Πως το ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορά την έκδοση και τη διανομή του περιεχομένου που διακινεί πιθανούς πελάτες μέσω των δικτύων σας. Με άλλα λόγια, το μάρκετινγκ περιεχομένου θα πρέπει να αφορά περιεχόμενο που μετατρέπει.

Αν έχετε μεγάλο περιεχόμενο που οι άνθρωποι αγαπούν και που το διαμοιράζονται, αλλά αυτό δεν φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στη λήψη μιας απόφασης αγοράς, θα εξακολουθείτε να αποτυγχάνετε ως έμποροι.

Η νέα γενιά είναι ένας βασικός στόχος για τους περισσότερους εμπόρους. Με το 83% να αναφέρουν ότι είναι ο #1 στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου τους.

Τελικά, ο στόχος του περιεχομένου σας πρέπει να είναι να μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε συνδρομητές, ή πελάτες, ακόμα και δυνητικούς.

Βεβαιωθείτε ότι το 100% του περιεχομένου σας έχει βελτιστοποιηθεί για τη μετατροπή. Οργανώστε το πλαίσιο περιεχομένου σας γύρω από τους 3 πυλώνες μετατροπής:

Να θυμάστε τον κανόνα 80/20

Μόνο το 20% του περιεχομένου σας θα πρέπει να σχετίζεται με το προϊόν, τις υπηρεσίες ή το εμπορικό σήμα σας. Το υπόλοιπο 80% θα πρέπει να προσανατολίζεται προς την εκπαίδευση και την παροχή αξίας για το κοινό σας.

Δεν μπορείτε να ποντάρετε όλα όσα έχετε σε μερικά επικά κομμάτια περιεχομένου

Σύμφωνα με τα λόγια του Marcus Sheridan, Ορισμένο “απλά οκ” περιεχόμενο που όμως δημοσιεύεται θα συντρίψει το “φοβερό” περιεχόμενο που όμως δεν θα δημοσιευθεί ποτέ.

Βασικά, θα πρέπει να κάνετε περισσότερα για να πάρετε περισσότερα

Πως το ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες

Η επιτυχία με το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν προέρχεται από τη δουλειά ημερών ή εβδομάδων. Για να δημιουργήσετε μερικά ισχυρά και εκτενή κομμάτια περιεχομένου (whitepapers, eBooks, κ.λπ.) και να στηριχθείτε σε αυτά για να δημιουργήσετε ένα τεράστιο αριθμό visitors στην ιστοσελίδα. Ή ακολούθων στα Social media κάθε μήνα ή τρίμηνο.

Η πιο τακτική δημοσίευση περιεχομένου παράγει συνολικά περισσότερο και είναι πιο εύστοχη από τη δημιουργία μερικών κομματιών περιεχομένου μια φορά στο τόσο.

Κάθε κείμενο, κάθε άρθρο, κάθε κομμάτι περιεχομένου μπορεί να ενισχύσει τη μετατρεψιμότητα των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε πελάτες, με την προϋπόθεση ότι προσφέρετε τη σωστή πρόσκληση για δράση.

Φυσικά, για πρώτη φορά ένας επισκέπτης δύσκολα θα κάνει κλικ στο κουμπί “αγοράστε τώρα” αμέσως μετά την ανάγνωση ενός υψηλού επιπέδου κειμένου στην ιστοσελίδα σας. Αλλά το θέμα είναι να είστε εσείς σε θέση να πείτε ότι αυτό το κείμενο ήταν φοβερό. Ακόμη και αν κανείς δεν εγγραφεί στη λίστα email σας για να λαμβάνει παρόμοιο περιεχόμενο. Αν εσείς ευχαριστηθείτε και το πιστέψετε, τότε θα ευχαριστηθούν και θα το πιστέψουν όλοι.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.