Πώς κάνω SEO το 2024; Ο παράξενος αυτός χρόνος μόλις ξεκίνησε και σίγουρα δεν πρόλαβαν να γίνουν πολλά που θέλουμε να θυμόμαστε ή να ξεχάσουμε. Όμως, παράλληλα με όλα τα πρωτόγνωρα που συμβαίνουν για την ανθρωπότητα, είναι και μία συναρπαστική εποχή για το SEO. Οπότε πιστεύω ότι θα ήταν πρακτικό και χρήσιμο να αναλογιστούμε για λίγο τα μεγαλύτερα μαθήματα που πήραμε ως τώρα.
Καθώς σκέφτεστε τι αλλαγές να κάνετε για το υπόλοιπο α’ εξάμηνο, αλλά και το β’ εξάμηνο του έτους, θυμηθείτε αυτά τα πέντε μαθήματα που μας έδωσε το έτος που μόλις πέρασε.
Οι ψηφιακοί βοηθοί έχουν έρθει για να μείνουν
Όταν πρωτοεμφανίστηκε η Siri οι άνθρωποι δεν πίστεψαν ότι προσφέρει έναν πρακτικό και αξιόπιστο τρόπο αναζήτησης. Πλέον, η αντίληψη αυτή έχει αλλάξει. Στη νέα εποχή για το SEO, το πάντρεμα διαδικτυακής αναζήτησης και αναζήτησης βασισμένης σε συσκευές -σε ένα πακέτο-, γλιτώνει τους χρήστες από τον κόπο να πληκτρολογούν τις ερωτήσεις τους. Ή να αναζητούν αυτό που ψάχνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι θέμα χρόνου πριν περισσότεροι χρήστες υιοθετήσουν αυτήν την μέθοδο ως το μέσο αναζήτησης της επιλογής τους.
Πώς κάνω SEO τώρα που η Google δεν αλλάζει το παιχνίδι όπως συνήθιζε;
Η Google μπορεί ακόμα να παίρνει τα 2/3 όλης της επισκεψιμότητας στις αναζητήσεις και να παρουσιάζει υπέροχες καινούργιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά, αλλά δεν είναι πλέον μόνη της. Το Bing, το Yahoo, η Apple, ακόμα και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, δουλεύουν σκληρά ώστε να εισάγουν τις δικές τους επιλογές αναζήτησης για τους χρήστες. Μια σύγχρονη στρατηγική SEO πρέπει πλέον να λαμβάνει υπόψη της όλες αυτές τις παραμέτρους.
Τώρα που το περιεχόμενο ευρετηριάζεται με καινούργιους τρόπους, πώς κάνω SEO;
Το περιεχόμενο έχει αρχίσει να ευρετηριάζεται σε καινούργιες πλατφόρμες και με καινούργιους τρόπους. Η βαρύτητα πλέον έχει δοθεί στις κινητές συσκευές. Πώς κάνω SEO; Οι στρατηγικές SEO που σχεδιάζονται σήμερα πρέπει να είναι ακόλουθες σε αυτή τη νέα πραγματικότητα. Ο τρόπος με τον οποίο δημοσιεύουμε, καταναλώνουμε και έχουμε πρόσβαση σε περιεχόμενο έχει αρχίσει να κλίνει προς μία παγκόσμια προσβασιμότητα, κάτι το οποίο μπορεί να είναι μία τεράστια ευκαιρία για όσους είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν καινούργιες στρατηγικές. Παράλληλα, μπορεί επίσης να είναι μία τεράστια απειλή για αυτούς που δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν την τωρινή προσέγγισή τους.
Οι χειροκίνητες αναβαθμίσεις μπορεί σύντομα να αποτελούν παρελθόν
Στα τέλη Δεκεμβρίου, η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία του RankBrain vii, ενός αλγόριθμου που εργάζεται μαζί με το Hummingbird ώστε να καταλαβαίνει καλύτερα τα διφορούμενα και περίπλοκα ερωτήματα των χρηστών. Και να τους παρέχει πιο κατάλληλα αποτελέσματα. Αντί να βασίζεται σε δια χειρός αναβαθμίσεις από τεχνικούς, το RankBrain μαθαίνει μόνο. Όλα γίνονται βάσει νέων δεδομένων από καινούργια ερωτήματα, και αναβαθμίζει τον εαυτό του ώστε να είναι καλύτερο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση. Διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδα. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.