Πως θα καταστρέψετε την εμπιστοσύνη του χρήστη προς την ιστοσελίδα σας σε 1 λεπτό!

Νιώθετε ένοχος επειδή παραμελήσατε την ιστοσελίδα σας και την online παρουσία της εταιρείας σας; Καλά κάνετε!

Σύμφωνα με μια μελέτη αξιοπιστίας του διαδικτύου που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, το 75% των χρηστών παραδέχεται ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάσει του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας.

Επιπλέον, υπάρχουν αυξανόμενα αποδεικτικά στοιχεία ότι οι μάρκες με ελάχιστο ή και καθόλου Social media marketing είναι πιο πιθανό να υποφέρουν λόγω της κακής εκτίμησης της ψηφιακής πραγματικότητας. Αν για παράδειγμα κάποιος υιοθετήσει το μύθο του “όλα δωρεάν στο διαδίκτυο” και βάση αυτού δεν επενδύσει σε υπηρεσίες digital marketing, σαφώς και δεν πρόκειται αφενός να επιτύχει κάτι, αφετέρου η απογοήτευση που θα εισπράξει σε συνδυασμό με τα λανθασμένα συμπεράσματα θα του δημιουργήσουν μεγάλα και δυσεπίλυτα προβλήματα.

Η ιστοσελίδα σας είναι αργή; Δεν είναι φιλική προς τα κινητά; Δεν είναι ασφαλής; Προσέξτε ιδιαίτερως αυτά τα ψηφιακά προβλήματα, θα οδηγήσουν σε κακή εμπειρία χρήστη και θα καταστρέψουν την αξιοπιστία της επιχείρησής σας γρηγορότερα από ένα κλικ!

Έλλειψη επαγγελματικής παρουσίας στα Social media

Αν νομίζετε ότι μια μη ισχυρή παρουσία στα Social media δεν επηρεάζει αρνητικά την “online ύπαρξη” σας, κάνετε λάθος. Αν και η μέτρηση του ROI για το marketing στα Social media και για την προώθηση της μάρκας σας μπορεί να είναι διφορούμενο, υπάρχει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ κοινωνικών σημάτων και μετατροπών.

Οι πελάτες εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την κοινωνική απόδειξη. Δηλαδή τις μαρτυρίες από τους αξιόπιστους κύκλους τους, καθώς και από τη γενική κοινή γνώμη από τις συνολικές αξιολογήσεις σε ιστότοπους όπως το Google Reviews και το Yelp.

Οι καταναλωτές κοιτάξουν στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν περισσότερα για μια μάρκα. Πριν πάρουν μια απόφαση αγοράς και βρουν ανεπαρκή εικόνα, μέτρια εμφάνιση και επικοινωνία, λιγοστά likes και μηδαμινή αλληλεπίδραση με το κοινό, η πιθανότητα να την εμπιστευτούν πέφτει δραματικά.

Σύμφωνα με το HubSpot, τα κοινωνικά μέσα έχουν ένα ποσοστό lead-to-close rate 100% υψηλότερο σε σχέση με τις άλλες μορφές marketing.

Πως θα καταστρέψετε την εμπιστοσύνη του χρήστη προς την ιστοσελίδα σας σε 1 λεπτό!

Φτωχά Σχεδιασμένη Ιστοσελίδα

Η πιθανότητα ενός επισκέπτη να μετατραπεί σε έναν πελάτη που θα πληρώσει για να αποκτήσει τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπειρία του στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες εκτιμούν ιστοσελίδες με εύκολη πλοήγηση, τον καθαρό σχεδιασμό, τις σαφείς ενέργειες και τους προφανείς τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία. Συμπεριλαμβανομένης μιας διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενός αριθμού τηλεφώνου και μιας φυσικής διεύθυνσης. Μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα ήταν και παραμένει ο καθρέπτης της επιχείρησης. Η κατάλληλη χρήση βασικών όρων, καλών sitemap και ποιοτικού περιεχομένου website με ορθή γραμματική, σύνταξη και ορθογραφία είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες.

Ταχύτητα ιστοσελίδας

Εάν μια ιστοσελίδα φορτώνει αργά, κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ασήμαντη. Η Google προσφέρει εργαλεία αύξησης της ταχύτητας των ιστοσελίδων και προτάσεις σχετικά με τον τρόπο αύξησης της ταχύτητας. Διότι οι γρήγορες και βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες οδηγούν σε υψηλότερη παραμονή επισκεπτών, διατήρηση, μετατροπές & πωλήσεις.

Πως θα καταστρέψετε την εμπιστοσύνη του χρήστη προς την ιστοσελίδα σας σε 1 λεπτό!

Το περιοδικό UX Magazine δημοσίευσε μια μελέτη που έγινε εσωτερικά από την Walmart.com. Η οποία διαπίστωσε το εξής. Για κάθε ένα δευτερόλεπτο της βελτίωσης του χρόνου φόρτωσης, ο ιστότοπος δέχτηκε έως και 2% αύξηση στις μετατροπές. Απίστευτο;

Σχεδιασμός χωρίς ανταπόκριση

Έχετε ιστοσελίδα responsive; Είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί με κινητές συσκευές; Το Smart Insights αναφέρει ότι το 2016 η επισκεψιμότητα και οι μετατροπές από κινητά & tablet ξεπέρασαν την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές από desktop. Και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί.

Η Google έκανε αναπροσαρμογή αλγορίθμων. Ξεκίνησε να λαμβάνει υπόψιν τη φιλικότητα προς το κινητό ενός ιστότοπου στο βαθμό αναζήτησης.

Αυτό σημαίνει ότι αν οι χρήστες έχουν κακή εμπειρία σε έναν ιστότοπο επειδή αυτός δεν έχει ενημερωθεί για να λειτουργεί με smartphone, smartwatch, tablet, κλπ., μια εταιρεία πιθανόν να δει μια άμεση σχετική πτώση της επισκεψιμότητας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.