Πόσο σημαντικό είναι το Content Marketing;

Το Content Marketing  είναι η καρδιά των πιο επιτυχημένων εκστρατειών digital marketing.

Παρόλο που το Content Marketing  χρησιμοποιείται ως ένας τρόπος να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας, έχει γίνει πλέον μια ανάγκη για οποιοδήποτε σύγχρονο brand.

Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα τη σημασία του Content Marketing, έχουμε συντάξει μια λίστα με τα κορυφαία πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ περιεχομένου στην επιχείρησή σας:

1. Αναπτύσσει τη φήμη του εμπορικού σας σήματος.

Με τη χρήση περιεχομένου αποκτάτε την εμπιστοσύνη των πελατών σας κι έτσι καθιερώνετε την καλή σας φήμη.

Επιπλέον, όταν οι πελάτες σας αρχίζουν να βλέπουν ότι δημοσιεύετε συνεχώς περιεχόμενο σε διάφορες πλατφόρμες, βλέπουν ότι είστε πρωτοπόροι και ηγέτες στον κλάδο σας.

2. Το καλό περιεχόμενο βοηθάει και επηρεάζει τα conversions. (τις ενέργειες των χρηστών)

Δείτε μερικά στατιστικά που δείχνουν την αποδοτικότητα του Content Marketing.

  • Το μάρκετινγκ περιεχομένου παρέχει ποσοστά μετατροπής περίπου 6 φορές υψηλότερα από άλλες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ. (ABG Essentials)
  • 61% online καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες αποφάσισαν να κάνουν αγορά αφού διάβασαν τις συμβουλές σε ένα άρθρο. (Content Marketing Institute)
  • Σύμφωνα με το 74% των εταιριών που συμμετείχαν στη δημοσκόπιση, το Content Marketing αύξησε τα marketing leads τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα. (Curata)
  • Το περιεχόμενο με βίντεο βοήθησε στην αύξηση του ROI (Return on Investment) και αύξησε σημαντικά τον ρυθμό των μεταττροπών, σύμφωνα με το 72% των εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα. (CrazyEgg)

Το Content Marketing βοηθά στη βελτίωση των μετατροπών (conversions), διότι σας επιτρέπει να συνδεθείτε και να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας. Στόχος σας δεν είναι μόνο η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και των σχέσεων με τους πελάτες σας, αλλά η προτροπή σε πράξη δίνοντας στους καταναλωτές τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν μια συνειδητή απόφαση αγοράς.

3. Το σωστό περιεχόμενο βοηθά στη βελτίωση των προσπαθειών SEO.

Το SEO διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της ορατότητας της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, εάν θέλετε να βελτιώσετε το SEO σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο.

4. Η δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να φέρετε νέους πελάτες.

Αν και το μάρκετινγκ περιεχομένου κοστίζει περίπου 62% λιγότερο από τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ, δημιουργεί περίπου 3 φορές περισσότερα leads, σύμφωνα με τη Demand Metric. Η οικονομική προσιτότητα του μάρκετινγκ περιεχομένου καθιστά μια απαραίτητη τακτική για τις μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να μεγιστοποιήσουν τον προϋπολογισμό τους.

5. Το περιεχόμενο σας επιτρέπει να αναδείξετε την εξειδίκευσή σας.

Οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ότι η εταιρία σας είναι ο ειδικός στο τομέα της. Αυτή είναι μια ακόμα απάντηση στο γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό. Επιτρέπει και διευκολύνει να επιδείξετε τις γνώσεις σας οι οποίες θα βοηθήσουν τον καταναλωτή να πάρει τη σωστή απόφαση αγοράς.

6. Θέλετε να να οικοδομήσετε σχέσεις με τους πελάτες σας; Δημοσιεύστε εξαιρετικό περιεχόμενο.

Είναι ξεκάθαρο ότι οι πιστοί πελάτες σας είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρία σας. Επίσης, το καλό περιεχόμενο όχι μόνο οδηγεί τους πιθανούς πελάτες σε πελάτες αλλά ταυτόχρονα βοηθάει στην αναγνωρισιμότητα του brand σας. Ενώ συσφίγγει τις σχέσεις σας με όλους.

7. Το περιεχόμενο υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τη στρατηγική σας.

Η επιχείρησή σας πρέπει να δημιουργήσει ενδιαφέρον περιεχόμενο υψηλής ποιότητας ως μέρος οποιασδήποτε τακτικής που χρησιμοποιείτε στις εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Με όλα τα πλεονεκτήματα που περιγράφονται παραπάνω, είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Όχι μόνο το μάρκετινγκ περιεχομένου σας βοηθά να αυξήσετε την προβολή. Αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.