Με ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, το Tik Tok γίνεται με ταχείς ρυθμούς η ιδανική πλατφόρμα για να προωθήσετε ένα brand. Πώς όμως μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ; Παρακάτω ακολουθεί μια προσέγγιση 5 βημάτων για να κάνετε πιο εύκολο το έργο σας.

Βήμα 1: Εξοικειωθείτε με το Tik Tok

Το πρώτο βήμα είναι να γίνετε επαγγελματίας του TikTok, με το να γίνετε ενεργός χρήστης. Εξοικειωθείτε με την εφαρμογή, μάθετε τι είναι trending και βρείτε έμπνευση από δημοφιλή βίντεο. Πράγματι παρακολουθώντας περιεχόμενο του Tik Tok, μπορείτε να μάθετε πώς να αναγνωρίζετε επιτυχημένα βίντεο.

Βήμα 2: Ελέγξτε τους ανταγωνιστές σας

Ακολουθήστε εταιρείες και άτομα του κλάδου σας για να μάθετε ποιοι τύποι περιεχομένου λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Δημιουργούν βίντεο με οδηγίες και συμβουλές; Συμμετέχουν σε προκλήσεις με hashtag; Ή μήπως απλά αναδεικνύουν την προσωπικότητα του brand τους με έναν διασκεδαστικό τρόπο; Μάθετε από τους ανταγωνιστές σας και γίνετε δημιουργικοί!

Βήμα 3: Καθορίστε τι να προωθήσετε και πώς να μετρήσετε την επιτυχία στο Tik Tok

Καθορίστε σε τι θέλετε να εστιάσετε. Βρείτε τη χρυσή τομή μεταξύ των social media σας και του περιεχομένου του Tik Tok. Ειδικότερα προσδιορίστε ποια προϊόντα σας είναι πιθανότερο να τα πάνε καλά στην πλατφόρμα παρακολουθώντας την πρόοδό τους. Για κάποιους, τα likes και οι προβολές είναι οι καλύτερες μετρήσεις.

Βήμα 4: Δημοσιεύστε τακτικά και πειραματιστείτε

Η συνέπεια είναι το κλειδί στο Tik Tok. Είναι αλήθεια ότι, όσο περισσότερες αναρτήσεις κάνετε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας προσέξουν. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία ενός ιστορικού και θα μπορέσετε να καταλάβετε τι λειτουργεί και τι όχι. Μην ξεχνάτε όμως να είστε ευρηματικοί, αφήστε χώρο για να πειραματιστείτε με νέες τάσεις. Και ποιος ξέρει, το brand σας μπορεί να είναι το επόμενο μεγάλο στο Tik Tok!

Βήμα 5: Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας

Ένα από τα δυνατά σημεία είναι η δυνατότητα δημιουργίας μιας αίσθησης κοινότητας. Η ανταπόκριση στα σχόλια και τα μηνύματα, θα βοηθήσει να δημιουργήσετε κοινό. Το αποτέλεσμα είναι να φτιάξετε μια κοινότητα γύρω από το brand σας.

Εν κατακλείδι, η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ στο Tik Tok έχει να κάνει με τη διασκέδαση και τη δημιουργικότητα. Οπότε, πάρτε το τηλέφωνό σας, πατήστε το κουμπί εγγραφής και ετοιμαστείτε να ανεβάσετε το brand σας στο επόμενο επίπεδο!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.