Λοιπόν, είστε ένας expert social media και έχετε δημιουργήσει τους λογαριασμούς των social media και εσείς και θέλετε να ξεκινήσετε τη δημοσίευση; Όχι τόσο γρήγορα! Η επιτυχία σας στα κοινωνικά μέσα εξαρτάται από την προσαρμογή των μηνυμάτων σας στο κοινό σας. Αλλά ποιο είναι αυτό στο οποίο οι επιχειρήσεις συνήθως αποτυγχάνουν. Χρησιμοποιούν τα ίδια στατικά μηνύματα σε όλα τα κοινωνικά κανάλια τους, με ελάχιστη προσπάθεια προσαρμογής.

Marketing tip 1.

Κάθε κοινωνικό δίκτυο διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά και έχει πολλές δυνατότητες, τις οποίες πολλές από τις εταιρείες αποτυγχάνουν να επωφεληθούν πλήρως. Ορισμένες από τις πιο συνηθισμένες αφορούν στην προσαρμογή και τα προφίλ επωνυμίας. Σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα σας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσετε την εικόνα του avatar σας και το εξώφυλλο σας για να υποστηρίξετε τα μηνύματα μάρκετινγκ.

Τουλάχιστον, θα πρέπει να αλλάξετε τις εικόνες σας από την προεπιλογή και να τις συμμορφώνετε με τις οδηγίες που ακολουθούνται για τα brands.

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να αντιμετωπίζετε τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας με τον ίδιο τρόπο όπως και την ιστοσελίδα σας. Πρέπει να έχουν το ίδιο πρωτότυπο περιεχόμενο, μηνύματα που βασίζονται στον πελάτη, κλήσεις σε ενέργειες κ.λπ. Για κάθε κοινωνικό λογαριασμό πρέπει να είστε δημιουργικοί και να ξεχωρίζετε την παρουσία σας. Ένας expert social media μπορεί να βοηθήσει σε αυτό.

Marketing tip 2.

Ένα άλλο μέρος που συχνά παραβλέπεται είναι το «βιογραφικό» της εταιρείας. Πολλές εταιρείες παραθέτουν μόνο τις βασικές πληροφορίες ή παραλείπουν εντελώς αυτό το βήμα. Αυτό είναι ένα λάθος!

Το βιογραφικό σας είναι πολύτιμη ακίνητη περιουσία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε «οπαδούς» και επισκέπτες, να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να διαφοροποιήσετε την εταιρεία σας από τον ανταγωνισμό. Συμπεριλάβετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας, την δήλωση αποστολής σας, τις τοποθεσίες σας και τα στοιχεία επικοινωνίας.

Πάρτε το χρόνο να δημιουργήσετε μια συνοπτική, αλλά λεπτομερή, περιγραφή. Έτσι, θα επωφεληθεί και το SEO της ιστοσελίδας σας. Τέλος, αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά κάθε κοινωνικού δικτύου για να δείτε πώς μπορείτε να κάνετε την καλύτερη δυνατή χρήση του λογαριασμού σας.

Marketing tip 3.

Τώρα που το κοινωνικό σας προφίλ είναι πλήρως βελτιστοποιημένο, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να προσελκύετε το κοινό που θέλετε. Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έχει να κάνει με την οικοδόμηση και την επέκταση του κοινού σας.

Παρόλο που υπάρχουν αποτελεσματικές στρατηγικές για την οικοδόμηση κοινού ειδικά για κάθε κοινωνικό δίκτυο, για την ώρα, θα επικεντρωθούμε στις παγκόσμιες τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για την ανάπτυξη του δικτύου σας.
Η ποιότητα του δικτύου σας είναι πιο σημαντική από το μέγεθός του. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζετε από την αρχή το είδος του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε και πώς σκοπεύετε να αναπτύξετε το δίκτυό σας.

Marketing Tips 4.

Ακολουθήστε τους πελάτες σας, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες σας στα κοινωνικά μέσα. Συνδεθείτε μαζί τους, ακολουθήστε τους και σχολιάστε τις θέσεις τους. Πολλοί θα σας ακολουθήσουν πίσω.
Ως expert social media φτιάξτε έναν προϋπολογισμό για να προωθήσετε τους λογαριασμούς σας μέσα στα κοινωνικά δίκτυα, τουλάχιστον αρχικά, για να απευθυνθείτε σε μια κρίσιμη μάζα.
Προσφέρετε αποκλειστικό περιεχόμενο που είναι επιθυμητό και πολύτιμο, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο στους «οπαδούς» των κοινωνικών σας μέσων.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.