Ποια backlinks πρέπει να αποφύγεις πάση θυσία.

Ας ξεκινήσουμε με τον προσδιορισμό στρατηγικών κατασκευής backlinks που μπορεί να σας δημιουργήσουν προβλήματα, είτε με άλλες ιστοσελίδες ή, ακόμη χειρότερα, με την Google.

Εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί οποιαδήποτε από αυτές τις τακτικές κατασκευής συνδέσμων ίσως είναι καιρός να επαναξιολογήσετε τις στρατηγικές σας. (Πριν σας αναγκάσει η Google να τις επανεκτιμήσετε.)

SPAM σχολιασμός σε blogs και forums

Στο παρελθόν, ο σχολιασμός σε blogs και forums αποκλειστικά για χάρη της οικοδόμησης backlinks ήταν κάτι φυσιολογικό.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι πολλά blogs και forums πάντα είχαν και έχουν μικρή ή καμία αξία για τους συνδέσμους σας.

Ως εκ τούτου, η οικοδόμηση συνδέσμων μέσω αυτής της μεθόδου δεν θα κάνει τίποτα για την ενίσχυση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ποια backlinks πρέπει να αποφύγεις πάση θυσία

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφύγετε να σχολιάζετε σε blogs ή forums. Απλά θα πρέπει να το κάνετε με μοναδικό σκοπό την παροχή χρήσιμου, πολύτιμου, πρωτότυπου περιεχομένου ιστοσελίδας για τους ανθρώπους σας που είναι εν δυνάμει η κοινότητά σας.

Εγγραφές σε Directory

Αυτό που κάποτε ήταν το πρώτο εύκολο βήμα για μια καμπάνια SEO είναι πλέον ο εφιάλτης μιας ιστοσελίδας. Οι κατάλογοι δεν παρέχουν αξία στους συνδέσμους όπως συνήθως πιστεύεται.

Οι εταιρείες που κατ’ επανάληψη προσθέτουν συνδέσμους σε καταλόγους είναι επίσης πιο πιθανό να θεωρηθούν ως spamming, το οποίο θέτει αυτόματα κόκκινες σημαίες στις μηχανές αναζήτησης.

Υπάρχουν πολύ λίγοι σχετικοί κατάλογοι. Εάν συναντήσετε έναν, να είστε προσεκτικοί στο πώς μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε.

Χαμηλής ποιότητας Guest Blogging και υποβολές άρθρων

Η παραγωγή χαμηλής ποιότητας περιεχομένου όσο πιο γρήγορα μπορείτε και η μαζική αποστολή σε όσες περισσότερες ιστοσελίδες υποβολής άρθρων γίνεται έχει χάσει την αξία του εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα.

Οι ενημερώσεις της Google έχουν βάλει στο στόχαστρο και υποτιμήσει αυτό το είδος του κακογραμμένου περιεχομένου που δεν παρέχει καμία αξία για τους χρήστες του Διαδικτύου. Είτε εμφανίζεται σε μια ιστοσελίδα, ένα blog post, ή ένα υποβαλλόμενο άρθρο, ένα χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο ποτέ δεν θα φτάσει στην κορυφή της κατάταξης.

Ποια backlinks πρέπει να αποφύγεις πάση θυσία

Σύνδεσμοι infographic

Οι SEO χρήστες έχουν δοκιμάσει πολλούς τρόπους για να τοποθετήσουν πλαγίως συνδέσμους. Ένας από τους πιο δημιουργικούς τρόπους ήταν η ενσωμάτωση ενός συνδέσμου σε ένα infographic. Όταν οι άνθρωποι θα αντιγράψουν το infographic, επειδή τους αρέσει, θα αντιγράψουν επίσης τους συνδέσμους. Τα Widgets χρησιμοποιήθηκαν επίσης με αυτόν τον τρόπο. Κανείς δεν τα εκτιμά, κανείς δεν τα υπολογίζει ως κάτι θετικό. Η επισκεψιμότητα που φέρνουν δεν μετρά καθόλου, τα backlinks επίσης είναι σαν να μην υπάρχουν.

Πληρωμένα backlinks

Το μεγαλύτερο και πιο προφανές «όχι-όχι» είναι η αγορά των backlinks. Δεν πρέπει ποτέ να πληρώσετε για έναν σύνδεσμο. Ποτέ! Είναι τόσοι οι κίνδυνοι που εγκυμονούν που είναι χιλιάδες φορές καλύτερο να αναθέσετε τη διαδικασία σε ένα αξιόπιστο digital agency.

Αυτές είναι οι παλιές τακτικές «black hat» για κατασκευή συνδέσμων οι οποίες ήταν κοινές και στο παρελθόν. Αλλά τώρα είναι μια άμεση ένδειξη προβλήματος στον ορίζοντα. Το δυσάρεστο είναι πως ακόμα και σήμερα πάρα πολλές εταιρείες που ασχολούνται με το SEO και το digital marketing, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν αυτές τις επικίνδυνες και “επικυρηγμένες” μεθόδους, θέτοντας τους πελάτες τους σε μεγάλο κίνδυνο.

Για εμάς είναι σχεδόν καθημερινό το φαινόμενο να μας καλούν εταιρείες “θύματα” ενός φτηνού SEO που είδαν την ιστοσελίδα τους να κατρακυλά και να εξαφανίζεται από την Google από τη μια μέρα στην άλλη. Όλα θα ήταν καλύτερα για όλους, αν ο καθένας έδινε μια βαρύτητα στη σχολαστική επιλογή συνεργατών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.