Ο ρόλος της στρατηγικής κατά τον σχεδιασμό ενός Digital Plan.
Υπάρχουν δύο πολύ διαφορετικά αλλά εξίσου σημαντικά μέρη σε ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό πλάνου digital marketing:
H στρατηγική και η εκτέλεση
Η ομάδα στρατηγικής αποτελείται συνήθως από ανθρώπους που είναι καταρχάς είναι καλοί γνώστες της αγοράς.
Ενώ είναι και πολύ καλοί στην εξέταση των τάσεων, των τακτικών του ανταγωνισμού και τυχόν αντανάκλασης των ενεργειών τους στην αγορά.
Αυτή η ομάδα θα πρέπει επίσης να έχει τη δυνατότητα να εξετάσει τη μεγαλύτερη εικόνα μιας κατάστασης. Επίσης, να σκεφτεί τρόπους για να βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει τους στόχους της. Τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να είναι σε θέση να βρουν τρόπους για να κάνουν όλο το έργο να μπορεί να εφαρμοστεί πλήρως σε όλη την offline και online έκταση του.
Η άλλη πλευρά αυτής της ομάδας – όσοι ασχολούνται με την εκτέλεση της στρατηγικής – είναι καλύτερη στο να δίνει προσοχή στις λεπτομέρειες. Θα αποτελείται από ανθρώπους που εκτελούν κάθε στάδιο μιας εκστρατείας μέχρι αυτή να ολοκληρωθεί. Όταν μια πλευρά της ομάδας έχει μια γενική προσέγγιση του έργου, μπορεί συχνά να παραβλέψει λεπτομέρειες που μπορεί να προκαλέσουν περισσότερα προβλήματα προς επίλυση. Οι λεπτομέρειες είναι μερικές φορές πιο προφανείς σε κάποιον που έχει περισσότερη εμπειρία στο να θέτει τα σχέδια σε δράση.
Ο ρόλος της στρατηγικής κατά τον σχεδιασμό ενός Digital Plan
Και οι δύο ομάδες βασίζονται στα καλύτερα εργαλεία του digital marketing, σε ψηφιακά εργαλεία για ιδέες, δημιουργία και παρακολούθηση.
Αυτές οι ομάδες όπως είναι φυσικό, έχουν την μεγαλύτερη επιτυχία όταν συναντηθούν και ανταλλάξουν τις ιδέες μεταξύ τους. Όταν εργαστούν για να κάνουν τα offline και online επίπεδα να συνεργαστούν άψογα μεταξύ τους. Ώστε να περνούν το ίδιο αποτελεσματικό μήνυμα.
Είτε πρόκειται για δημιουργία branding & αναγνωρισιμότητας. Είτε για αύξηση πωλήσεων e-shop, είτε για οποιοδήποτε άλλο στόχο.
Για παράδειγμα, η ομάδα σχεδιασμού της στρατηγικής μπορεί να αναπτύξει ένα σχέδιο που να περιλαμβάνει διάφορα. Διαφήμιση outdoor, τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αλλά και έντυπες διαφημίσεις.
Πέρα από αυτό, μπορεί να θέλει να συμπεριλάβει πληρωμένες διαφημίσεις online και να δώσει μια μεγάλη ώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με δυναμικές ενέργειες του Social media marketing. Το ερώτημα είναι πώς ακριβώς, μπορούν όλα αυτά να συνδεθούν μαζί σε μια ενοποιημένη εκστρατεία.
Υπήρξε μια εποχή κατά την οποία η παραδοσιακή ομάδα marketing θα έστελνε ορισμένα βασικά σχήματα στους ανθρώπους που θα είχε ορίσει υπεύθυνους για την διαδικτυακή παρουσία της εταιρείας.
Αφού τότε το digital δεν ήταν το Νο.1 εργαλείο όπως σήμερα και δεν του αναλογούσε παρά ελάχιστο ποσοστό από το budget μιας επιχείρησης.
Τώρα, όμως, τα δεδομένα και οι αριθμοί έχουν αλλάξει και κάθε στοιχείο της offline καμπάνιας μπορεί να ενσωματωθεί στο πλάνο του digital marketing από την αρχή.
Ο διαχωρισμός μιας ομάδας σύμφωνα με το digital και το παραδοσιακό marketing, μπορεί να σας αφήσει με μια εκστρατεία που δεν διαθέτει το είδος της συνοχής. Πράγμα που είναι απαραίτητο για να παραδοθεί το μήνυμα της μάρκας σας. Και να επιτευχθούν οι στόχοι σας.
Ο ρόλος της στρατηγικής κατά τον σχεδιασμό ενός Digital Plan
Αντί της παραδοσιακής σχολής εναντίον της digital, σκεφτείτε την άποψη του σχεδιασμού εναντίον της παρακολούθησης. Και θα αρχίσετε να βλέπετε καλύτερα αποτελέσματα στο σύγχρονο περιβάλλον marketing.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.