4 διαγωνισμοί στο Instagram για να αυξήσετε το κοινό σας.
Σας δίνουμε τέσσερις υπέροχες ιδέες για να καταφέρετε να αποκτήσετε περισσότερους followers.
Θέλετε μεγαλύτερη επιτυχία στο Instagram account σας; Έχετε σκεφτεί να ανταμείψετε τους ακολούθους σας με ένα δώρο;
Όπως οι διαγωνισμοί στο Facebook, έτσι και οι διαγωνισμοί Instagram δίνουν στους ανθρώπους έναν διασκεδαστικό λόγο να αλληλεπιδράσουν με τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα και να τα προωθήσουν.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε τέσσερις τύπους διαγωνισμών Instagram που θα προσελκύσουν νέο κοινό στο account σας.
4 διαγωνισμοί στο Instagram για να αυξήσετε το κοινό σας.
# 1: Οργανώστε έναν Like-to-Win Διαγωνισμό
Ένας σημαντικός παράγοντας προς την επιτυχία στο Instagram είναι να ξεκινήσετε με τα “μαγικά like”. Ένας διαγωνισμός “like για να κερδίσετε” είναι ένας εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό. Απλά δημοσιεύστε μια εικόνα για το διαγωνισμό (συνήθως ένα γραφικό εξηγεί το διαγωνισμό) και πείτε στον κόσμο να κάνει like για να κερδίσει. Όταν ο διαγωνισμός λήξει, επιλέξτε έναν τυχαίο νικητή μεταξύ τους, αφήστε ένα σχόλιο με το όνομα του νικητή, και ορίστε, έχετε ολοκληρώσει έναν διαγωνισμό.
Όταν ανεβάζετε την εικόνα διαγωνισμού, προσθέστε αρκετά hashtag σχετικά με τον τομέα σας για να προσελκύσετε ένα ακροατήριο και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε #contest και #giveaway, που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε κάποιους ακόλουθους γρήγορα.
Ένας μεγάλος διαγωνισμός με ένα συναρπαστικό έπαθλο μπορεί να αυξήσει εντυπωσιακά το κοινό σας στο facebook και το Instagram.
Μια σειρά δώρων μέσω like είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε, καθώς βοηθά άμεσα την αύξηση του κοινού σας. Οι μεμονωμένες ενέργειες είναι λιγότερο αποτελεσματικές. Οι άνθρωποι θα έρθουν ξανά και ξανά στη σελίδα σας, αν τους προσφέρετε διαγωνισμούς τακτικά. Η συχνότητα και τα τακτικά δώρα δίνουν στους ακόλουθους πολλές ευκαιρίες να κερδίσουν. Και το πιο σημαντικό, πολλαπλές ευκαιρίες για να συμμετάσχουν.
#2: Ξεκινήστε έναν Διαγωνισμό Selfie
Σε έναν διαγωνισμό selfie, προσκαλείτε ανθρώπους να δημοσιεύσουν φωτογραφίες του εαυτού τους που χρησιμοποιούν το προϊόν σας, θέτοντας σε μοναδικές τοποθεσίες, ή επιδεικνύοντας το λογότυπό σας σε όλη την πόλη.
Οι διαγωνισμοί selfie στο Instagram κάνουν μια θαυμάσια δουλειά συνδέοντας το κοινό σας με το προϊόν σας και προσθέτοντας κοινωνικό πλαίσιο γύρω από το μάρκετινγκ σας. Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από την προσωπική εμπλοκή με ένα προϊόν από έναν διαγωνισμό selfie.
#3: Ξεκινήστε έναν Διαγωνισμό Hashtag
Όπως και πολλά άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram είναι χτισμένο σε hashtags. Σε έναν διαγωνισμό hashtag, ζητάτε από τον κόσμο να δημοσιεύσει φωτογραφίες και απαιτείται να χρησιμοποιούν το hashtag σας. Στη συνέχεια, μπορείτε απλά να κάνετε μια απλή αναζήτηση για το hashtag σας και να επιλέξετε τον νικητή.
Αυτό το είδος διαγωνισμού είναι ιδιαίτερα καλό για την εικόνα σας και για να γίνει γνωστό το όνομά σας. Η αλληλεπίδραση δεν προέρχεται από εσάς, αλλά από τον κόσμο των ακολούθων σας (τους φίλους τους και τους φίλους των φίλων τους).
#4: Σχεδιάστε έναν διαγωνισμό με ψηφοφορία
Στους διαγωνισμούς με ψηφοφορία, ζητάτε από τους χρήστες Instagram να υποβάλουν φωτογραφίες με τα hashtag σας και έπειτα να ζητήσουν από άλλους ανθρώπους να ψηφίσουν τις καλύτερες φωτογραφίες με like ή σχόλια. Οι φωτογραφίες μπορούν να είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με την επιχείρησή σας. Όποιος πάρει τα πιο πολλά like ή ψήφους κερδίζει! Είναι τόσο απλό.
Ότι διαγωνισμό κι αν επιλέξετε να κάνετε, εμπιστευτείτε μια εταιρεία Digital marketing. Θα δώσει στο όλο εγχείρημα έναν επαγγελματικό τόνο ο οποίος αφενός θα εκτιμηθεί από το κοινό, ενώ αφετέρου θα αξιοποιήσει στο έπακρο όλες τις δυνατότητες του online marketing υπέρ σας. Όπως για παράδειγμα να σας δώσει τη δυνατότητα να συγκεντρώσετε χρήσιμες πληροφορίες από τους συμμετέχοντες για περαιτέρω αξιοποίηση σε επόμενες επικοινωνίες.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.