Το Instagram Shopping επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν απευθείας αγορές μέσω της εφαρμογής Instagram.

Μεταφορτώστε φωτογραφίες και ετικέτες προϊόντων με το όνομα προϊόντος, την τιμή και τον σύνδεσμο για αγορά.

Είναι κάτι που ενδιαφέρει 130 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, και όσοι ασχολούνται με το on-line εμπόριο θα πρέπει να το λάβουν επιτέλους σοβαρά υπόψη. Αν το κοινό-στόχος σας περιλαμβάνει άτομα κάτω των 35 ετών, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χρησιμοποιούν το Instagram.

Η Glossier είναι μια διαδικτυακή μάρκα καλλυντικών που διαθέτει 1 δισεκατομμύριο δολάρια πωλήσεων, ένα σπάνιο νούμερο για μια εταιρεία μόλις τεσσάρων ετών. Σε τι οφείλει η εταιρεία την επιτυχία της; Εν μέρει, στο Instagram Shopping.

Το 70% των αγοραστών στρέφεται στην εφαρμογή για να κάνει online περιήγηση.

Οι κορυφαίοι οίκοι ομορφιάς βγάζουν ολόκληρες συλλογές ένδυσης πια στο Instagram.

Πώς να ρυθμίσετε τις αγορές στο Instagram.

Δημιουργήστε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.
Διαμορφώστε τον κατάλογο.
Κάντε υπομονή.
Μεταφορτώστε εικόνες και βίντεο.
Μοιραστείτε.

1. Δημιουργήστε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.

Ο οδηγός εγκατάστασης του Instagram προσφέρει μια εξαιρετική λίστα ελέγχου για να διαπιστώσετε αν η επιχείρησή σας πληροί τις προϋποθέσεις για αγορές και έτσι μπορείτε να προχωρήσετε στην υλοποίηση του Instagram Shopping.

Η αγορά της επιχείρησής σας (τοποθεσία) πρέπει να υποστηρίζεται από το Instagram, να πουλάει τα φυσικά αγαθά και να προσφέρει ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο επιχειρηματικός σας λογαριασμός Instagram πρέπει να συνδεθεί στο Facebook. Για να συνδέσετε τα δύο, ανοίξτε το Instagram και πατήστε ‘Ρυθμίσεις.’ Στη συνέχεια, πατήστε ‘Λογαριασμός’ και ανοίξτε την ενότητα ‘Συνδεδεμένοι λογαριασμοί’. Από εκεί, συνδεθείτε στο προφίλ σας στο Facebook.

2. Διαμορφώστε έναν κατάλογο.

Στη συνέχεια, συνδεθείτε με τον κατάλογο στο Facebook. Ο κατάλογος είναι ο τρόπος με τον οποίο η ετικέτα προϊόντος, η ετικέτα τιμών και η ετικέτα αυτοκόλλητων sticker θα καταλήξουν στις εικόνες σας στο Instagram. Το Facebook θα σας καθοδηγήσει σε μια λίστα βημάτων για να συνδέσετε έναν υπάρχοντα κατάλογο ή να δημιουργήσετε έναν.

Για τις ετικέτες και τα αυτοκόλλητα τιμών που εμφανίζονται στις φωτογραφίες, επιλέξτε “Ηλεκτρονικό εμπόριο”.

Μόλις συνδεθείτε, το Instagram θα σας επιτρέψει να ρυθμίσετε τις αγορές. Ανοίξτε την εφαρμογή και μεταβείτε στις ρυθμίσεις του προφίλ σας. Μόλις φτάσετε εκεί υπάρχει η ακολουθία “Business Shopping on Instagram”. Πρέπει να υποβάλετε το λογαριασμό σας για έλεγχο.

Δώστε στον εαυτό σας τουλάχιστον λίγες ημέρες για τη διαδικασία αναθεώρησης λογαριασμού, επειδή μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος για να εγκριθεί.

3. Να έχετε υπομονή.

Το Instagram θα σας ειδοποιήσει μόλις εγκριθεί μέσω του διαχειριστή ο κατάλογος. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει από λίγες μέρες μέχρι περίπου μια εβδομάδα. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε να διαμορφώνετε τις ρυθμίσεις του Instagram Shopping χρησιμοποιώντας την εφαρμογή.

4. Ανεβάστε.

Μόλις εγκριθεί ο λογαριασμός σας, θα δείτε μια νέα επιλογή για την προσθήκη ετικετών προϊόντων όταν μεταφορτώνετε μια εικόνα στη ροή ή τις ιστορίες σας. Αν πατήσετε αυτή τη νέα ερώτηση, θα μπορείτε να επιλέξετε ένα στοιχείο από τον κατάλογο που δημιουργήσατε στο Facebook. Από εκεί, οι οπαδοί σας θα δουν τα στοιχεία προς πώληση με ετικέτα στις φωτογραφίες σας.

5. Μοιραστείτε.

Το Instagram επιβάλλει όριο πέντε προϊόντων ανά φωτογραφία και μέχρι 10 για καρουσέλ. Θυμηθείτε, μπορείτε να επιστρέψετε και να εισαγάγετε τις επιλογές Αγορών σε παλαιότερες δημοσιεύσεις επίσης.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.