλύψεις CTA για αναπαραγωγές βίντεο στο YouTube, δημιουργώντας και εκμεταλλευόμενοι τη λειτουργία που προσφέρει ένα βίντεο διαφήμιση.

1. CTA στην αρχή του Βίντεο

Σύμφωνα με το KissMetrics, το 20% των θεατών απομακρύνονται από βίντεο που διαρκούν μόνο 1 λεπτό. Ενώ το 40% των θεατών απομακρύνονται από βίντεο διάρκειας 2-3 λεπτών. Εάν ένα σημαντικό κομμάτι των θεατών σας φύγει από το βίντεό σας πριν φτάσουν στο CTA, το να το τοποθετήσετε στην αρχή του βίντεο και να το αφήσετε το εκεί μέχρι να τελειώσει θα μπορούσε να δημιουργήσει περισσότερα κλικ.

Τα άτομα που συνήθως φεύγουν πριν τελειώσει το βίντεό σας θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν κλικ σε αυτό. Και όσοι θα παρακολουθήσουν το βίντεο μέχρι τέλους, οι οποίοι είναι πιθανότερο να ολοκληρώσουν την επιθυμητή ενέργεια, θα έχουν επίσης την ευκαιρία να κάνουν κλικ σε αυτό. Άρα γίνεται σαφές ότι για να λειτουργήσει επ ωφελείας σας το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να δημιουργήσετ το CTA στο ξεκίνημα του βίντεο.

2. CTA για πρόταση άλλου βίντεο

Εάν το κοινό σας ξεκινήσει να αφιερώνει πολύ χρόνο στο να παρακολουθεί βίντεο, η εμπιστοσύνη και η διαδραστικότητα μεταξύ σας θα αυξηθούν. Αυτό θα ενισχύσει επίσης τον χρόνο παρακολούθησης των βίντεό σας. Ο οποίος είναι σημαντικός παράγοντας στον αλγόριθμο κατάταξης του YouTube.

3 είδη CTA που πρέπει να χρησιμοποιείτε στο YouTube

Για να κάνετε το κοινό σας να παρακολουθεί τα βίντεό σας το ένα μετά το άλλο, θα πρέπει να προτείνετε σχετικά βίντεο. Τα οποία είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν συγκριτικά με τα προτεινόμενα βίντεο που συνιστά η λειτουργία αυτόματης αναπαραγωγής του YouTube. Το Yes Theory κάνει μια εξαιρετική δουλειά σε αυτό το κομμάτι.

Στο τέλος καθενός από τα βίντεό τους, προτρέπουν τους θεατές να κάνουν κλικ σε βίντεο που είναι πιο συναφή με αυτά που μόλις παρακολούθησαν. Γεγονός που βοήθησε το κανάλι τους να συγκεντρώσει πάνω από 128 εκατομμύρια προβολές βίντεο και 1,4 εκατομμύρια συνδρομητές. Τα πάντα στο digital marketing είναι θέμα εγρήγορσης και αφομοίωσης των νέων τάσεων της αγοράς στα μέσα που έχετε. Προκειμένου να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που σας δίνονται.

3. CTA για εγγραφή στο κανάλι

Οι συνδρομητές είναι σημαντικοί για το κανάλι σας. Καθώς το YouTube θα τους στέλνει ειδοποιήσεις σχετικά με τα νέα σας βίντεο και θα προτείνει τα βίντεό σας στην αρχική τους σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι θα βλέπουν τα βίντεό σας πιο συχνά. Πράγμα που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερες προβολές.

Οι συνδρομητές τείνουν να παρακολουθούν τα βίντεό σας περισσότερο από τους μη συνδρομητές. Οπότε όσο περισσότερους συνδρομητές έχετε, τόσο περισσότερο χρόνο παρακολούθησης θα συσσωρεύουν τα βίντεό σας. Και το πιθανότερο είναι ότι το YouTube θα τα κατατάξει υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Και θα τα προβάλλει στη σχετική ενότητα.

Το YouTube παρακολουθεί επίσης τον αριθμό των θεατών που εγγράφονται στο κανάλι σας αμέσως μετά την προβολή ενός από τα βίντεό σας. Έτσι, αν ένα από τα βίντεό σας προσελκύσει πολλούς νέους συνδρομητές, θα το ανταμείψει με υψηλότερες βαθμολογίες, Και περισσότερες προτάσεις στο σχετικό τμήμα. Εάν τα παραπάνω σας φαίνονται δύσκολα ως προς την υλοποίησή τους, εμπιστευτείτε μια εταιρεία digital marketing.  Μια εταιρεία που ειδικεύεται στο να φέρνει επιτυχημένα και σίγουρα αποτελέσματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.