Λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι το 88% του πληθυσμού χρησιμοποιεί το Internet  για να εντοπίσει επιχειρήσεις και προϊόντα, οι μικρές και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις πρέπει να σκεφτούν σοβαρά κάποια πράγματα σχετικά με τη διαδικτυακή τους παρουσία.

Ακόμα και π.χ. οι εταιρίες με δομικά υλικά, οι οποίες δεν εμπλέκονται στο διαδικτυακό εμπόριο, βασίζονται στο Internet ώστε να οδηγήσουν καινούργιους πελάτες στο κατώφλι της επιχείρησής τους.

Εδώ θα βρείτε πέντε υπηρεσίες του διαδικτυακού marketing, οι οποίες μπορούν να επιφέρουν καλύτερη διαδικτυακή ορατότητα & αποτελεσματικότητα.

1. SEO – Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης

Οι εταιρίες οι οποίες επενδύουν χρόνο στο να βελτιστοποιήσουν την ιστοσελίδα τους μπορούν γρήγορα να ανέβουν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι σώφρονες επιχειρηματίες θα επενδύσουν επίσης χρόνο στο να αναλύσουν τα δεδομένα από την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρηση ή το κομμάτι της αγοράς στο οποίο δραστηριοποιούνται. Αυτή η διαδικασία βοηθάει στο να καταλάβουν ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιούν οι σελίδες τους. Η παροχή σχετικού περιεχομένου, το οποίο εμφανίζει αυτές τις λέξεις-κλειδιά σε όλη την ιστοσελίδα της επιχείρησης, βοηθάει τα web crawler των μηχανών αναζήτησης να βρουν την σελίδα και να την παρουσιάσουν στους κατάλληλους εν δυνάμει πελάτες.

Εάν έχετε ήδη βελτιστοποιήσει πλήρως την ιστοσελίδα σας, αλλά οι κατατάξεις σας μένουν στάσιμες, το να κάνετε έναν έλεγχο στην ιστοσελίδα σας μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε προβλήματα που μπορεί να επιβραδύνουν τις προσπάθειές σας.

2. Αρχίστε ένα Blog

Η ιστοσελίδα μίας εταιρίας πρέπει να είναι ελκυστική όχι μόνο στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στους επισκέπτες. Ο ρόλος της είναι να εμπνέει εμπιστοσύνη στους εν δυνάμει πελάτες. Το να προσθέσετε ένα blog δίνει έναν λόγο στους χρήστες να επιστρέφουν τακτικά στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας για να δουν την τελευταία καταχώρηση.

Ένα blog επίσης προσφέρει ένα εύκολο τρόπο να εστιάσετε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Είναι πιθανό να υπάρχουν πολλές λέξεις-κλειδιά οι οποίες να μπορούν να φέρουν εν δυνάμει πελάτες στην εταιρία. Λαμβάνοντας αυτό το γεγονός υπ’ όψη, μπορούν να δημιουργηθούν συγκεκριμένες καταχωρήσεις στο blog, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί ώστε να εστιάζουν σε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Το περιεχόμενο μπορεί να βελτιστοποιείται και να έχει ως στόχο κατευθείαν αυτούς που εισάγουν τη συγκεκριμένη φράση αναζήτησης.

3. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Τα Social media έχουν γίνει πιο σημαντικά από ποτέ για τις επιχειρήσεις. Όντως, έχει σημασία το πόσο μιλούν οι άνθρωποι για την επιχείρηση σας στο Twitter, στο Facebook και στις άλλες πλατφόρμες.
Μην παραμένετε ανυποψίαστοι και μην σκέφτεστε ότι είστε υπερβολικά μεγάλοι όσον αφορά τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, το διαδικτυακό μάρκετινγκ το επιβάλλει. Δημιουργήστε σελίδες σε όλες τις πλατφόρμες και κοινοποιήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο. Το να κάνετε έναν διαγωνισμό ή να προσφέρετε βραβεία για όσους κοινοποιούν σχόλια ή απαντούν ερωτήσεις στην σελίδα σας, μπορεί να βοηθήσει να έρθει κόσμος στη σελίδα και να αυξήσει την φήμη της.

4. Backlinks

Πολλές εταιρίες ανακαλύπτουν ότι οι λέξεις κλειδιά που θέλουν να χρησιμοποιήσουν έχουν πολύ ανταγωνισμό.

Τι διαφοροποιεί εταιρίες που έχουν τις ίδιες λέξεις κλειδιά; Τα Backlinks.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος ψάξει την λέξη “υπολογιστής”, η Apple και η Dell εμφανίζονται κοντά στην κορυφή της σελίδας. Παρ’ όλα αυτά, στην σελίδα τους δεν υπάρχει μεγάλη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών. Αντίθετα, εστιάζουν στην εμπειρία του χρήστη. Και μόνο το γεγονός ότι τόσες άλλες σχετικές ιστοσελίδες έχουν link για αυτές, τις κάνει να έχουν καλύτερη κατάταξη από άλλες σελίδες που χρησιμοποιούν αυτή τη λέξη-κλειδί.
Το να παίρνετε links σε άλλες σελίδες μπορεί να είναι εύκολο εάν το κάνετε σωστά. Μην καταφεύγετε μόνο σε σχόλια, αναρτήσεις σε forum και σε χρυσούς οδηγούς. Προσπαθήστε να βγάζετε δελτία τύπου, να γίνετε σπόνσορες σε τοπικά δρώμενα ή να δίνετε ομιλίες. Αυτά μπορούν να σας φέρουν links από άλλους που ασχολούνται ή απλά τους αρέσει αυτό που κάνετε.

5. Analytics

Μια καλή ιστοσελίδα πρέπει να εμπεριέχει εργαλεία που παρακολουθούν τι κάνουν οι επισκέπτες. Επίσης, πρέπει να λαμβάνουν δεδομένα σχετικά με το από πού έρχονται οι επισκέπτες τους.

  • Τους οδήγησε σε αυτή την σελίδα μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί;
  • Έχει η ιστοσελίδα της εταιρίας βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για αυτή τη λέξη-κλειδί;
  • Παράγει μεγάλη επισκεψιμότητα ένα συγκεκριμένο backlink;
  • Αφήνουν οι επισκέπτες τη σελίδα σε ένα συγκεκριμένο σημείο;
  • Εμφανίζουν κάποιοι περιηγητές μηνύματα λάθους;

Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, οι απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις καθιστούν τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ικανούς να βελτιώσουν την εστίαση της ιστοσελίδας τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που είναι εξατομικευμένο για αυτούς που έχουν επισκεφτεί την σελίδα και έχουν παρόμοιο προφίλ.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.