Το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για τους μαρκετίστες.

Είναι ο πιο οικονομικός και σίγουρος τρόπος για να προσεγγίσεις κοινό και να αυξήσεις τις πωλήσεις. Είναι διαχρονικό αλλά το χαμηλό engagement μπορεί να μην επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το engagement υπολογίζεται μέσω μετρήσεων όπως το ποσοστό ανοίγματος, το ποσοστό κλικ, οι εγγραφές, οι διαγραφές και το conversion rate.

Θες να μάθεις πως να γίνεις άσσος; Δέκα tips για να βελτιώσεις το email marketing engagement.

1. Να στέλνεις πάντα ένα email καλωσορίσματος

Όταν κάποιος εγγράφεται στη λίστα email σας, η αποστολή ενός email καλωσορίσματος έχει μέσο ποσοστό ανοίγματος 50%. Πιο συγκεκριμένα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συστηθείτε και να θέσετε τις προσδοκίες σας για τα μελλοντικά email. Είναι πιθανό να δείς υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος σε σύγκριση με τα κανονικά newsletters.

2. Βελτιστοποιήσε τα subject lines

Το subject line είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι άνθρωποι στα εισερχόμενά τους, οπότε είναι ζωτικής σημασίας να το κάνεις σχετικό και ελκυστικό. Μπορείς να αξιοποιήσεις τις φυσικές ανθρώπινες τάσεις, όπως η περιέργεια, ο φόβος του FOMO (Fear Of Missing Out) και το χιούμορ για να δημιουργήσεις συναρπαστικά lines. Με αυτό τον τρόπο θα δελεάσεις τους ανθρώπους να ανοίξουν τα email.

3. Μην παραμελείς το κείμενο της προ-επικεφαλίδας

Το κείμενο της προ-επικεφαλίδας μπορεί να παρέχει πρόσθετο πλαίσιο στο subject line και να πείσει τους ανθρώπους να ανοίξουν το email. Χρησιμοποίησε αυτόν το χώρο για να δώσεις μια σύντομη προεπισκόπηση του περιεχομένου του email σου. Ίσως και να προσθέσεις μια πρόσκληση για δράση που να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν ‘’κλικ’’.

4. Δώστε προτεραιότητα στα CTA

Το CTA είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στο email, επειδή είναι αυτό που θέλεις να κάνουν οι χρήστες μετά την ανάγνωσή του. Πειραματίσου με διαφορετικά κείμενα, το σχεδιασμό, την τοποθέτηση του CTA ώστε να καταλάβεις τι έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό σου.

5. Γράψε απλό και διασκεδαστικό κείμενο

Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με το email αν είναι εύκολο και ευχάριστο να διαβαστεί. Χρησιμοποίησε έναν καθημερινό, διασκεδαστικό τόνο και κράτησε τις προτάσεις σύντομες και περιεκτικές. Το χιούμορ ή τα οπτικά στοιχεία όταν χρειάζονται, είναι η σπίθα για να κάνεις το email πιο ελκυστικό.

10 tips για να ενισχύσεις το email marketing

6. Αξιοποιήστε τα transactional emails

Τα transactional emails όπως οι επιβεβαιώσεις παραγγελιών ή η επαναφορά κωδικού πρόσβασης, έχουν υψηλά ποσοστά ανοίγματος επειδή οι παραλήπτες τα περιμένουν. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για το cross selling, για να αναβαθμίσεις τις πωλήσεις προϊόντων και να παρέχεις χρήσιμες πηγές ή να ζητάς σχόλια.

7. Πραγματοποίησε Α/Β testing

Περιλαμβάνουν τη δοκιμή διαφορετικών εκδόσεων των email σας για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα. Δοκιμάστε τα πάντα, από τις γραμμές θέματος μέχρι το κείμενο του email και το σχεδιασμό. Με αποτέλεσμα να προσδιορίσετε τι έχει απήχηση στο κοινό σας και τι προκαλεί το υψηλότερο engagement.

8. Βεβαιώσου ότι το email ανταποκρίνεται στα κινητά τηλέφωνα

Οι περισσότεροι ελέγχουν το email τους από τις κινητές συσκευές τους. Οπότε είναι πολύ σημαντικό να διασφαλιστεί ότι το email φαίνεται και διαβάζεται εύκολα στο κινητό. Χρησιμοποίησε ένα σχεδιασμό email που ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης.

9. Εξατομικευμένα email για κάθε παραλήπτη

Η εξατομίκευση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ανοίγματος και κλικ. Για την ακρίβεια καθιστά τα email πιο συναφή και προσαρμοσμένα σε κάθε μεμονωμένο παραλήπτη. Κάνε χρήση δεδομένων του παραλήπτη, όπως το όνομά του ή το ιστορικό προηγούμενων αγορών του. Τα email με εξατομικευμένα subject lines έχουν 26% περισσότερες πιθανότητες να ανοιχτούν.

10. Τμηματοποίησε το email marketing

Η τμηματοποίηση της λίστας του email σου επιτρέπει να στέλνεις πιο στοχευμένο περιεχόμενο σε συγκεκριμένες ομάδες συνδρομητών. Μπορεί να γίνει βάσει δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων ή προηγούμενων συμπεριφορών. Έτσι, μπορείς να στέλνεις πιο σχετικό content. Χάρη σε αυτό, είναι πιθανό να γίνει engagement και να πετύχεις τους στόχους σου.

Με την εφαρμογή αυτών των συμβουλών, μπορείς να βελτιώσεις το engagement. To email marketing όταν χρησιμοποιείται σωστά αποτελεί ίσως την πιο ασφαλή και επικερδή επένδυση.

Μη χάνεις χρόνο, ξεκίνα να το χρησιμοποιείς!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.