Το digital marketing και η ψυχολογία της “άμεσης ευχαρίστησης”. Σήμερα θα σας εξηγήσουμε γιατί είναι τόσο σημαντικό αυτό το θέμα.

Τι είναι η άμεση ευχαρίστηση;

Η άμεση ευχαρίστηση είναι η επιθυμία να αποκτήσουμε κάτι που θέλουμε χωρίς να χρειαστεί να περιμένουμε. Είναι ουσιαστικά το αντίθετο από ότι έχουμε μάθει και προσπαθούμε να εξασκήσουμε. Το να περιμένει κανείς για κάτι που επιθυμεί είναι δύσκολο και υπάρχει μέσα σε όλους τους ανθρώπους μία επιθυμία να αποκτήσουμε ό,τι θέλουμε όποτε τo θέλουμε.

Εφόσον αυτή η επιθυμία είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε στο digital marketing και να δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα.

Το μεγάλο θέμα είναι: Τι μπορείτε να δώσετε στους πελάτες σας αυτή την στιγμή;

Συμπεριλάβετε το «τώρα» στο μήνυμά σας

Σκεφτείτε γιατί ο τίτλος «Χάστε 3 κιλά σε 7 ημέρες» είναι τόσο αποτελεσματικός. Είναι επειδή δίνει μία υπόσχεση ότι ο πελάτης θα αποκτήσει κάποιο όφελος και σε μία επιθυμητή χρονική περίοδο. Η γλώσσα των άμεσων αποτελεσμάτων ικανοποιεί αυτή την ανάγκη για άμεση ευχαρίστηση.

Το digital marketing και η ψυχολογία της “άμεσης ευχαρίστησης”

Επιτρέψτε στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας άμεσα

Εάν οι πελάτες σας θέλουν πληροφορίες, τότε πρέπει να είστε σε θέση να τις παρέχετε. Μία 24/7 υπηρεσία τηλεφώνου ή email θα ήταν ιδανική. Γνωρίζουμε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι ούτε εύκολο ούτε φθηνό, αλλά δίνει στους πελάτες αυτό που θέλουν – υποστήριξη όταν την επιζητούν.

Ενισχύστε τις διαδικτυακές πωλήσεις

Οι online πωλήσεις ικανοποιούν την ανάγκη των πελατών για άμεσα αποτελέσματα. Το SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία) είναι ένας απίστευτα αναπτυσσόμενος κλάδος που θα σας βοηθήσει πολύ στις προσπάθειές σας.

Προσφέρετε άμεσες πληροφορίες

Πολλοί πελάτες θέλουν πληροφορίες πριν πάρουν μία απόφαση ή πριν κάνουν μία αγορά. Μπορείτε να τους τις δώσετε μέσα από καλοφτιαγμένες ιστοσελίδες, διαδικτυακές φόρμες και προϊόντα που προσφέρουν εξατομικευμένες πληροφορίες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.