Πώς να αντιμετωπίσετε την πτώση της οργανικής επισκεψιμότητας στο Facebook.

Ας δούμε μερικές συμβουλές για την αντιμετώπιση της μείωσης της οργανικής επισκεψιμότητας μιας σελίδας στο Facebook.

1. Να είστε πιο επιλεκτικοί σχετικά με αυτό που δημοσιεύετε

Οι διαχειριστές μιας σελίδας Facebook πρέπει να αλλάζουν τον τρόπο προσέγγισης. Από μη στοχοθετημένες συχνές δημοσιεύσεις, σε στοχοθετημένες επιλεκτικές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις. Η στόχευση κοινού Facebook  δεν γίνεται πλέον με το να εμφανιστείτε και να …προσευχηθείτε να προσελκύσετε κοινό. Αλλά με το να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερη αλληλεπίδραση από μια μόνο δημοσίευση. Κάθε δημοσίευση που αναρτάται σε μια σελίδα εμπορικού σήματος μπορεί να στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Ανεξάρτητα από το αν είναι χορηγούμενη ή όχι, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει τη συνολική αλληλεπίδραση με αυτή τη δημοσίευση μεταξύ άλλων ατόμων που είναι πιθανό να τη θεωρήσουν πιο ενδιαφέρουσα και συναφή.

2. Υπενθυμίστε στους ακολούθους σας ότι μπορούν να μεταβούν στην Ροή Σελίδων στην αριστερή πλαϊνή μπάρα της Ροής Δημοσιεύσεων, για να δουν περιεχόμενο από τις σελίδες στις οποίες έχουν πατήσει “Μου αρέσει”.
3. Εκπαιδεύστε τους καλύτερους ακολούθους σας ώστε να μπορούν να ενημερώσουν τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων από τη σελίδα σας.
4. Ενθαρρύνετε τους ακολούθους να συμμετάσχουν στις δημοσιεύσεις σας όταν τις βλέπουν, ώστε να βλέπουν περισσότερες από αυτές.

Αυτό μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο η προσθήκη μιας υπενθύμισης όπως “Παρακαλούμε κάντε ένα like και μια κοινοποίηση” στο τέλος των δημοσιεύσεών σας.

Πώς να αντιμετωπίσετε την πτώση της οργανικής επισκεψιμότητας στο Facebook

5. Μοιραστείτε συναρπαστικά βίντεο στο Facebook

Τα βίντεο Facebook είναι ελκυστικά και είναι πιο πιθανό να κάνουν τους επισκέπτες σας να σταματήσουν, να παρακολουθήσουν. Και ίσως ακόμη και να προσθέσουν ήχο όταν τα εντοπίσουν στη Ροή Δημοσιεύσεων. Χρησιμοποιήστε βίντεο με λεζάντες, κινούμενα σχέδια και ελκυστικά οπτικά στοιχεία για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών του Facebook. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το quintly, τα εγγενή βίντεο στο Facebook έχουν ένα ποσοστό συμμετοχής 186% υψηλότερο και διαμοιράζονται κατά 1000% περισσότερο από τα βίντεο που συνδέονται από άλλες ιστοσελίδες. Κάντε το επιπλέον βήμα και δημοσιεύστε τα βίντεό σας στις πλατφόρμες που θέλετε να προωθήσετε για καλύτερα αποτελέσματα. -Διανείμετε το περιεχόμενό σας στο Facebook, στο YouTube και γενικότερα σε όλα τα social media.

6. Μεταδώστε στο Facebook Live

Εάν δεν το κάνετε ήδη, ξεκινήστε τη μετάδοση στο Facebook Live. Οι χρήστες ξοδεύουν 3 φορές περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας ζωντανές μεταδόσεις από τα παραδοσιακά βίντεο στην συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Οπότε αρχίστε να πειραματίζεστε με το ζωντανό περιεχόμενο εάν ανησυχείτε για την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Διαφημίστε τι κάνετε σε διαφορετικές πλατφόρμες για να δημιουργήσετε ενδιαφέρον. Και κάντε μετάδοση για αρκετά λεπτά (τουλάχιστον) ώστε να βοηθήσετε τη μετάδοσή σας να εμφανιστεί στη Ροή Δημοσιεύσεων και να μοιραστείτε αυθεντικό περιεχόμενο. Έτσι, θα καταφέρετε να προκαλέσετε ενδιαφέρον στους θεατές σας  πετυχαίνοντας όχι μόνο τη μείωση στην οργανική επισκεψιμότητα της σελίδας που διαχειρίζεστε αλλά με μαθηματική ακρίβεια την πολυπόθητη αύξηση κοινού Facebook.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.