Στο email marketing ένα νέο εξάμηνο είναι ένας μισός καινούργιος χρόνος, οπότε οι προβλέψεις αφθονούν. Πολλοί από εσάς όμως δεν θέλουν να περιμένουν το εάν και πότε θα πραγματοποιηθούν, αλλά θέλουν να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δείτε που είστε, να σκεφτείτε το που θέλετε να φτάσετε και μετά να βάλετε προτεραιότητες στα βήματα που θα σας πάνε εκεί. Είναι μια από τις υπηρεσίες του digital marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν, φτάνει να την “τρέξετε” σωστά.

Ανακαλύψτε γιατί οι χρήστες κάνουν εγγραφή στο πρόγραμμά του newsletter σας

Δεν νομίζω ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις λαμβάνουν αρκετά υπόψη τους αυτό το μέρος του προγράμματός τους.

Το πρώτο μέρος που πρέπει να ψάξετε είναι στις σελίδες εγγραφής σας, όπως στις εξωτερικές πηγές, τις διαδικτυακές αγορές, τα downloads από εφαρμογές κινητών κ.ο.κ., ώστε να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τι κάνει τους πελάτες σας να εγγράφονται.

Ελέγξτε το περιεχόμενο για να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα είναι ελκυστικό και έχει συνάφεια. Έπειτα βεβαιωθείτε ότι όντως ανταποκρίνεστε σε αυτά που υπόσχεστε.

Κάντε τεστ στο πρόγραμμα που τρέχετε το email marketing σαν να είστε ένας νέος χρήστης

Είναι σημαντικό να βιώσετε το πρόγραμμά σας σαν καινούργιος χρήστης, Εγγραφείτε στα email σας. Σιγουρευτείτε ότι έχετε ελέγξει την εμπειρία και από το κινητό σας. Είναι εύκολο να βρείτε το κουμπί εγγραφής για τα email;

Μήπως η γραμματοσειρά είναι ενοχλητική;

Ελέγξτε τα email καλωσορίσματος για γραμματικά ή τυπογραφικά λάθη (θα εκπλαγείτε πόσα πολλά μπορείτε να βρείτε). Φροντίστε να επικαιροποιήσετε το περιεχόμενο, π.χ. παλιές πληροφορίες που δεν ισχύουν πια κ.ο.κ.

Αλλάξτε κωδικό. Αγοράστε κάτι ή εγγραφείτε για κάτι. Δείτε τι παίρνετε και από πού. Ανοίξτε τα emails και από τον υπολογιστή σας και από το κινητό. Κάντε κλικ στα link· δείτε την διαδικτυακή εμπειρία που προσφέρετε.

Εάν κάτι δεν αρέσει σε εσάς, κατά πάσα πιθανότητα είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί άμεσα.

email marketingΣτο email marketing ασχοληθείτε ιδιαίτερα με την πολιτική απορρήτου σας

Ως μέρος της επανεξέτασης του προγράμματος email σας, πρέπει να κοιτάξετε την πολιτική απορρήτου σας. Μπορεί όντως να χρειάζεται φρεσκάρισμα. Πρέπει να είστε σίγουροι ότι οι πρακτικές των email σας ανταποκρίνονται στην πολιτική – ή τουλάχιστον δεν την αντικρούουν.

Κοιτάξτε την δήλωση σας σχετικά με το πώς θα διαχειρίζεστε τις διευθύνσεις των email. Επίσης,  πώς αυτές οι διευθύνσεις μπορούν να κοινοποιηθούν καθώς και την χρήση της σελίδας και τις πληροφορίες της διεύθυνσης IP.

Δουλέψτε πάνω στη λανθάνουσα περίοδο των δεδομένων σας

Η λανθάνουσα περίοδος των δεδομένων σας είναι η διάρκεια ανάμεσα στην ώρα δημιουργίας των δεδομένων και στην ώρα που μπορεί το πρόγραμμα email σας να δράσει πάνω σε αυτά τα δεδομένα.

Κάποιες πλατφόρμες για email marketing  βασίζονται στο να παίρνουν γρήγορα δεδομένα ώστε να είναι αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να παίρνει τέσσερις ημέρες να στείλετε ένα μήνυμα καλωσορίσματος σε κάποιον που εγγράφηκε στο πρόγραμμά σας.

Μπορεί να υπάρχουν σημαντικοί λόγοι οι οποίοι προκαλούν αυτή την καθυστέρηση. Ένας πολύ κοινός λόγος είναι ότι τα δεδομένα έρχονται από δύο ή περισσότερα εντελώς διαφορετικά συστήματα.

Μπορεί να μην είναι κάτι το οποίο μπορείτε να φτιάξετε γρήγορα. Αξιολογείστε όμως την κατάσταση και καθορίστε ποιες επιλογές έχετε για να ελαχιστοποιήσετε την καθυστέρηση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση. Διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.