Οι εφαρμογές για κινητά είναι τόσο αποτελεσματικές όσο το εύρος τους. Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας -τον λένε όλες οι εταιρείες μάρκετινγκ– “Δεν έχει σημασία η ποιότητα της καμπάνια σας, τα αποτελέσματα την καθιστούν επιτυχημένη ή όχι”.
Εδώ θα βρείτε έναν αναλυτικό οδηγό για δυναμικό μάρκετινγκ, όσον αφορά τις εφαρμογές για κινητά
1. Να γνωρίζετε καλά το κοινό σας
Εάν δεν έχετε αναγνωρίσει ποιος είναι ο πυρήνας του κοινού σας, χάσατε. Δεν υπάρχει καμιά απολύτως πιθανότητα να πετύχετε τους στόχους σας, όσον αφορά τις πωλήσεις. Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσετε τις ανάγκες ποιων ανθρώπων θα εξυπηρετεί η εφαρμογή σας, και έπειτα πρέπει να την δημιουργήσετε. Εδώ είναι κάποιους από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη:
- Εύρος ηλικίας
- Ενδιαφέροντα
- Τεχνολογική γνώση
- Κλάδος
2. Μην αμελείτε τις λέξεις κλειδιά
Το κατά πόσο το κοινό θα μπορεί να βρει την εφαρμογή σας στο App store είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας και να σκεφτείτε τι θα κάνετε, όταν παρουσιάζετε την εφαρμογή σας. Τουλάχιστον το 63% των χρηστών iOS ψάχνουν εφαρμογές οργανικά, και το 83% όλων των εφαρμογών iOS είναι “Εφαρμογές Zombie”, οι οποίες είναι ουσιαστικά αόρατες σε μία οργανική αναζήτηση στο App Store. Αυτά τα στατιστικά υπογραμμίζουν την ανάγκη να κάνετε βελτιστοποίηση στις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε.
3. Χτίστε την διαδικτυακή σας παρουσία
Ενισχύστε την διαδικτυακή παρουσία της εφαρμογής σας όσο περισσότερο γίνεται. “Διαφημίστε” την εφαρμογή στην ιστοσελίδα σας και ενσωματώστε την και στα άλλα σας κανάλια marketing. Μπορείτε επίσης να το τραβήξετε και περισσότερο, φτιάχνοντας μία ιστοσελίδα μόνο για την εφαρμογή σας.
Επίσης σκεφτείτε τις ακόλουθες ιδέες:
Σελίδα Προορισμού: Αφιερώστε μία σελίδα από την ιστοσελίδα σας στην εφαρμογή σας. Δώστε έμφαση στα οφέλη των χρηστών, όπως τα οικονομικά οφέλη ή επιπλέον πληροφορίες για το προϊόν. Αυτό, αντί απλά να απαριθμείτε τις λειτουργίες της εφαρμογής σας.
Άρθρα σε Blog: Πριν παρουσιάσετε επίσημα την εφαρμογή, καλό είναι να κοινοποιείτε updates στο blog της εταιρείας σας.
Banners: Δημιουργήστε banner στην ιστοσελίδα τα οποία να μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες.
4. Προγραμματίστε την στιγμή της παρουσίασης
Μία σωστή παρουσίαση της εφαρμογής μπορεί να επιφέρει χιλιάδες downloads. Βάλτε την ημερομηνία της παρουσίασης στο ημερολόγιό σας και αρχίστε να διαφημίζετε την «Ημέρα Παρουσίασης της Εφαρμογής». Όταν έρθει αυτή η ημέρα, προσφέρετε ειδικές προσφορές στους πρώτους που θα κάνουν download.
5. Να ακούτε τους πελάτες σας
Στα πρώτα στάδια της παρουσίασης της εφαρμογής σας είναι σημαντικό να ακούτε τις κριτικές των πελατών σας. Βοηθάει να συμπεριλάβετε μία φόρμα απαντήσεων στην εφαρμογή ή στην ιστοσελίδα σας. Να διαβάζετε τις κριτικές τακτικά και να προσέχετε κυρίως τα παράπονα.
6. Σκεφτείτε να ενσωματώσετε video
Τα video είναι ένας υπέροχος τρόπος να δείξετε τις δυνατότητες της εφαρμογής σας. Αυτό, επειδή παρέχουν μία πραγματική ματιά στην εμπειρία του χρήστη. Γράψτε μικρά και καθαρά videos τα οποία να μπορείτε να ανεβάσετε στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση. Μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.