Πως η Google προωθεί το mobile marketing; Η Google προωθεί νέες μορφές διαφήμισης στα κινητά και σήμερα θα μιλήσουμε αναλυτικά για τον τρόπο.

Ο Gary Illyes δήλωσε στο Pubcon ότι η Google θα χωρίσει τα αποτελέσματα των αναζητήσεων σε δύο κατηγορίες: για υπολογιστές desktop και για κινητά μέσα.

Η αλλαγή θα γίνει σύμφωνα με τα λεγόμενα «μέσα σε λίγους μήνες». Μόλις λάβει χώρα, οι δύο δείκτες δεν θα δείχνουν πλέον τα ίδια αποτελέσματα. Ενώ ο δείκτης των κινητών μέσων θα γίνει ο βασικός δείκτης της Google.

Ο διαχωρισμός των δύο αυτών δεικτών θα επιτρέψει στην Google να προσφέρει ακόμα πιο ενημερωμένο και φρέσκο περιεχόμενο. Ειδικά, στους χρήστες που το χρειάζονται περισσότερο. Σε αυτούς που χρησιμοποιούν κινητά μέσα.

Πως η Google προωθεί το mobile marketing

Η Google Συνεχίζει να Προωθεί τα Κινητά Μέσα

Μόλις πριν από έναν χρόνο, τα αποτελέσματα αναζήτησης google στα κινητά τηλέφωνα για πρώτη φορά ξεπέρασαν τις αναζητήσεις από τους desktop υπολογιστές. Η Google έχει στρέψει όλη την προσοχή της προς αυτή την κατεύθυνση. Κυκλοφορώντας και παρέχοντας υποστήριξη για την πρωτοβουλία Accelerated Mobile Pages, καθώς και βγάζοντας τον Μάιο μία αναβάθμιση για τα κινητά μέσα. Η οποία ενίσχυσε τα αποτελέσματα του φιλικού προς τα κινητά αλγορίθμου της Google.

Μόλις πριν από λίγους μήνες, η Google δήλωσε ότι πιστεύει ότι έχει έρθει η ώρα για έναν καινούργιο κόσμο όπου τα «κινητά θα έρχονται πρώτα».

Ακόμα δεν έχουν αποκαλυφθεί επιπλέον πληροφορίες για αυτή την διαφοροποίηση. Όπως για παράδειγμα το πόσο ελλιπής θα είναι ο δείκτης των desktop σε σχέση με αυτόν των κινητών.

Επίσης δεν έχει γίνει κάποια διευκρίνιση όσον αφορά το πότε συγκεκριμένα θα γίνει αυτός ο διαχωρισμός εκτός από το σχόλιο του Illyes, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να τον περιμένουμε σύντομα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.