5 βήματα για αποτελεσματικό Content SEO.

Βήμα 1: Δημιουργήστε περιεχόμενο που να καλύπτει απλά και κατανοητά ένα θέμα

Το θέμα αυτό επιλέγεται μετά από διεξοδική έρευνα SEO. Αξιολογούμε τις παραδοσιακές μετρήσεις όπως τον όγκο και τον ανταγωνισμό. Αξιολογούμε επίσης την λέξη-κλειδί και κατά πόσο αυτή σχετίζεται με το προϊόν μας; Μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν το προϊόν μας μέσω αυτού του θέματος με φυσικό τρόπο; Το κοινό μας ενδιαφέρεται για αυτό το θέμα καθώς αυτό σχετίζεται με το εμπορικό σήμα μας;

Το τελευταίο κομμάτι που αξιολογούμε είναι πιο ποιοτικό: Αναθεωρούμε τα τρέχοντα 10 κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης Google για το θέμα στο οποίο στοχεύουμε και υπολογίζουμε εάν μπορούμε ή όχι να το βελτιώσουμε. Αυτή η αξιολόγηση περιλαμβάνει ερωτήσεις όπως: “μπορούμε να καλύψουμε το θέμα πιο ολοκληρωμένα;”, “Μπορούμε να σχεδιάσουμε μια καλύτερη εμπειρία χρήστη;”, “Μπορούμε να συνδέσουμε μαζί πιο σχετικούς πόρους;”.

Βήμα 2: Δημιουργία υποστηρικτικού περιεχομένου γύρω από τις λέξεις-κλειδιά long-tail του θέματος

Υπάρχουν πάνω από 1.000 παραλλαγές ερωτήματος αναζήτησης που μπορούν να συμβάλλουν στην επισκεψιμότητα παράλληλα με τη βασική λέξη-κλειδί μας. Ως αποτέλεσμα, η διαδικασία δημιουργίας ιδεών για το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας μας (blog posts, guest posts, SlideShares κ.ο.κ.) επικεντρώνεται γύρω από την περαιτέρω κάλυψη αυτού του περιεχομένου δίνοντας έμφαση στις λέξεις κλειδιά long-tail. Αυτό μας επιτρέπει να εμφανίζουμε την αρχή του θέματος στοχεύοντας κάθε δρόμο που συμβάλλει στην κατάληξη σε SERP για ένα συγκεκριμένο ερώτημα.

Βήμα 3: Συνδέστε όλο το σχετικό περιεχόμενο μαζί – σε εσωτερικά και εξωτερικά domain

Μόλις δημιουργηθεί όλο αυτό το περιεχόμενο, διασφαλίζουμε ότι πριν από τη δημοσίευση όλα συνδέονται μεταξύ τους έτσι ώστε ουσιαστικά να δημιουργήσουμε ένα spiderweb του περιεχομένου μας επιτρέποντας στην Google να το ανιχνεύσει εύκολα και να δει πώς συνδέεται το περιεχόμενό μας σε ένα θέμα.

5 βήματα για αποτελεσματικό Content SEO

Βήμα 4: Επαναλάβετε για οποιεσδήποτε θεματικές ευκαιρίες αντιστοιχούν στο προϊόν/επωνυμία σας

Ακολουθούμε πάλι τα βήματα 1-3. Προς το παρόν, επιλέγουμε δύο εκστρατείες θεμάτων κάθε μήνα. Μόλις δημιουργηθεί ένα πρόχειρο για το αντίγραφο της ιστοσελίδας, η πλήρης ομάδα περιεχομένου είναι έτοιμη ώστε οι bloggers, οι σχεδιαστές και όλοι οι άλλοι ενδιαφερόμενοι να μπορέσουν όλοι να εργαστούν για να δημιουργήσουν όλο το υποστηρικτικό περιεχόμενο.

Βήμα 5: Αναλύστε και επεξεργαστείτε τη διαδικασία για να εξακριβώσετε τι λειτουργεί και τι όχι

Παρόμοια με το τελικό βήμα σε κάθε λίστα βήμα προς βήμα, τελειώνουμε ελέγχοντας την απόδοση. Στην περίπτωσή μας, εξετάζουμε τι δουλεύει στο content marketing για να καταλάβουμε πώς να κινηθούμε ακόμα πιο γρήγορα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.