4 λάθος λόγοι που δεν σας αφήνουν να έχετε επιτυχία στο email marketing.

Στο παρακάτω άρθρο θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τους σημαντικότερους λόγους που το e-mail marketing τυγχάνει επιφυλακτικής αντιμετώπισης από τις επιχειρήσεις, παρότι είναι ένα από τα δυνατά εργαλεία του digital marketing.

#1 Αν στείλω e-mail, θα θεωρηθώ ως ένας spammer

Άρα, τι είναι ένα SPAM; Είναι ένα αυτόκλητο, ανεπιθύμητο, ή που δεν είχε ζητηθεί, ή ένα άσχετο e-mail. Τεχνικά, τα άσχετα e-mail δεν είναι SPAM, αλλά η αντίδραση των παραληπτών είναι η ίδια, και συνήθως περιλαμβάνει λέξεις που δεν θα δημοσιεύσουμε εδώ. Το αστείο βέβαια είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι spammer προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από μια ανυπόστατη ατάκα που κάποιος επιτήδειος κατάφερε να τους πείσει ότι τους απαλλάσσει από την κατηγορία του spamming, προφανώς για να τους πουλήσει το “προνόμιο” να τους κάνει spammers! Έτσι, στα περισσότερα spam emails αναφέρεται το επικό & αστείο πλέον κείμενο “αυτό το email δεν μπορεί να θεωρηθεί spam επειδή φέρει τα στοιχεία του αποστολέα, όπως διεύθυνση κλπ.”, λες και επειδή αναφέρει διεύθυνση δεν είναι spam!

Αν λάβετε κάτι τέτοιο, να είστε σίγουροι για δύο πράγματα: α) Ο αποστολέας είναι ημιμαθής και γνωρίζει γενικά ελάχιστα πράγματα ενώ σίγουρα αγνοεί για τον εαυτό του ότι είναι μεγάλος spammer! β) Ο άνθρωπος που του πρότεινε να χρησιμοποιήσει αυτό το κείμενο δεν ξέρουμε αν είναι ημιμαθής, είναι όμως επικίνδυνος, αφού η νομοθεσία για τέτοια περιστατικά είναι πολύ βαριά και εκθέτει τον αποστολέα σε μεγάλο κίνδυνο.

Άρα, τι δεν είναι SPAM;

• Είναι συγκεκριμένα e-mail που έχω ζητήσει να λαμβάνω
• Είναι e-mail που προσδοκώ να λάβω, έστω και αν δεν τα διαβάσω όλα.
• Είναι e-mail που μου επιτρέπουν να τα σταματάω κάθε φορά που νιώθω ότι δεν είναι σχετικά.
• Είναι πληροφορίες που παραδόθηκαν σε μένα με τον τρόπο που θέλω. Αν τα εισερχόμενά μου είναι η κύρια πηγή των πληροφοριών μου.

4 λάθος λόγοι που δεν σας αφήνουν να έχετε επιτυχία στο email marketing

Αν μπορείτε να ικανοποιήσετε αυτές τις απαιτήσεις, τότε μπορείτε να παρέχετε μια πολύτιμη υπηρεσία.

Στην πραγματικότητα, αν δεν στείλετε e-mail σε κάποιον που έχει επιλέξει το ενημερωτικό δελτίο σας ή το πρόγραμμα ειδοποιήσεών σας, χαλάτε μια σύμβαση με τις προοπτικές σας και τους πελάτες σας. Είναι ανέντιμο να μπορείτε να προσφέρετε κάτι και να μην το τηρείτε.

#2 Οι άνθρωποι λαμβάνουν πάρα πολλά e-mail

Όχι. Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική. Οι άνθρωποι λαμβάνουν πάρα πολλά ασήμαντα e-mail. Αν στείλετε πολύτιμες πληροφορίες σε ανθρώπους που τις έχουν ανάγκη, μπορείτε και εσείς να γίνετε σημαντικός. Μπορεί να μην είστε ο «Διάβασα κάθε ένα από τα e-mails σου αμέσως» σημαντικός, αλλά μπορείτε να γίνετε.
Μην ανησυχείτε. Αν αλλάξουν οι ανάγκες τους, αν χάσουν το ενδιαφέρον τους, θα σας το πουν με την διαγραφή τους (από τη στιγμή που το να αποχωρήσουν από τη λίστα σας είναι τόσο εύκολο). Το μόνο που πρέπει να κάνετε για να κρατάτε ζωντανό το ενδιαφέρον των παραληπτών είναι να επικοινωνείτε όμορφα θέματα που τους ενδιαφέρουν με ένα όμορφα σχεδιασμένο custom newsletter template.

#3 Οι άνθρωποι δεν θέλουν e-mail

Αν όχι μέσω e-mail, τότε πώς θα μάθουν οι πελάτες σας να λύνουν τα προβλήματά τους; Πιστεύετε ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες σας διαβάζουν blogs; Πιστεύετε ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες σας βρίσκονται στα Social media; Στο Facebook; στο Twitter;

Το γεγονός ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media για να λάβουν τις πληροφορίες τους ισχύει μόνο για πολύ συγκεκριμένα τμήματα του πληθυσμού μας. Γι αυτό άλλωστε όλες μαζί οι υπηρεσίες Social media marketing θεωρούνται πως είναι μόνο μία από τις υπηρεσίες ενός digital agency σε βαρύτητα και όχι περισσότερες όπως πράγματι είναι! Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των καθημερινών χρηστών του διαδικτύου, έχει οργανώσει ένα τεράστιο ποσοστό του χρόνου που δαπανούν καθημερινά στο να ασχολούνται με τα email τους.

Αν παρόλα αυτά ακόμα το σκέφτεστε, αφήστε τους αναγνώστες σας να αποφασίσουν. Αν δεν έχετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο αποστολής newsletter σε τακτική βάση με e-mail που τους ενδιαφέρουν, τους στερείτε ένα από τα αγαπημένα τους κανάλια επικοινωνίας.

4 λάθος λόγοι που δεν σας αφήνουν να έχετε επιτυχία στο email marketing

#4 Τα e-mail είναι παλαιά τεχνολογία

Όχι. Τα e-mails είναι στα “νιάτα” τους. Δεν είναι ένα ώριμο μέσο που προορίζεται να ξεπεραστεί και να αντικατασταθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. “Δεν πρόκειται να μαραζώσει σύντομα στα πόδια του θεού των social media”.

Είναι κάτι που συνεχίζει να εξελίσσεται και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει. Τώρα για παράδειγμα και ενώ μόλις έμαθες πώς να παραδίδεις μια αποτελεσματική επικοινωνία μέσω του inbox, νέες τεχνολογίες ασκούνται. Επιτρέποντας τα inbox να λαμβάνουν μόνο τα e-mail που είναι σημαντικά, επείγοντα, ή ιδιαίτερα επιθυμητά!

Με τέτοιες εξελίξεις ακόμα θεωρείς πως πρόκειται για μια παλαιά τεχνολογία;

Απλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε να παραδώσετε κάτι που είναι σημαντικό, επείγον, ή ιδιαίτερα επιθυμητό και το μόνο που έχετε να περιμένετε είναι οι ενέργειες email marketing να στεφθούν με επιτυχία.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.