Πως να «χτίσετε» μια εξαιρετική σελίδα προορισμού.

Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, μια σελίδα προορισμού, μερικές φορές γνωστή ως “σελίδα συλλογής οδηγών”, “στατική σελίδα” ή “σελίδα προορισμού”, είναι μια ενιαία ιστοσελίδα που εμφανίζεται ως απάντηση σε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης βελτιστοποιημένο από την μηχανή αναζήτησης, προώθησης, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ ή ηλεκτρονικής διαφήμισης.

Ο γενικός στόχος μιας σελίδας προορισμού είναι να μετατρέψει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πωλήσεις ή οδηγούς.

Υπάρχουν δύο τύποι σελίδων προορισμού: αναφοράς και συναλλαγής/διαπραγμάτευσης.

Μια σελίδα προορισμού αναφοράς παρουσιάζει πληροφορίες σχετικές με τον επισκέπτη. Οι σελίδες αυτές μπορούν να εμφανίζουν κείμενο, εικόνες, δυναμικές συλλογές σχετικών συνδέσμων ή άλλα στοιχεία.
Ο σκοπός της σελίδας προορισμού διαπραγμάτευσης είναι να πείσει έναν επισκέπτη να αναλάβει δράση, συμπληρώνοντας μια συναλλαγή.
Για το λόγο αυτό, είτε δημιουργείτε μια σελίδα προορισμού για πρώτη φορά είτε για μια δισεκατομμυριοστή φορά, είναι εύκολο να ξεχάσετε κάτι.

Αποτέλεσμα αυτού του πράγματος; Είναι μόνο ένας τύπος σελίδας στην ιστοσελίδα σας, παρ όλα αυτά υπάρχουν πολλά κινούμενα μέρη. Για αυτό το λόγο χρειάζεται για να κάνετε διάφορα «ζογκλερικά» για να φτιαχτεί όπως πρέπει.

Με αυτόν τον τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να δημοσιεύσετε μια σελίδα προορισμού, μπορείτε να κάνετε γρήγορη σάρωση όλων των βασικών στοιχείων για να τη βελτιστοποιήσετε. Και με αυτό τον τρόπο να προσελκύσετε έτσι τους πελάτες στους οποίους βασίζεται η επιχείρησή σας.

Λάβετε υπόψη εξάλλου ότι αυτή η λίστα ελέγχου είναι ένα κομβικό σημείο. Υπάρχουν και άλλα βήματα για την εταιρεία και την τεχνολογία ,καθώς βελτιστοποιείτε τις σελίδες προορισμού που θέλετε δουλέψουν με επιτυχία.

Πως να χτίσετε μια σελίδα προορισμού.

2. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ο τίτλος ταιριάζει με το αντίγραφο πηγής.
3. Υπο-επικεφαλίδα που περιγράφει συνοπτικά το όφελος της προσφοράς.
4. Βελτιστοποίηση τίτλου της σελίδας, τη διεύθυνση URL και την περιγραφή meta για αναζήτηση.
6. Βελτιστοποίηση για παράδειγμα στο alt-text της εικόνας σας.
7. Ειδικότερα, προσαρμογή κουμπιού αποστολής σας.
8. Προσφορά δυνατότητας μέσα από τη φόρμα οι επισκέπτες της σελίδας σας να έχουν λόγο να γυρίσουν ξανά και ξανά.
9. Το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας μπορεί να περάσει τις αναγκαίες δοκιμές ώστε να λειτουργεί σωστά όταν πρέπει.
10. Αξίζει να σημειωθεί η αφαίρεση της επάνω μπάρας μενού πλοήγησης.
11. Διάταξη της σελίδας σας αδιαμφισβήτητα φιλική προς τις κινητές συσκευές.
12. Το έξυπνο περιεχόμενο να περιέχει λογικά μοντέλα εξατομίκευσης.
13. Ορισμός σελίδας ευχαριστιών και / ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.