Πώς να αποκτήσετε πραγματικούς “οπαδούς” στο Pinterest.
Το Pinterest προσελκύει 150 εκατομμύρια άτομα το μήνα. Η ανάπτυξή του αντικαθιστά ακόμη και τις παραδοσιακές ιστορίες επιτυχίας του κοινωνικού δικτύου και γενικότερα του digital marketing.
Υπάρχουν τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή τη στιγμή για να αυξήσετε τον πραγματικό αριθμό των οπαδών σας στο Pinterest. Εδώ, πρόκειται να εξετάσουμε ενδελεχώς όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να μεγαλώσετε το ακροατήριό σας Pinterest σήμερα.
Πως να προσελκύσετε followers στο Pinterest.
Δημοσιεύστε πρωτότυπες εικόνες.
Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και hashtag.
Να είστε ενεργοί και να συμμετέχετε όσο μπορείτε στο Pinterest.
Ακολουθήστε άλλους χρήστες.
Προσθέστε ένα κουμπί παρακολούθησης Pinterest στο ενημερωτικό δελτίο ή την ιστοσελίδα σας.
Χρησιμοποιήστε και εκμεταλλευτείτε τις ενότητες του Pinterest.
Προωθήστε τις καρφίτσες σας.
1. Δημοσίευση πρωτότυπων εικόνων.
Πάνω από το 80% των καρφιτσών είναι καρφίτσες που έχουν δημοσιευτεί ξανά – πράγμα που σημαίνει ότι είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε δημιουργώντας πρωτότυπο περιεχόμενο για το εμπορικό σήμα σας. Δοκιμάστε να δημοσιεύσετε πρωτότυπα ενημερωτικά στοιχεία, γραφικά ή φωτογραφίες που αντικατοπτρίζουν το μήνυμα της μάρκας σας. Επιπλέον, όταν κάνετε επανασύνδεση, βεβαιωθείτε ότι επανασυνδέετε περιεχόμενο που συνδέεται με το δικό σας εμπορικό σήμα.
2. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και hashtag.
Οι χρήστες Pinterest συνήθως βρίσκουν εμπορικά σήματα μέσω hashtags και αναζητήσεων, οπότε είναι σημαντικό να τα συμπεριλάβετε τόσο τις περιγραφές και τις εικόνες σας. Επιπλέον, η σελίδα βοήθειας της hashtag της Pinterest αναφέρει: “Αν έχετε επιχειρηματικό λογαριασμό, η προσθήκη hashtags στις οργανικές εμφανίσεις του διαφημιζόμενου περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει στη διανομή του περιεχομένου σας σε αυτές τις ροές δεδομένων”. Το Pinterest συνιστά όχι περισσότερα από 20 hashtags ανά καρφίτσα.
3.Να είστε ενεργοί και να συμμετέχετε.
Όπως κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Pinterest ευνοεί τους ενεργούς λογαριασμούς. Αυτό περιλαμβάνει την εξασφάλιση της παρουσίας σας σε τακτά χρονικά διαστήματα, το καρφιτσάρισμα της καρφίτσας των άλλων ανθρώπων και την παρακολούθηση και άλλων λογαριασμών.
4. Ακολουθήστε άλλους χρήστες.
Εάν κάποιος ακολουθεί μια επιχείρηση με παρόμοιο περιεχόμενο με τη δική σας, είναι πιθανό ότι θα ήταν καλός ακόλουθος και για εσάς. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας και να ακολουθήσετε τους οπαδούς τους. Αν το περιεχόμενό σας είναι up-to-par, είναι πολύ πιθανό να σας ακολουθήσουν.
5. Προσθέστε ένα κουμπί παρακολούθησης Pinterest στο ενημερωτικό δελτίο ή την ιστοσελίδα σας.
Μπορείτε πιθανόν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον λογαριασμό σας Pinterest εάν ενσωματώσετε ένα κουμπί Pinterest φτιάχνοντας ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εφόσον η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ή οι συνδρομητές του ενημερωτικού δελτίου σας πιθανώς ήδη ενδιαφέρονται για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, αυτό είναι ένα ισχυρό κοινό προς στόχευση.
6. Χρησιμοποιήστε τις ενότητες Pinterest.
Τα τμήματα Pinterest είναι παρόμοια με τα τμήματα H2 των αναρτήσεων ιστολογίου σας. Σας επιτρέπουν να οργανώσετε το πλήρες dashboard Pinterest σε κατηγορίες, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα ακριβώς αυτό που ψάχνουν.
7. Προωθήστε τις καρφίτσες σας.
Αν έχετε λογαριασμό επιχείρησης στο Pinterest, θα μπορούσατε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να τοποθετήσετε χρήματα πίσω από μια καρφίτσα για να αυξήσετε την προβολή.
Πως να διαγράψετε ακολούθους στο Pinterest
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τους ακόλουθους στο Pinterest, αλλά μπορείτε να αποκλείσετε τους χρήστες, ώστε να μην μπορούν να δουν το περιεχόμενό σας ή να ασχοληθούν με τις καρφίτσες σας. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στο προφίλ του ακόλουθου που θέλετε να αποκλείσετε και κάντε κλικ στο εικονίδιο σημαίας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί “Αποκλεισμός”. Ο χρήστης θα αποκλειστεί χωρίς προειδοποίηση.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.