Οι υπηρεσίες e-mail marketing είναι πολύ πιο σημαντικές από αυτό που οι εταιρείες και οι πελάτες συχνά νομίζουν.

Πριν από μερικές εβδομάδες, σχεδίασα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Κλείσαμε τις πτήσεις μου και την προηγούμενη ημέρα που έπρεπε να φύγω, προσπάθησα να βρω το email επιβεβαίωσης.

Δεν μπορούσα να το βρω πουθενά. Πανικοβλημένος, κάλεσα την αεροπορική εταιρεία. “Κύριε, η πληρωμή σας απορρίφθηκε. Σας στείλαμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτό.”

Πολύ γρήγορα, έμαθα τη σημασία των λευκών λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ευτυχώς, κατάφερα να κλείσω άλλη πτήση. Ωστόσο, αυτό δεν με έσωσε από το άγχος ή την απογοήτευση που ένιωσα για την αεροπορική εταιρεία επειδή δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί τους με κανένα άλλο τρόπο.

Στο τέλος της ημέρας, δεν θέλετε να υπάρξει παρόμοια εμπειρία στους πελάτες σας. Και, ως έμπορος, τίποτα δεν είναι πιο απογοητευτικό από το να συνειδητοποιήσετε ότι οι τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, που προορίζονται να εμπλακούν και να ευχαριστήσουν τους πελάτες σας, δεν λειτουργούν απλώς και μόνο επειδή δεν φτάνουν στα inboxes σας.

Εδώ θα εξηγήσουμε τι είναι οι λευκές λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η εταιρεία σας βρίσκεται στις λευκές λίστες των παραληπτών email σας.

Τι είναι ένα whitelist email;

Μια λευκή λίστα είναι μια λίστα με εγκεκριμένες ή ασφαλείς διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να βοηθήσετε ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας να καθορίσει αν θα επιτρέψει την παράδοση. Εάν βρίσκεστε στην λίστα επιτρεπτών δεδομένων του παραλήπτη σας, μπορείτε να εγγυηθείτε ότι θα ληφθούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Εάν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε μηνύματα από ένα συγκεκριμένο άτομο ή εταιρεία, απλά πρέπει να τα προσθέσετε χειροκίνητα ως επαφή.

Πώς να αποκτήσετε τις λευκές λίστες των συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Για να αποκτήσετε τις λευκές λίστες των συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μπορείτε να ζητήσετε από τους συνδρομητές σας να καταγράψουν κατά γράμμα τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ζητήσετε από τους συνδρομητές να καταγράφουν στην λίστα σας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πρώτον, μπορείτε απλά να στείλετε το ακόλουθο μήνυμα:

“Για να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας πάντοτε φτάνουν στα εισερχόμενά σας, παρακαλώ προσθέστε μας στην λίστα λευκωμάτων email σας”.

Για να διευκολυνθεί ο παραλήπτης σας, μπορεί επίσης να θέλετε να ενσωματώσετε τα βήματα για να το κάνετε αυτό.

Για να προσθέσετε κάποιον σε μια λευκή λίστα, ο συνδρομητής πρέπει απλώς να σας προσθέσει ως επαφή.

Για να κάνετε τη διαδικασία απλή, μπορείτε να συμπεριλάβετε τις οδηγίες στο email σας, όπως παρακάτω:

“Για να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας φτάνουν πάντα στα εισερχόμενά σας, παρακαλώ προσθέστε μας ως επαφή Εάν έχετε λογαριασμό Gmail, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες. Εναλλακτικά, εάν χρησιμοποιείτε το Apple Mail, κάντε κλικ εδώ”.

Μπορείτε να προσθέσετε οδηγίες για οποιονδήποτε πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπεριλαμβανομένου του Outlook, του Yahoo ή του Android. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τυπικό πάροχο που χρησιμοποιούν οι παραλήπτες σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δική σας φινέτσα και φωνή μάρκας για να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Στην ιδανική περίπτωση, θα συμπεριλάβετε αυτό το μήνυμα στο πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε νέους συνδρομητές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.