Αγαπητοί πελάτες και συνεργάτες, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Φέτος γιορτάσαμε ένα διαφορετικό Πάσχα. Ένα Πάσχα που μας επέβαλλαν οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που ζούμε λόγω κορωνοϊού. Πολλοί γιορτάσαμε διαφορετικά. Μακρυά από τα αγαπημένα μας πρόσωπα, μακρυά από τα αγαπημένα μας μέρη. Όμως, έστω και έτσι γιορτάσαμε! Και μάλιστα φέτος το νόημα της Ανάστασης του Θεανθρώπου, για όλους μας είναι μεγαλύτερο και ιερότερο. Γιατί σε κάθε δοκιμασία ο άνθρωπος στρέφει το βλέμμα της ψυχής του στο Θεό, περισσότερο από ότι άλλες φορές. Και ο Θεός είναι εκεί και του δίνει ελπίδα. Η ευχή της φετινής Ανάστασης είναι μία για όλη την ανθρωπότητα: Να το ξεπεράσουμε και να πάρουμε τις ζωές μας πίσω! Και αυτό ελπίζουμε να συμβεί σύντομα!
Ο COVID-19 αλλάζει το τοπίο για όλους μας. Και παρ’ ό,τι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε επιχείρηση είναι μοναδικές, όλοι μας επηρεαζόμαστε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Όλοι εμείς στη VNG συμπάσχουμε με εσάς, καθώς οι συνέπειες του COVID-19 σας γέμισαν όλους τρόμο και αγωνία για τυχόν καταστροφικές συνέπειες στη ζωή μας, την προσωπική & επιχειρηματική.
Θα ήθελα επίσης να γνωρίζετε ότι είμαστε στο πλευρό σας, όσο εσείς καθοδηγείτε την επιχείρησή σας μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες και παραμένουμε εδώ για να σας συνδέουμε με τους πελάτες σας και να διατηρούμε ενεργή την επαφή σας μαζί τους.
Παρακάτω, μοιραζόμαστε μαζί σας τέσσερα σημεία που θα σας βοηθήσουν και πρέπει να δώσετε βάση τη “νέα εποχή” που διανύουμε:
#1 Μη σταματάτε να ενημερώνεστε
Αν κλείσετε την τηλεόραση, δεν δίνετε λύση στο πρόβλημα. Απλά, σηκώνετε το χαλί και κρύβετε τα σκουπίδια από κάτω. Η ενημέρωση και η πραγματική εικόνα της κατάστασης θα σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας μάρκετινγκ στα δεδομένα της παρούσας, εξελισσόμενης αγοράς.
#2 Ενημερώστε τους πελάτες σας
Οι πελάτες σας αναζητούν επικοινωνία καθώς και χρήσιμες πληροφορίες που πιθανόν να θεωρούν ότι η εταιρεία σας θα τις εξασφαλίσει. Προσαρμόστε τα μηνύματα στις επικοινωνίες σας προκειμένου να μοιράζεστε επίκαιρες πληροφορίες και προσπαθήστε εκτός από “εμπορικοί”, αυτή την περίοδο να είστε και χρήσιμοι.
#3 Συνεχίστε να προσαρμόζεστε
Ακολουθήστε τις αλλαγές γύρω σας. Καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει, καλό είναι να αφουγκραστείτε τις τάσεις και να πράξετε τα δέοντα. Προσαρμοστείτε στη νέα πραγματικότητα όσο πιο σύντομα μπορείτε.
#4 Κρατήστε με όλους επαφή
Κρατήστε την ίδια επαφή που είχατε με τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας προ COVID-19. Καθώς μεταβαίνετε στην εξ αποστάσεως διαχείριση της επιχείρησής σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε μια ισχυρή σύνδεση με τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας. Για τους πελάτες σας, αυτό μπορεί να σημαίνει προγραμματισμός ψηφιακών ραντεβού, διαδικτυακή παροχή συμβουλών ή εκπαιδευτικών οδηγών, καθώς και επιδείξεις προϊόντων μέσω βίντεο στο YouTube. Όσον αφορά τους υπαλλήλους σας, δώστε τους τη δυνατότητα για πιο αποδοτική συνεργασία με κοινόχρηστα έγγραφα ή δημιουργήστε μια αίθουσα συζήτησης που θα επιτρέπει την έγκαιρη επικοινωνία. Τα εργαλεία υπάρχουν, η γνώση υπάρχει, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατανοήσετε πως έτσι πρέπει να λειτουργήσετε αυτό τον καιρό και να το κάνετε.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας. Είμαστε στο πλευρό σας πάντα και θα παραμείνουμε και στο μέλλον. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!