Το CRO (Conversion Rate Optimization), γνωστό και ως βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών, είναι η διαδικασία μετατροπής των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας σε πελάτες. Μετατροπές συμβαίνουν παντού μέσα στην ιστοσελίδα σας – στην αρχική σελίδα, στην σελίδα με τον τιμοκατάλογο, στο blog σας και φυσικά στις σελίδες προορισμού – και μπορείτε να βελτιστοποιήσετε όλες αυτές τις μετατροπές.

Είναι συχνό φαινόμενο, όταν οι άνθρωποι μιλούν για CRO, να εννοούν την βελτιστοποίηση της αρχικής σελίδας ή της σελίδας προορισμού. Παρ’ όλα αυτά, το CRO μπορεί να εφαρμοσθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συχνά συνδέεται με το SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης).

Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέσω των οποίων μπορείτε να επηρεάσετε τα ποσοστά μετατροπών, αλλά υπάρχουν κάποιες κεντρικές περιοχές στις οποίες μπορείτε να εστιάσετε εάν θέλετε να φτάσετε γρήγορα στην βελτιστοποίηση.

Οι 3 Καλύτεροι Τρόποι για να Βελτιστοποιήσετε τις Μετατροπές σας

1) Καταμερισμός

Δεν είναι όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ίδιοι. Κάποιοι απλά σερφάροντας στο διαδίκτυο πέφτουν πάνω στην ιστοσελίδα σας αλλά δεν θα αγοράσουν από εσάς. Άλλοι βρίσκουν την ιστοσελίδα σας επειδή ενδιαφέρονται για τον κλάδο σας και ίσως με την πάροδο του χρόνου αγοράσουν κάτι από εσάς. Κάποιοι άλλοι ίσως την βρουν επειδή θέλουν να αγοράσουν από εσάς την ίδια εκείνη στιγμή.

Στο Conversion Rate Optimization, εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχουν τόσο πολλά είδη ανθρώπων στην ιστοσελίδα σας και όλοι αυτοί σημαίνουν διαφορετικά πράγματα για την επιχείρησή σας, κάποιες φορές ίσως πρέπει να σκεφτείτε να επικεντρωθείτε στο ποσοστό μετατροπής μίας ομάδας – και όχι στο συνολικό ποσοστό μετατροπής ολόκληρης της ιστοσελίδας σας. Με το να επικεντρωθείτε στην μετατροπή των ανθρώπων που έχουν αντίκτυπο στην επιχείρησή σας, θα δείτε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ότι θα βλέπατε εάν βελτιστοποιούσατε για το ποσοστό μετατροπής όλων των ανθρώπων της σελίδας σας λες και ήταν μία ομογενής ομάδα.

2) Περιεχόμενο

Αυτό ίσως είναι το κομμάτι με το οποίο είστε πιο εξοικειωμένοι – τις λέξεις που έχετε στην σελίδα σας και τα οπτικά μέσα που χρησιμοποιείτε για να τις υποστηρίξετε. Μικρά πράγματα όπως το να κάνετε το κείμενο πιο μικρό ή να χρησιμοποιήσετε πιο περιγραφική γλώσσα μπορεί να έχουν σημαντική επιρροή στα ποσοστά μετατροπών. Επίσης, το να τρέχετε A/B tests για να δείτε πιο αντίτυπο και ποια είδη μορφών περιεχομένου αποδίδουν καλύτερα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα στο ποσοστό μετατροπής.

3) Σχεδιασμός

Επίσης, μπορείτε να αλλάξετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας για να δείτε εάν περισσότεροι άνθρωποι θα μετατραπούν. Ο σχεδιασμός CRO test θα συμπεριλαμβάνει πράγμα τα όπως το χρώμα, τα κενά, την στοίχιση ή ακόμα και την διαρρύθμιση της ιστοσελίδας σας. Όπως συμβαίνει και με τα test περιεχομένου, τα test σχεδιασμού δεν χρειάζεται να αποσκοπούν σε τεράστιες, σαρωτικές αλλαγές. Αλλάζοντας απλά το χρώμα στην φόρμα του κουμπιού υποβολής σε μία σελίδα προορισμού μπορεί να έχει αντίκτυπο στον αριθμό των ανθρώπων που κάνουν κλικ.

Αυτοί είναι απλά κάποιοι απλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επηρεάσετε το ποσοστό μετατροπής, αλλά μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να βάλετε σταθερά θεμέλια για τα πειράματα σας με το Conversion Rate Optimization. Είτε αποφασίσετε να κάνετε μικρά είτε μεγάλα πειράματα με κάθε ένα από αυτά τα συστατικά, μπορείτε να δείτε σημαντικά κέρδη εάν είστε αφοσιωμένοι στην συνεχή βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.