3 λόγοι που το Β2Β θέλει Μobile Μarketing.
Μεγιστοποίηση δέσμευσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Σήμερα, πάνω από το 50% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγεται από μια κινητή συσκευή. Το ποσοστό αναμένεται να συνεχίσει να ανεβαίνει με το πέρασμα του χρόνου. Όπως και το ενδιαφέρον για το mobile marketing, καθώς το email marketing παραμένει ένα ισχυρό χαρτί στο “οπλοστάσιο” του digital marketing.
Ωστόσο, παρά τη διαπίστωση και τους πειστικούς αυτούς αριθμούς, η πλειοψηφία των εμπόρων εξακολουθούν να μην χρησιμοποιούν έναν responsive σχεδιασμό στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους! Οι επικοινωνίες που δεν ταιριάζουν σωστά στις κινητές οθόνες (σχεδιασμοί που δεν ανταποκρίνονται) δημιουργούν πολλή επιπλέον εργασία για τους τελικούς χρήστες, οδηγώντας τους στο να εγκαταλείψουν το μήνυμά αντί να το διαβάσουν – ουσιαστικά σπαταλώντας το χρόνο και τους πόρους που διαθέσατε για τη δημιουργία ενός προσεκτικά επεξεργασμένου θέματος.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανταποκρίνονται, ή κουράζουν τους πελάτες σας; Για επιτυχημένες καμπάνιες, βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός σας εμφανίζεται σωστά σε όλες τις κινητές συσκευές με κάθε αποστολή.
Ίσως χρειαστεί να κάνετε ρυθμίσεις μεγέθους εικόνας και κενών διαστημάτων. Για να βεβαιωθείτε ότι θα φαίνεται ακριβώς όπως θέλετε, αλλά οι πιθανές μετατροπές και πωλήσεις αξίζουν αρκετά για να μπείτε στον κόπο.
Κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP)
Η Google συνεχώς βελτιώνει την εμπειρία χρήσης στα κινητά. Στα τέλη του περασμένου έτους ανακοίνωσε ότι είναι το έτος της ευρετηρίασης και ταξινόμησης σελίδων με βάση την έκδοση για κινητά, σε αντίθεση με την έκδοση για υπολογιστές. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Εάν ένας σχεδιασμός για κινητά δεν είναι ενσωματωμένος στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, η απόκτηση πελατών στον ιστότοπό σας και η εμπλοκή τους με το περιεχόμενο που θα μπορούσε να επιφέρει μετατροπές είναι εξαιρετικά απίθανο. Αφού δεν θα κατατάσσεστε ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
3 λόγοι που το Β2Β θέλει Μobile Μarketing
Μια responsive σχεδίασης ιστοσελίδα, λοιπόν, είναι τόσο απαραίτητη για τους B2B. Όσο και για τους B2C. Αλλά δεν έχει γίνει γνωστό σε πολλούς κατασκευαστές ακόμα. Δεν είστε σίγουροι για την απόδοση του ιστότοπού σας σε κινητές συσκευές; Ελέγξτε την χρησιμοποιώντας το Grader Website του HubSpot. Αν η βαθμολογία του ιστότοπού σας είναι χαμηλή, εξετάστε το άμεσα, καθώς μπορεί να χάσετε πολλές πωλήσεις.
Παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας χρήστη
Τα στατιστικά στοιχεία είναι φοβερά: Οι χρήστες είναι 5 φορές πιο πιθανό να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα μη φιλική προς κινητά.
Επιπλέον, η Google αναφέρει ότι το 61% των χρηστών είναι απίθανο να επιστρέψει σε μια ιστοσελίδα για κινητά στην οποία είχαν πρόβλημα με την πρόσβαση. Ακόμη χειρότερα, το 40% επισκέπτεται τον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή!
Αν και αυτό δεν αρκεί για να σας πείσει για την αξία του σχεδιασμού για κινητά, θεωρήστε ότι 7 από τα 10 ανώτερα στελέχη χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την έρευνα προϊόντων και υπηρεσιών. Δεν θέλετε να τους δείτε να φεύγουν εξαιτίας του αργού χρόνου φόρτωση. Ενός σχεδιασμού που δεν ανταποκρίνεται ή μιας γενικά κακής εμπειρίας χρήστη.
Εργαλεία heat mapping και καταγραφής επισκεπτών όπως το Hotjar θα σας βοηθήσουν να αναλύσετε την εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες σας στο κινητό τους. Οι ενδείξεις σχετικά με το σημείο στο οποίο βγαίνουν από την ιστοσελίδα, το βάθος στο οποίο βλέπουν μια σελίδα, τις περιοχές που ξεχωρίζουν ως σημεία με δυνατότητα κλικ κλπ., παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο για την πραγματοποίηση ουσιαστικών βελτιώσεων.
Ένα άλλο πολύτιμο εργαλείο ανάλυσης είναι το Pingdom. Που αξιολογεί το χρόνο φόρτωσης της σελίδας και παρέχει άλλες βασικές μετρήσεις. Μπορείτε να δώσετε λύση με αυτό ή με οποιοδήποτε εργαλείο. Αρκεί να ασχοληθείτε και να μην το αφήσετε έτσι!
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.