Η εταιρική επικοινωνία είναι το Α και το Ω για κάθε επιχείρηση. Όμως, έρχεται κάποια στιγμή που πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά εάν η στρατηγική που ακολουθείτε όσον αφορά την επικοινωνία της εταιρείας σας, οι τηλεφωνικές επαφές και τα μηνύματα που θέλετε να περάσετε στους εν δυνάμει πελάτες σας είναι επιτυχημένη ή εάν χρειάζεται βελτίωση. Πώς θα ξέρετε ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε μία καινούργια προσέγγιση;

Οι παρακάτω ενδείξεις θα σας βοηθήσουν να πάρετε την απόφαση:

1. Δεν επιτυγχάνετε τα ποσοστά που είχατε θέσει

Αυτή είναι η πρώτη και μία εμφανής ένδειξη ότι κάτι πρέπει να αλλάξετε. Μήπως πρέπει να βελτιώσετε την εισαγωγή σας ή τον τρόπο που κλείνετε στα email σας ή τις φωνητικές σας κλήσεις; Εάν δεν καταφέρνετε να φτάσετε τους αριθμούς που επιθυμείτε, αναρωτηθείτε τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα ώστε να διατυπώσετε πιο σωστά αυτό που θέλετε να πείτε.

2. Nέο προϊόν ή ενημέρωση

Όταν κυκλοφορείτε ένα καινούργιο προϊόν ή κάνετε μία ενημέρωση σε ένα υπάρχον, πάντα πρέπει να σκέφτεστε πώς θα το διαφημίσετε στο κοινό. Οι online πωλήσεις πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τo marketing, ώστε να ενσωματώνονται τα οποιαδήποτε καινούργια χαρακτηριστικά, ενημερώσεις και προσφορές στα μηνύματά σας. Εάν τα προϊόντα σας εξελίσσονται τότε το ίδιο πρέπει να κάνει και το μήνυμά σας.

3. Οι μετατροπές σας δεν οδηγούν στο επόμενο βήμα

Σας έχει τύχει ποτέ οι εν δυνάμει πελάτες σας να εκφράζουν το ενδιαφέρον τους, να σας ζητάνε να τους στείλετε περισσότερες πληροφορίες και αφού το κάνετε να μην επικοινωνούν ξανά; Ο χαμηλός δείκτης μετατροπών είναι επίσης ένα άλλο ξεκάθαρο σημάδι ότι κάτι πρέπει να αλλάξετε στον σχεδιασμό στρατηγικής για την εταιρική επικοινωνία σας, καθώς και τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε.

4. Χαμηλός δείκτης απαντήσεων

Ξέρουμε πόσο εκνευριστικό είναι να στέλνετε ένα καλοσχεδιασμένο custom newsletter με εκατοντάδες email ή ηχητικά μηνύματα κάθε εβδομάδα και να μην λαμβάνετε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Εάν οι εν δυνάμει πελάτες σας δεν απαντάνε στις κλήσεις ή στα email σας, τότε ήρθε η ώρα να κάνετε κάποια αλλαγή στο περιεχόμενο των μηνυμάτων σας.

5. Πλήξη

Όλοι βαριούνται να κάνουν ποδήλατο κάθε ημέρα ακολουθώντας την ίδια διαδρομή ή να ακούνε συνέχεια τα ίδια τραγούδια. Το να χρησιμοποιείτε τα ίδια μηνύματα ξανά και ξανά δεν θα κάνει μόνο τους εν δυνάμει πελάτες σας να βαριούνται, αλλά λογικά θα κουράσει και εσάς τους ίδιους. Ακόμα και μικρές αλλαγές μπορεί να προσφέρουν ανανέωση στην στρατηγική σας. Η εταιρική επικοινωνία θέλει φρεσκάδα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.