Το CPC Remarketing (Επαναληπτικό Marketing μέσω Πληρωμής Ανά Κλικ) είναι μία έξυπνη πρόταση από τα Google Ads που όλοι θέλουν να δοκιμάσουν.

Πριν όμως αρχίσετε μία καμπάνια remarketing, σκεφτείτε λίγο τις ακόλουθες ερωτήσεις:

Ερώτηση 1: Ποιοι είναι οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για αυτή την CPC καμπάνια;

Θεωρούμε δεδομένο ότι πρέπει να κάνετε αυτή την ερώτηση πριν ξεκινήσετε μία καινούργια καμπάνια. Παρ’ όλα αυτά, η συγκεκριμένη ερώτηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για το remarketing.

Το remarketing αποδίδει πάρα πολύ καλά επειδή στοχεύει ένα πολύ ικανό κομμάτι του εν δυνάμει κοινού της ιστοσελίδας σας. Αυτό το κοινό δεν είναι άλλο, από τους ανθρώπους που την έχουν ήδη επισκεφτεί. Δεδομένου αυτού, είναι πολύ σημαντικό οι KPIs σας να είναι ξεκάθαροι.

Προτεινόμενη δράση: Ρυθμίστε τους βασικούς δείκτες απόδοσης ώστε να αντικατοπτρίζουν τις μοναδικές δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς του remarketing.

Ερώτηση 2:  Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης για τα conversion metrics σας;

Το remarketing είναι μία προφανής επιλογή για τη λιανική, αλλά για προϊόντα που στοχεύονται σε επιχειρήσεις είναι πιο περίπλοκη.

Για παράδειγμα, χρειάζεται κατά μέσο όρο δύο εβδομάδες να πάτε από το πρώτο κλικ σε μετατροπή για την επιχείρησή σας. Οπότε το ερώτημα είναι αν έχετε την οικονομική δυνατότητα να τρέξετε μία καμπάνια remarketing για τόσο καιρό. Υπάρχει το ρίσκο οι επισκέπτες σας να βαρεθούν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας;

Ευτυχώς, οι περισσότερες διεπαφές remarketing σας επιτρέπουν να εξατομικεύετε το πόσο συχνά εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε έναν χρήστη.

Προτεινόμενη δράση: Ρυθμίστε τα παράθυρα μετατροπών remarketing ώστε να εξυπηρετούν το μέσο χρόνο παράδοσης της καμπάνιας σας.

Ερώτηση 3: Μπορείτε να συναντήσετε τις απαιτήσεις tracking της CPC campaign ώστε να κάνετε το remarketing να δουλέψει;

Επειδή το remarketing αξιοποιεί τα cookies, η σελίδα σας θα χρειαστεί να φιλοξενήσει οποιοδήποτε κώδικα χρειάζεται. Επιπλέον, πρέπει να σιγουρευτείτε ότι οποιοδήποτε υπάρχον tracking χρησιμοποιείτε ενσωματώνεται πλήρως με το remarketing.

Προτεινόμενη δράση: Σιγουρευτείτε ότι μπορείτε να υποστηρίξετε οποιαδήποτε pixel ή κώδικα URL χρειάζεται η καμπάνια σας remarketing.

Ερώτηση 4:  Τι μήνυμα θα χρησιμοποιεί η καμπάνια remarketing σας;

Θέλετε να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις για το ίδιο προϊόν που είδαν οι επισκέπτες στην σελίδα προορισμού; Ή μήπως θέλετε να τους παρουσιάσετε διαφημίσεις για ένα άλλο προϊόν, αν είναι πιο πιθανό να γίνει έτσι μετατροπή;

Πολλοί διαφημιστές χρησιμοποιούν το remarketing για να κρατούν τους επισκέπτες ενημερωμένους σχετικά με νέες προσφορές. Όπως επίσης και να τους δελεάσουν να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα.

Προτεινόμενη δράση: Καθορίστε το μήνυμα σας από την αρχή και προσδιορίστε το εκ νέου, καθώς η καμπάνια συνεχίζει.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή. Έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο- χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.