5 τεχνικές για τη δημιουργία λίστας συνδρομητών.

Ας μιλήσουμε σήμερα για 5 δημιουργικές τεχνικές, που θα μας οδηγήσουν στη δημιουργία μιας λίστας συνδρομητών μέσα από τη χρήση της υπηρεσίας E-mail Marketing.

1. Δημιουργήστε αξιόλογο περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το περιεχόμενο του e-mail marketing πρέπει να είναι εξαιρετικό εάν θέλετε οι χρήστες να παραμένουν συνδρομητές και να προωθούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο δικό τους δίκτυο. Αν είναι αρκετά διασκεδαστικά, θα αναμένουν πάντα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

2. Ενθαρρύνετε τους συνδρομητές να μοιράζονται και να προωθούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Συμπεριλάβετε τα κουμπιά κοινωνικής κοινοποίησης και το κουμπί “Αποστολή σε φίλο” στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσετε πρόσβαση στους φίλους, τους συναδέλφους και τα δίκτυά τους. Και θα επεκτείνετε τη λίστα επαφών σας. Στο κάτω μέρος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, συμπεριλάβετε ένα CTA “Εγγραφή” ως έναν απλό σύνδεσμο. Έτσι, οι χρήστες που λαμβάνουν τα προωθούμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μπορούν εύκολα να εγγραφούν. Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά εργαλεία για αυτή την ενέργεια.

3. Διαχωρίστε τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανά ενδιαφέρον αγοραστή

Χρησιμοποιήστε διάφορους τύπους συνδρομών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στείλετε πιο στοχευμένο περιεχόμενο σε άτομα με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Οι παραλήπτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά τους, οπότε αν δημιουργήσετε πολλαπλούς, στοχευμένους τύπους συνδρομής, θα αυξήσετε την πιθανότητα οι συνδρομητές να εγγραφούν σε ένα από αυτά.

5 τεχνικές για τη δημιουργία λίστας συνδρομητών

4. Ανανεώστε μια παλιά λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια καμπάνια opt-in

Έχετε μια παλαιότερη λίστα που πιστεύετε ότι έχει ξεπεραστεί; Δημιουργήστε ένα εμπνευσμένο μήνυμα opt-in και στείλτε το στην παλιά σας λίστα. Ενθαρρύνοντας τις επαφές που επιθυμούν να εισέλθουν ξανά. Υποσχόμενοι να καταργήσετε όλες τις επαφές που δεν αποκρίνονται. Αν και μπορεί να φαίνεται λάθος το να αφαιρέσετε άτομα από τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να τα αυξήσετε, η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε επαφές που εμπλέκονται θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση. Και να αυξήσει τις πιθανότητες να μοιραστείτε το email σας με όσους βρίσκονται εκτός της τρέχουσας βάσης δεδομένων των επαφών σας.

5. Προσθέστε έναν σύνδεσμο στις υπογραφές των υπαλλήλων σας

Οι υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη μορφή υπερσυνδέσμων μπορούν να οδηγήσουν τους ανθρώπους σε μια σελίδα προορισμού όπου μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας σας. Επιπλέον, αν έχετε ξεκινήσει ήδη μια φυσική συνομιλία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί τους, η εγγραφή σε περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.