Σε αντίθεση με τις περισσότερες προσπάθειες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, το digital marketing επιτρέπει στους εμπόρους να δουν ακριβή αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Εάν έχετε βάλει ποτέ μια αγγελία σε μια εφημερίδα, θα ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να εκτιμήσετε πόσοι άνθρωποι είδαν τη συγκεκριμένη σελίδα και έδωσαν προσοχή στη διαφήμισή σας. Δεν υπάρχει τρόπος να ξέρετε αν η διαφήμιση αυτή ήταν υπεύθυνη για οποιεσδήποτε πωλήσεις. Από την άλλη πλευρά, με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να μετρήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) σχεδόν σε κάθε πτυχή των προσπαθειών μάρκετινγκ.
Εδώ δίνονται κάποια παραδείγματα:

Κυκλοφορία ιστότοπου
Με το digital marketing, μπορείτε να δείτε τον ακριβή αριθμό των ατόμων που είδαν την αρχική σελίδα του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας λογισμικό ψηφιακής ανάλυσης, διαθέσιμο σε διάφορες πλατφόρμες μάρκετινγκ. Μπορείτε επίσης να δείτε πόσες σελίδες επισκέφθηκαν, τι συσκευή χρησιμοποίησαν και από πού προέρχονταν, μεταξύ άλλων δεδομένων ψηφιακής ανάλυσης. Αυτά τα δεδομένα σας βοηθούν να δώσετε προτεραιότητα σε ποια κανάλια marketing θα αφιερώσετε περισσότερο ή λιγότερο χρόνο, ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που τα κανάλια αυτά οδηγούν στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, αν μόνο το 10% της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από οργανική αναζήτηση, θα αναγνωρίσετε ότι ίσως χρειαστεί να αφιερώσετε λίγο χρόνο στην ανάπτυξη SEO για να αυξήσετε αυτό το ποσοστό.
Με το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας προτού επικοινωνήσουν με έναν πωλητή ή πραγματοποιήσουν μια αγορά. Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να εντοπίσετε τις τάσεις και τα πρότυπα στη συμπεριφορά των ανθρώπων πριν φτάσουν στο τελικό στάδιο του ταξιδιού τους ως αγοραστές, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο προσέλκυσής τους στην ιστοσελίδα σας ακριβώς στην κορυφή της διοχέτευσης μάρκετινγκ.

Απόδοση περιεχομένου και παραγωγή πελατών
Φανταστείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα ενημερωτικό φυλλάδιο για ένα προϊόν και το έχετε δημοσιεύσει μέσω των γραμματοκιβωτίων των ανθρώπων – αυτό το φυλλάδιο είναι μια μορφή περιεχομένου, αν και εκτός σύνδεσης. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχετε ιδέα πόσοι άνθρωποι άνοιξαν το φυλλάδιο σας ή πόσοι άνθρωποι το πέταξαν κατευθείαν στα σκουπίδια. Τώρα φανταστείτε ότι είχατε αυτό το φυλλάδιο στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να μετρήσετε ακριβώς πόσα άτομα είδαν τη σελίδα όπου αυτό φιλοξενείται και μπορείτε να συλλέξετε τα στοιχεία επικοινωνίας εκείνων που το κατεβάζουν χρησιμοποιώντας τις φόρμες. Όχι μόνο μπορείτε να μετρήσετε πόσα άτομα ασχολούνται με το περιεχόμενό σας, αλλά παράλληλα δημιουργείτε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες όταν αυτοί το κατεβάζουν.

Μοντελοποίηση απόδοσης
Μια αποτελεσματική στρατηγική digital marketing σε συνδυασμό με τα σωστά εργαλεία και τεχνολογίες σας επιτρέπει να εντοπίζετε όλες τις πωλήσεις σας καθώς και την πρώτη ψηφιακή επαφή του πελάτη με την επιχείρησή σας. Αυτό ονομάζεται μοντελοποίηση απόδοσης και σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τις τάσεις στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν και αγοράζουν το προϊόν σας, βοηθώντας σας να λαμβάνετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το ποια μέρη της στρατηγικής μάρκετινγκ σας αξίζουν περισσότερη προσοχή και ποια τμήματα του κύκλου πωλήσεών σας χρειάζονται κάποια βελτίωση. Η σύνδεση των σημείων μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι εξαιρετικά σημαντική – σύμφωνα με τον Όμιλο Aberdeen, οι εταιρείες με ισχυρή ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ επιτυγχάνουν ετήσιο ρυθμό αύξησης 20%, σε σύγκριση με μια πτώση εσόδων 4% για τις εταιρείες με κακή ευθυγράμμιση. Εάν καταφέρετε να βελτιώσετε το “ταξίδι” του πελάτη σας στον κύκλο αγορών χρησιμοποιώντας ψηφιακές τεχνολογίες, τότε είναι πιθανό αυτό να αποδώσει θετικά στη βάση της επιχείρησής σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.