Σε ένα Tweet Chat, ένας οικοδεσπότης είτε θα συζητήσει με το κοινό του Twitter μια ερώτηση σχετικά με ένα καυτό θέμα είτε θα ενθαρρύνει τα ακροατήρια να κάνουν ερωτήσεις. Μόλις ο οικοδεσπότης λάβει απαντήσεις, κάνει τιτίβισμα στην απάντηση τους για να ενθαρρύνει περαιτέρω συζήτηση. Αυτές οι συνομιλίες συνήθως εκτελούνται για σύντομο χρονικό διάστημα και έχουν συσχετιστεί με ένα hashtag.

Πώς να φιλοξενήσετε μια συνομιλία στο Twitter
1. Παρακολουθήστε άλλες συνομιλίες και συμπληρώστε το κενό.

Πριν καν σκεφτείτε να ξεκινήσετε το δικό σας Tweet Chat, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψιν τον τρόπο με τον οποίο οι άλλες ομάδες διεξάγουν τις συνομιλίες τους. Πώς αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς τους; Τι συζητούν και ποιες ερωτήσεις ζητούν; Η παρακολούθηση άλλων TweetChats θα σας επιτρέψει επίσης να βελτιώσετε την επιλογή του θέματος για τη δική σας συνομιλία.

Προσπαθήστε να εντοπίσετε ένα θέμα στον κλάδο σας, το οποίο μιλάει για πολλά αλλά δεν έχει εκπροσωπηθεί ακόμα σε ένα επίσημο Tweet Chat. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιλέξετε ένα ελκυστικό θέμα που δημιουργεί ενδιαφέρον από το κοινό-στόχο σας.
Μόλις το κάνετε αυτό, παρακολουθήστε μερικές συζητήσεις Twitter που σας ενδιαφέρουν και μάθετε από το τι λειτούργησε και τι όχι.

2. Προσδιορίστε το θέμα σας και κάντε το, θέμα της συνομιλίας σας.

Μπορείτε είτε να αποφασίσετε ότι θέλετε να εκτελέσετε μια συνομιλία «μια κι έξω» στο Twitter είτε να φιλοξενήσετε μία κάθε εβδομάδα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι σημαντικό να έχετε ένα κοινό θέμα για να καθοδηγήσετε τη συνομιλία σας.
Για παράδειγμα, τα TweetChats της FedEx είναι πάντα σχετικά με κάποιο ζήτημα που σχετίζεται με τάσεις και θέματα μικρών επιχειρήσεων. Παραμένουν στο επίκεντρο της εστίασής τους σε όλη τη συνομιλία και δεν μπλέκουν σε άλλα θέματα που δεν σχετίζονται με το βασικό τους. Βεβαιωθείτε όταν επιλέγετε το θέμα σας, ότι μπορείτε να το αναπτύξετε καθ όλη τη συνομιλία. Αυτό θα κρατήσει τα πράγματα εστιασμένα και οργανωμένα.

3. Επιλέξτε το hashtag σας.

Τώρα που έχετε το Tweet Chat θέμα, το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε ένα hashtag ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να παρακολουθήσουν τη συνομιλία σας. Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το εταιρικό σας όνομα στη συνομιλία, αλλά είναι πιο σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η ετικέτα hash αντικατοπτρίζει τη συζήτηση.
Οι άνθρωποι θέλουν να έχουν μια αίσθηση του σε τι θα συμμετέχουν. Και αν φιλοξενείτε μια εβδομαδιαία συνομιλία με βάση ένα συγκεκριμένο θέμα, σκεφτείτε να κάνετε το hashtag πιο γενικό ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μελλοντικές συνομιλίες.

4.Προωθήστε την συζήτηση.

Αφού οργανώσετε τη συνομιλία σας και είστε έτοιμοι, ήρθε η ώρα να την προωθήσετε!
Γράψτε μια ανάρτηση ιστολογίου για αυτό το γεγονός και προωθήστε την σε «οπαδούς» σε άλλα κοινωνικά δίκτυα. Βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι οργανώνετε ένα TweetChat. Εάν θέλετε να προσελκύσετε τους βασικούς ανθρώπους της βιομηχανίας σας για να συμμετάσχουν, προσκαλέστε τους προσωπικά, εξηγώντας πώς νομίζετε ότι η διορατικότητα τους στο θέμα θα έκανε ένα πραγματικά πολύτιμο και ελκυστικό Tweet Chat.

5.Ξεκινήστε τη συζήτηση Twitter.

Όταν έρθει η ώρα, προετοιμαστείτε για να ξεκινήσετε την συνομιλία Twitter. Επιβεβαιώστε τη διαθεσιμότητα κάθε οικοδεσπότη και βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν σταθερά ερωτήματα και θέματα για να συζητήσετε.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.