SEO keywords: Συμβουλές για βελτιστοποίηση.

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι η Google κατανοεί για ποια SEO keywords θέλετε αυτή η σελίδα να καταταχθεί. Για να το επιτύχετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τουλάχιστον την κύρια λέξη-κλειδί στα παρακάτω:

Τίτλος της δημοσίευσης:

Ιδανικά, τοποθετήστε την όσο πιο κοντά στην αρχή του τίτλου. Το Google είναι γνωστό ότι δίνει μεγαλύτερη αξία στις λέξεις στην αρχή του τίτλου.

URL:

Η διεύθυνση ιστού της σελίδας σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί. Ιδανικά, δε θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται τίποτα άλλο. Επίσης, καταργήστε τις λέξεις παύσης.

H1 Tag:

Στα περισσότερα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, αυτή η ετικέτα εμφανίζει τον τίτλο της σελίδας από προεπιλογή. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα σας δεν χρησιμοποιεί μια διαφορετική ρύθμιση.

Στις πρώτες 100 λέξεις (ή η πρώτη παράγραφος) περιεχομένου:

Η εύρεση της λέξης-κλειδί στην αρχή της ανάρτησης του blog σας θα καθησυχάσει την Google ότι αυτό είναι πράγματι το θέμα της σελίδας.

SEO keywords: Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Ετικέτες meta-title και meta-description:

Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν αυτά τα δύο στοιχεία κώδικα για να εμφανίσουν τις λίστες τους. Εμφανίζουν την ετικέτα meta-title ως τον τίτλο της λίστας αναζήτησης.

Η meta-description παρέχει περιεχόμενο για το μικρό κείμενο κάτω από αυτό. Αλλά πέρα από αυτό, χρησιμοποιούνται και τα δύο για την περαιτέρω κατανόηση του θέματος της σελίδας.

Όνομα αρχείου εικόνας και ετικέτες ALT:

Γνωρίζετε πώς οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν τα γραφικά σε μια σελίδα; Μπορούν να δουν μόνο τα ονόματα των αρχείων τους. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον μία από τις εικόνες περιέχει τη λέξη-κλειδί στο όνομα του αρχείου.

seo keywords

Η ετικέτα alt, από την άλλη, είναι το κείμενο που προβάλλουν τα προγράμματα περιήγησης αντί για μια εικόνα (για επισκέπτες με προβλήματα όρασης). Ωστόσο, επειδή η ετικέτα ALT βρίσκεται στον κώδικα εικόνας, οι μηχανές αναζήτησης τη χρησιμοποιούν και ως σήμα συνάφειας.

Επιπλέον, προσθέστε σημασιολογικές λέξεις-κλειδιά – παραλλαγές ή συνώνυμα της λέξης-κλειδί σας. Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης τις χρησιμοποιούν για να καθορίσουν καλύτερα τη σχετικότητα μιας σελίδας.

Ας σας παρουσιάσω ένα γρήγορο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι η κύρια λέξη-κλειδί σας είναι η “Apple”. Εννοείτε το φρούτο ή τον τεχνολογικό γίγαντα πίσω από το iPhone;

Τώρα, φανταστείτε τι συμβαίνει όταν η Google βρίσκει όρους όπως ζάχαρη ή μηλίτης στο κείμενό σας. Η επιλογή για το ποια ερωτήματα θα πραγματοποιηθεί η κατάταξη θα γινόταν αμέσως προφανής, σωστά;

Αυτές είναι οι σημασιολογικές λέξεις-κλειδιά. Προσθέστε τες για να βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας δεν εμφανίζεται για μη σχετικές αναζητήσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.