3 στρατηγικές για τη λήψη γνήσιων κριτικών στο Amazon.

Η ποσότητα και η ποιότητα των αξιολογήσεων των πελατών σας έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην κατάταξη και την ικανότητά σας να πουλάτε στην πλατφόρμα. Οπότε η Amazon αρχίζει να «έχει πόλεμο» με αυτούς που κατασκευάζουν τις κριτικές των προϊόντων τους.
Αν σας πιάσουν να χειρίζεστε τις κριτικές πελατών σας, μπορούν να αναστείλουν τον λογαριασμό σας. Να το απαγορεύσουν και ακόμη και να σας μηνύσουν.

Για να αποφύγετε την οργή του Amazon και να αρχίσετε να συγκεντρώνετε τις πιο οργανικές αναθεωρήσεις στην πλατφόρμα, θα εξετάσουμε τρεις στρατηγικές. Που θα πείσουν τους πελάτες σας να αφήσουν γνήσιες κριτικές στις σελίδες προϊόντων σας.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να λαμβάνετε σχόλια από το Amazon με ακεραιότητα.

1. Πουλήστε ένα προϊόν που αξίζει να αναθεωρηθεί.

Το 2016, η Amazon απαγόρευσε τα κίνητρα για τα σχόλια. Για τα οποία οι κριτικές πελατών έδιναν μάρκες σε αντάλλαγμα για ένα δωρεάν ή με έκπτωση προϊόν, από τη στιγμή που οι αξιολογητές αποκάλυψαν ότι έλαβαν κίνητρο για τα σχόλιά τους.

Αυτά τα τεχνητά κίνητρα διόγκωναν τις μέσες βαθμολογίες των μαρκών. Οπότε η Amazon αποφάσισε να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό. Όπως αναφέραμε και πριν, αν σας πιάσουν να χειρίζεστε τις κριτικές πελατών σας, μπορούν να αναστείλουν τον λογαριασμό σας, να τον απαγορεύσουν. Και ακόμη και να σας μηνύσουν. Στην πραγματικότητα, λαμβάνουν την ακεραιότητα των κριτικών των πελατών τους τόσο σοβαρά ώστε να μην επιτρέπουν στα μέλη της οικογένειάς σας να αφήνουν κριτικές σε σελίδες προϊόντων.

3 στρατηγικές για τη λήψη γνήσιων κριτικών στο Amazon

Με αυτό το σκεπτικό, μην σκεφτείτε καν να δώσετε κίνητρα. Ή να πωλήσετε μια θετική ανασκόπηση σε πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αντ ‘αυτού, για να έχετε τις καλύτερες δυνατές κριτικές, εστιάστε στη δημιουργία ενός προϊόντος υψηλής ποιότητας.

Και στην παροχή κορυφαίας εξυπηρέτησης πελατών.

Αυτό θα πείσει πραγματικά τους πελάτες να αφήσουν πραγματικές κριτικές πέντε αστέρων στις σελίδες προϊόντων σας.

2. Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες.

Το Amazon σάς επιτρέπει να στέλνετε αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας ζητούν κριτικές πελατών σχετικά με τα προϊόντα αφού παραγγείλουν ένα από τα προϊόντα σας.

Ωστόσο, η Amazon απαιτεί επίσης να ακολουθείτε ένα αυστηρό σύνολο οδηγιών όταν χρησιμοποιείτε τα μηνύματα παρακολούθησης. Τα οποία δεν σας επιτρέπουν να συμπεριλάβετε μηνύματα μάρκετινγκ, να συνδέσετε άλλους δικτυακούς τόπους. Ή να ζητήσετε ή να δημιουργήσετε κίνητρα για θετικές κριτικές σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έτσι, όταν συντάσσετε το email, είναι καλύτερο να ζητήσετε ευγενικά μια αναθεωρημένη επισκόπηση προϊόντων.

Σύμφωνα με το JumpSend, ένα εργαλείο αυτοματισμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Amazon και εργαλείο διανομής κουπονιών, στέλνοντας περισσότερα από τρία ηλεκτρονικά μηνύματα ανά παραγγελία, θα ενοχλήσει τους πελάτες σας και θα οδηγήσει σε μείωση των αποδόσεων.

Το JumpSend συνιστά να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης παραλαβής για να ενθουσιάσετε τους πελάτες σας σχετικά με το προϊόν σας. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δύο ημέρες μετά την παράδοση.Το οποίο απαιτεί έγκαιρη επανεξέταση όταν το προϊόν είναι ακόμα φρέσκο στο μυαλό των πελατών σας και την παράδοση ως μια τελευταία προσπάθεια για να πείσετε τους πελάτες σας να αφήσουν μια αναθεώρηση αν δεν το έχουν ήδη κάνει.

3. Προσθέστε ένα ένθετο συσκευασίας στην αποστολή σας.

Ένας άλλος τρόπος που μπορείτε να ενθαρρύνετε τις κριτικές για το Amazon είναι να προσθέσετε στη συσκευασία τα ένθετα συσκευασίας. Τα οποία είναι τυπωμένα μηνύματα που περιέχουν τις οδηγίες του προϊόντος σας. Και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας σας. Ή ένα αίτημα να αφήσετε μια επισκόπηση προϊόντος στο Amazon.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.