Ήρθε η ώρα να ενισχύσετε και να προσαρμόσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ για τις διακοπές – και αν θέλετε να ξεχωρίσετε από το πλήθος, ελέγξτε αυτές τις βασικές συμβουλές και τους δείκτες από μερικούς από τους κορυφαίους experts μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

1. Δημιουργήστε καμπάνιες για διαφημίσεις Messenger του Facebook | Ο Larry Kim, Διευθύνων Σύμβουλος του MobileMonkey.

Οι τιμές των διαφημίσεων γίνονται εξωφρενικά ανταγωνιστικές κοντά στις διακοπές.

Εφόσον οι περισσότερες από τις πωλήσεις σας θα προέλθουν από πελάτες που έχουν ήδη κάνει αγορές από την επιχείρησή σας, θα πρέπει να εστιάσετε το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού των διαφημίσεών σας στα social media χρησιμοποιώντας το επαναληπτικό μάρκετινγκ ως επιλογή στόχευσης, σε αντίθεση με το να δοκιμάσετε να πλησιάσετε νέα ακροατήρια σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή.

Τα inbox των ανθρώπων θα είναι γεμάτα από προσφορές, οπότε προσπαθήστε να προσεγγίσετε το κοινό σας χρησιμοποιώντας νέα κανάλια μάρκετινγκ υψηλότερης αφοσίωσης, όπως οι διαφημίσεις Facebook Messenger στο Facebook και το Instagram, για να διασφαλίσετε ότι το κοινό σας βλέπει πραγματικά τα σημαντικά μηνύματα μάρκετινγκ.

2. Κάντε βίντεο σε απευθείας μετάδοση στο Facebook | Mari Smith, ειδικός μάρκετινγκ Facebook.

Χρησιμοποιήστε τα βίντεο για το Facebook Live με θέμα τις διακοπές, για να εμπλακείτε πραγματικά με το ακροατήριό σας αυτή την περίοδο των διακοπών.

Το Facebook συνεχίζει να ευνοεί περιεχόμενο που παράγει σημαντική κοινωνική αλληλεπίδραση, συγκεκριμένα συνομιλίες μεταξύ των ανθρώπων μέσα από τα σχόλια για τις δημοσιεύσεις σελίδας.

Το ζωντανό βίντεο συνήθως οδηγεί σε συζήτηση μεταξύ των θεατών στο Facebook, το οποίο βοηθάει στην προσέλκυση του αλγορίθμου του, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να δείτε ακόμα μεγαλύτερη εμβέλεια στην απήχηση των αναρτήσεών σας.

Στην πραγματικότητα, το Facebook δηλώνει ότι τα ζωντανά βίντεο, κατά μέσο όρο, έχουν έξι φορές περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τα κανονικά βίντεο.

3. Προσπαθήστε να ξεχωρίσετε στο News Feed και να δημιουργήσετε ζωντανό βίντεο που θα τραβήξει το κοινό σας.

Τι γίνεται αν κάνατε ένα ολόκληρο “bah humbug” στο Facebook Live, επικεντρωμένο στο πόσο τρελό είναι ότι τα καταστήματα φαίνεται να αρχίζουν να ωθούν τις διακοπές νωρίτερα και νωρίτερα κάθε χρόνο;

Χρησιμοποιήστε την εκπομπή ως ένα διασκεδαστικό τρόπο για να μιλήσετε στο κοινό σας – και μεταξύ τους όσοι σας παρακολουθούν – για τις προτιμήσεις τους γύρω από τις διακοπές.

Ή, ίσως κάποιος στο γραφείο σας να είναι διατεθειμένος να ντυθεί σαν Άγιος Βασίλης και να κάνει μια ολόκληρη σειρά από βίντεο του Facebook Live, όπου μπορείτε να δώσετε βραβεία και να χαρίσετε δώρα.

Ή, κινητοποιήστε μερικά μέλη της ομάδας για να κάνουν ζωντανά βίντεο ως “ξωτικά του Άγιου Βασίλη” και δείξτε τα παρασκήνια για το πώς δημιουργούνται τα προϊόντα σας.

Στρατηγικές μάρκετινγκ υπάρχουν πολλές. Σκεφτείτε έξω από το κουτί και γίνετε όσο μπορείτε πιο δημιουργικοί, για να πετύχετε να δείτε ένα χαμόγελο στα πρόσωπα των πελατών σας, ώστε η επιχείρησή σας ή η μάρκα σας να είναι στην κορυφή.

4. Συνεργαστείτε με influencers και δημιουργήστε προτάσεις δώρων Lilach Bullock, Ειδικός Κοινωνικών Μέσων.

Είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε κατά τη διάρκεια των διακοπών όταν όλοι μοιράζονται ειδικές προσφορές και εκπτώσεις.
Ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το κάνετε και να δημιουργήσετε καλύτερα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να συνεργαστείτε με έναν influencer, καθώς μπορούν να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Αλλά πρέπει να αρχίσετε να εργάζεστε σε αυτή την καμπάνια για καιρό: το να βρείτε τους ιδανικούς influencers για να εργαστείτε για το σχεδιασμό του περιεχομένου, είναι μια δύσκολη διαδικασία, αλλά είναι αυτό που μπορεί να σας δώσει εκπληκτικά αποτελέσματα.

Μια άλλη συμβουλή που πρέπει να αναφέρουμε είναι να δημιουργήσετε εκστρατείες επαναληπτικού μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και να στοχεύσετε όλους εκείνους τους ανθρώπους που είδαν τα προϊόντα σας αλλά δεν τα αγόρασαν.

Ο καθένας ψάχνει για δώρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έτσι οι πιθανότητες είναι να τσεκάρουν πολλές ιδέες και προϊόντα. Υπενθυμίστε τους τα προϊόντα σας την κατάλληλη στιγμή και αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να έχει καταπληκτική επίδραση στις πωλήσεις σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.