Συμβουλές για ένα καλό SEO.
Αυτό είναι το θέμα του σημερινού μας άρθρου.
Πώς θα γίνετε ο πρωταθλητής της αγοράς σας; Αν ξεπεράσετε όλους τους ανταγωνιστές σας θα πει κάποιος. Όμως αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο από αυτό που θα σας προτείνουμε και μπορείτε εύκολα να κάνετε.
Αρκεί να εκμεταλλευτείτε την πρώτη θέση αυτού που είναι ήδη εκεί.
Μπορείτε να κάνετε το ίδιο πράγμα με τη δημιουργία ποιοτικών backlinks, αλλά και του content SEO. Πως θα γίνει αυτό;
Συμβουλές για ένα καλό SEO
- Εντοπίστε το πρωτότυπο περιεχόμενο της ιστοσελίδας που θεωρείτε πιο αξιόλογο.
- Ξεχωρίστε ένα κομμάτι του περιεχομένου που α) νομίζετε ότι είναι φοβερό, και β) έχει καλή απόδοση στην αναζήτηση.
- Τσεκάρετε το URL στoυς “συνήθεις υπόπτους” – όπως στο Ahrefs ή Open Site Explorer – και δείτε ποιες περιοχές συνδέονται σε αυτό.
- Κάντε λήψη όλων των ιστοτόπων που συνδέονται, σε ένα excel για να μπορείτε να μελετάτε ανά πάσα στιγμή.
Στη συνέχεια, ασχοληθείτε αποκλειστικά με το άρθρο.
Θα λειτουργούσε καλύτερα αν ήταν μεγαλύτερο; Εδώ το μέγεθος μετράει. Έτσι, αν ψάχνετε για τους “10 καλύτερους τρόπους για να έχει περισσότερη κυκλοφορία το blog σας,” ίσως θα πρέπει να γράψετε τους 20 ή τους 100 καλύτερους τρόπους. Μια όμορφη και επαγγελματική σχεδίαση ιστοσελίδας θα βοηθήσει στο να παρουσιάζει με ενδιαφέρον τρόπο τα μεγάλα κείμενα χωρίς να δείχνουν κουραστικά.
Θα λειτουργούσε καλύτερα αν ήταν πιο λεπτομερές;
Θα είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε ακριβώς την ίδια γλώσσα εστιάζοντας όμως ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Να θυμάστε ότι το περιεχόμενο είναι το παν. Το περιεχόμενό σας δεν πρέπει σώνει και καλά να είναι μια συνηθισμένη δημοσίευση για blog. Θα μπορούσε να είναι ένα infographic, ή ένα βίντεο στο YouTube, ή ακόμα και ένα αστείο βίντεο. Θα μπορούσε να είναι μια αυτόνομη σελίδα.
Αλλά αυτό θα δουλέψει για εσάς μόνο αν προβληθεί το περιεχόμενό σας. Μόλις δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας με τους πολύτιμους εσωτερικούς υπερσυνδέσμους, θα πρέπει να φτάσει στους σωστούς ανθρώπους.
Πολύ συχνά, η μεταφορά προς το κοινό είναι εξαφανισμένη στο σκοτάδι. “Ίσως να ενδιαφέρεται για κάτι σε αυτές τις γραμμές…” Ναι, αλλά πιθανώς όχι. Το ποσοστό επιτυχίας αυτών των προσπαθειών είναι συχνά πολύ χαμηλό.
Αλλά έχετε ήδη ενημερώσει τους ανθρώπους που θα ενδιαφέρονταν για ένα περιεχόμενο σαν αυτό. Θυμάστε, όταν χρησιμοποιήσατε το Ahrefs, το Open Site Explorer ή το εργαλείο της επιλογής σας για να μάθετε ποιος συνδέθηκε με το περιεχόμενο που μόλις βελτιώσατε; Ελέγξτε το υπολογιστικό φύλλο που φτιάξατε νωρίτερα, και στη συνέχεια κάντε έναν γρήγορο έλεγχο. Σελίδες που δεν έχουν νόημα, όπως άρθρα, κατάλογοι και τα φόρουμ (ναι, εξακολουθούν να υπάρχουν) μπορούν να φύγουν.
Τι σας μένει; Μια λίστα ανθρώπων που είναι πραγματικά πολύ πιθανό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.